Ze kan in de toekomst kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
dat dit kan in een niet live show ...?
Dat is het enige dat ze kan qua movements in dr te lange strakke pakkiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Katja doet bij elke versie precies hetzelfde dansje
zeker, dit had ik niet van hem verwachtquote:
Daar ligt ze nog niet...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef klipper het volgende:
WIlleke draait zich om in d'r graf als ze dit hoort
willeke is nog helegaar niet deaudquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef klipper het volgende:
Haha oh wacht...........ze is nog niet doodquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef klipper het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:24 schreef Injetta het volgende:
Hoezo hebben Nick en Angela 0 punten?/
met die covers sleep je de punten uit het vorige spel binnen, verlies je, dan heb je in die ronde 0 puntenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:24 schreef Injetta het volgende:
Hoezo hebben Nick en Angela 0 punten?/
Die volgens mij elke aflevering strak van de coke staat btwquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef marcodej het volgende:
Minute to win it is leukerMaar ik kijk vanwege Katja.
Dat meen je niet....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef marcodej het volgende:
Minute to win it is leukerMaar ik kijk vanwege Katja.
het begin ging snel, Flappie zag ik meteen, maar je zit geheid bij 1 titel vast.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef StephanL het volgende:
Simon heeft natuurlijk al gewonnen.
Ja Flappie zag ik ook vrij snel. Zeker met die kerstboom.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het begin ging snel, Flappie zag ik meteen, maar je zit geheid bij 1 titel vast.
Er is niets anders om deze tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
misschien kijk ik volgende week niet.
Je gaat daar een week over na denken??quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
misschien kijk ik volgende week niet.
We gaan naar Oostenrijk!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je gaat daar een week over na denken??
Ik geloof van niet..... Daar is het nu een beetje te vol met pers....quote:
Ja klopt. Ik hou het denk zelf maar bij Ik hou van Holland en schakel wel in met de reclamesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
Vanavond voor het eerst tegelijk met Ik Hou Van Holland, toch?
Benieuwd naar de N&S kijkcijfers morgen dan
Ook de enige reden dat ze dit presenteert, maar mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Katja heeft weer een lekker bloesje aan
Ja ja, de grootste familie van van Nederland heeft een goede tweelingquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Katja heeft weer een lekker bloesje aan
Ik vind 'r sowieso nu veel mooier dan hoe ze vroeger was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik vind Katja er prachtig uit zien vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |