Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
zoutzuur, gooi ook meteen wat over je eigen voeten danquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef autodief het volgende:
Wat voor zout werkt et besten tegen naaktslakken?
Oke thx ik zal morgenvroeg wat zoutzuur erover gooien.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoutzuur, gooi ook meteen wat over je eigen voeten dan
HOP! OPHOEPELEN!
Miltvuur. Goed inhaleren ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:47 schreef autodief het volgende:
[..]
Oke thx ik zal morgenvroeg wat zoutzuur erover gooien.
En met wat voor vuur verbranden jullie altijd die irritante vlinders? Ik persoonlijk met een lucifer.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoutzuur, gooi ook meteen wat over je eigen voeten dan
HOP! OPHOEPELEN!
Whut?quote:
Heb jij ook dat liefeheerbeesjes proberen te ontsnappen als je ze met een eliktrosche vliegenmepper aanpakt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Miltvuur. Goed inhaleren ook![]()
Anders nog iets?
Ik ga toch ook niet in de OUD SC vragen hoe je het beste je kind kan slaanquote:
een wattes met wuttes?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:49 schreef autodief het volgende:
[..]
Heb jij ook dat liefeheerbeesjes proberen te ontsnappen als je ze met een eliktrosche vliegenmepper aanpakt?
Niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet in de OUD SC vragen hoe je het beste je kind kan slaan
Zon kleinroodbeestje met stippen sla ik altijd met een mepper waar stroom opstaat alleen dan probeert hij te ontsnappen is dat normaal?quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:51 schreef autodief het volgende:
[..]
Zon kleinroodbeestje met stippen sla ik altijd met een mepper waar stroom opstaat alleen dan probeert hij te ontsnappen is dat normaal?
Ik ga het maar niet proberen neequote:
.22, want dan schrikken de buren niet zoquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:52 schreef autodief het volgende:
Ook nog een vraag voor jullie tuinliefhebbers. Er loopt sinds kort een konijn in me tuintje rond en hij molt alle bloeme. Nu de vraag welk kaliber kogel is goed om van dat beest af te zijn?
Ik zou er een auto opgooien...Succesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:52 schreef autodief het volgende:
Ook nog een vraag voor jullie tuinliefhebbers. Er loopt sinds kort een konijn in me tuintje rond en hij molt alle bloeme. Nu de vraag welk kaliber kogel is goed om van dat beest af te zijn?
Ja want jij slaat nooit een mug dood?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet in de OUD SC vragen hoe je het beste je kind kan slaan
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa okquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Reageer dan gewoon niet, is de lol er snel genoeg af.
Bloeme?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:52 schreef autodief het volgende:
Maar je gooit er toch geen zout op?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want jij slaat nooit een mug dood?
Ik sta ook zo vaak op een slak hoor. RIP
Als ik daar op klik zegt chrome dat die pagina in het Afrikaans is geschrevenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:56 schreef Qwea het volgende:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/h%C3%BBnderten-iisslachtoffers
Het is hier LOEIdruk. Hele afdeling ligt vol, zusters hebben niet eens tijd om te zitten ook
Da's meer een vraag voor in GC. Succesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef autodief het volgende:
Ik graag de tuin van me buurman afbranden want we doen allebij mee aan een buurt wedstrijd voor de mooiste tuin. Maar mijn vraag is moet ik benzine of iets anders gebruiken. En brand het wel goed in de sneeuw. En is er een kans dat ze huis ook in de brand komt?(niet dat dit erg is) alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik daar op klik zegt chrome dat die pagina in het Afrikaans is geschreven
Of MISquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's meer een vraag voor in GC. Succes
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's meer een vraag voor in GC. Succes
MIS is wegquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd. MIS!
Het is effe zoeken, maar dan heb je ook wat!
Het nadeel aan benzine is de hoge viscositeit. De oorspronkelijk brandhaard blijft dan vrij beperkt. Indien de buurman er snel bij is, is de schade te verwaarlozen. Je kan het beste gebruik maken van meerdere stoffen met een verschillende viscositeit en ontbrandingstemperatuur. Google eens een recept voor een molotov cocktail. Succes!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:57 schreef autodief het volgende:
Ik graag de tuin van me buurman afbranden want we doen allebij mee aan een buurt wedstrijd voor de mooiste tuin. Maar mijn vraag is moet ik benzine of iets anders gebruiken. En brand het wel goed in de sneeuw. En is er een kans dat ze huis ook in de brand komt?(niet dat dit erg is) alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |