Ik vond die auto beterquote:
Ik had een prima antwoord gegeven. Misschien eens beter lezen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:03 schreef autodief het volgende:
Ik heb nog geen goede reactie gehad als jullie wat weten hoor ik het graag!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Of een emmer water er over!
Oh nee dat waren gremlins he?
Nu is het leuk geweest, normaal mee posten of opbokkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:07 schreef autodief het volgende:
Ik had net een cavia in een bak water im de vriezer gedaan ik hoopop een leuk resultaat morgenochtend. Dan kan ik de dag met een lach beginnen
9 maanden ongeveer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef autodief het volgende:
Oke een sireuse vraag dan hoelang duurt het voordat ik kan oogsten bij een k2 plantje?
Zeg er iets van!quote:
En dan is die Elfstedentocht nog niet eens geweest, kun je nagaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:56 schreef Qwea het volgende:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/h%C3%BBnderten-iisslachtoffers
Het is hier LOEIdruk. Hele afdeling ligt vol, zusters hebben niet eens tijd om te zitten ook
Daar kun jij nog wat van lerenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:07 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck. Net iemand op omrop fryslan, hier op de SEH, enkel op 12!!!!!!!!! fucking 12!!! plekken gebroken. Hoe de fuck kun je je enkel op 12 plekken breken?
Nope. Afdeling ligt enorm vol, en er past hier niet nog een bed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar kun jij nog wat van leren![]()
Krijg je er nu een gezellige kamergenoot bij? Ze moeten vast extra bedden plaatsen.
Heeft Greys al gedaan zeg ikquote:
Zeggen ze dat er niet bij dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:07 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck. Net iemand op omrop fryslan, hier op de SEH, enkel op 12!!!!!!!!! fucking 12!!! plekken gebroken. Hoe de fuck kun je je enkel op 12 plekken breken?
Slaap lekker Q!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:14 schreef Qwea het volgende:
ja, ik ga tv kijken en dan slapen
bye und trusten
Zou goed kunnen hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Slaap lekker Q!
Ik heb een zere nek!![]()
Zal het de kou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |