Nou sorry, maar dit programma bevat toch wel bekende Nederlanders hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb deze vent nog nooit gezien. Het lijkt wel WIDM met "bekende" Nederlanders
Da's best raar idd, dat ik Jan Smit by far prefereer in dit programma als kandidaat boven Do.quote:
PIP-implantatenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:09 schreef Lov1 het volgende:
Mn vriend vindt het leuk... de tieten van Katja dus
Ja, zo schattigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef Cee het volgende:
Wel leuk om te zien hoe ik zelf ongetwijfeld vroeger ook met 'n koptelefoon op alles fonetisch zat mee te gagagadadada'en.
Veel anders boeiend valt er ook niet te zienquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:22 schreef vuvuzela het volgende:
ik blijf maar naar haar tieten kijken
wat een lelijke vrouwquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef detulp050 het volgende:
Ah, volgende week draagt Katja iets minder opvallends
Ik vind het juist wel grappigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Katja is echt zoo niet geschikt hiervoor.....
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef fh101 het volgende:
Ik blijf ook kijken, vooral omdat er niets anders op tv komt.
Ach, het is niet erg om naar te kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:32 schreef Bos81 het volgende:
Katja is echt zoo niet geschikt hiervoor.....
Als man met Sport1 is er altijd een alternatief...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef fh101 het volgende:
Ik blijf ook kijken, vooral omdat er niets anders op tv komt.
Misschien hebben ze het zo gedaan dat dan de afleveringen van N&S net op zijn?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:27 schreef fh101 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er over een paar weken gaat gebeuren als IHVH weer begint op hetzelfde tijdstip als Nick tegen Simon
Ik las ergens dat ze een paar weken tegelijkertijd uitgezonden worden, en dat John de Mol dat idd liever niet had. Wat op zich heel logisch is, want het zullen wel echt concurrenten van elkaar zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het zo gedaan dat dan de afleveringen van N&S net op zijn?
Geen idee hoor, ik gok maar. Maar dat zou verstandig zijn.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:36 schreef Greys het volgende:
Whehehe.
Uit de kast gehaald.
Tegen Jamai![]()
lijkt er wel opquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:37 schreef chufi het volgende:
Worden die Boops van Katja nu per aflevering groter ... (in beeld gebracht)
Nee klopt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
dit onderdeel was er vorige week nog niet
Ze worden elke keer verder omhoog gedrukt, dan lijken ze groter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:37 schreef chufi het volgende:
Worden die Boops van Katja nu per aflevering groter ... (in beeld gebracht)
zelfde hierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik kijk omdat er niets anders isIk vind het maar stom.
Hier idem.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
tja
bij gebrek aan iets beters toch maar weer kijken
De eerste aflevering was er toch ook zoiets? Vorige week heb ik het niet gezien dacht ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
dit onderdeel was er vorige week nog niet
Jij ook maar gezapt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Maar als je het echt zo stom vindt en er komt niets anders, dan ga je toch gewoon iets anders doen? FOK!en? Boek lezen? Wordfeuden?Ik snap dat echt niet.
Als je moe bent, wil je gewoon dom vermaakquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Maar als je het echt zo stom vindt en er komt niets anders, dan ga je toch gewoon iets anders doen? FOK!en? Boek lezen? Wordfeuden?Ik snap dat echt niet.
FOK!ken doe ik tussendoor, een boek heb ik geen geduld voorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Ja, Whitney zat ik al bijna 3 uur naar te kijken geloof ik, ik vond het welletjesquote:
Zelfde hierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Whitney zat ik al bijna 3 uur naar te kijken geloof ik, ik vond het welletjes
ditquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:43 schreef Disana het volgende:
Ja ergeren, vooral aan die neppe Katja.
Zou het?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Angela wordt steeds voller lijkt wel.
Vast iets met niet meer mee werkende zwaartekrachtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Angela wordt steeds voller lijkt wel.
Het programma draait zelfs voor een deel op die tieten. Zo hinderlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
Katja is dan mss een doos, maar dat corset met dat tietenbloesje staat haar wel goed zeg.
Ze kan het hebben.
Neem aan dat je dan voor Katja gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Dat zogenaamd sexy doen vind ik zo irritant
Is het ook..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Dat zogenaamd sexy doen vind ik zo irritant
Ja, Angela is gewoon leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan voor Katja gaat
Zeker leuk! en hij heeft zijn sporen in de musical zeker verdiendquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Jamai vind ik ook een leuke gozer trouwens, altijd al gevonden.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Jamai vind ik ook een leuke gozer trouwens, altijd al gevonden.
quote:
iddquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:48 schreef roos85 het volgende:
Katja kan je ook gewoon eens rechtop blijven staan, we hoeven niet iedere keer die nep tieten van je te zien
Je zult er maar een keer zitten .........quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Die vermommingen zijn ZO slecht. En ik snap nog steeds niet dat mensen dat geleuter aanhoren.
Ik zou weglopen, echt waar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult er maar een keer zitten .........
alles is in 1 keer opgenomenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Die vermommingen zijn ZO slecht. En ik snap nog steeds niet dat mensen dat geleuter aanhoren.
Waarschijnlijk doen ze alle opnames in Volendam en dan zien ze de vermomming niet en doen gewoonquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:51 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
alles is in 1 keer opgenomen
en eerst naar voren als ze iets in de camera wil zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:53 schreef Disana het volgende:
Katja draait eerst haar boezem en dan haar hoofd naar degene die ze aanspreekt.
Ja dat is nu haar roll in de showbiz nu gewordenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:53 schreef Disana het volgende:
Katja draait eerst haar boezem en dan haar hoofd naar degene die ze aanspreekt.
ja, maar van wie?quote:
Zeg dat wel. Een snol tussen de Hollandse gezelligheid.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:59 schreef roos85 het volgende:
Leuk programma op zich, alleen Katjadat zal al veel irritatie schelen
Laters, helaas heb ik geen EL of ander zender met voetbalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:01 schreef chufi het volgende:
Ik schakel maar weer eens verder, er is ergens weer een rust voorbij..
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:05 schreef Greys het volgende:
Vorige week was ik echt reteverbaasd dat die Brandstederzoon kon zingen.
Met 37 jaar zou je toch verwachten dat ze volwassen geworden is en zich niet meer zo hoerig zou kleden, lijkt eerder op een open solicitatie voor de volgende Kim Holland film.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
Katja is dan mss een doos, maar dat corset met dat tietenbloesje staat haar wel goed zeg.
Ze kan het hebben.
Ja maar deze zou juist NIET bekend zijn om zijn zingenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
En begonnen als Andre Hazes imitator
Ze heeft andere kwaliteitenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef nomar83 het volgende:
En wat is Katja trouwens een enorm slechte presentatrice.
tis maar waar je van houdt, ik heb liever iets dat echt isquote:
Wat ze extra benadrukken, zodat iedereen die niet geïnteresseerd is in Nick en Simon nog iets heeft om naar te kijken ja.quote:
Je zou je dan afvragen wat ze nog meer faked...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
tis maar waar je van houdt, ik heb liever iets dat echt is
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wat ze extra benadrukken, zodat iedereen alle mannen die niet geïnteresseerd zijn in Nick en Simon nog iets heeft om naar te kijken ja.
Oeps ....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou je dan afvragen wat ze nog meer faked...
Zo bindt je wel meerdere doelgroepen aan je programma. Dat komt de kijkcijfers zeker ten goede.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wat ze extra benadrukken, zodat iedereen die niet geïnteresseerd is in Nick en Simon nog iets heeft om naar te kijken ja.
Ja, daar kan Linda de Mol niet tegenop.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo bindt je wel meerdere doelgroepen aan je programma. Dat komt de kijkcijfers zeker ten goede.
In de eerstequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Gospel deden ze ook al eerder, in de enige aflevering die ik heb gezien.
Operette is ook eerder gedaan...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
kloptquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
ze krijgen sowieso 60 secondequote:
Zoals klussers bijvoorbeeld, zodra ik haar ziet wordt ik er gelijk aan herrinnerd dat ik nog een randje moet afkitten, helaas is mijn siliconenkit op, daar heeft zij in ieder geval geen last van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo bindt je wel meerdere doelgroepen aan je programma. Dat komt de kijkcijfers zeker ten goede.
Ze heeft je gehoordquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Buig nog even verder naar voren Katja, we zagen het niet goed
Zou ze dat van de regie te horen krijgen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Ze luisterdequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Ze kan in de toekomst kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
dat dit kan in een niet live show ...?
Dat is het enige dat ze kan qua movements in dr te lange strakke pakkiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Katja doet bij elke versie precies hetzelfde dansje
zeker, dit had ik niet van hem verwachtquote:
Daar ligt ze nog niet...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef klipper het volgende:
WIlleke draait zich om in d'r graf als ze dit hoort
willeke is nog helegaar niet deaudquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef klipper het volgende:
Haha oh wacht...........ze is nog niet doodquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef klipper het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:24 schreef Injetta het volgende:
Hoezo hebben Nick en Angela 0 punten?/
met die covers sleep je de punten uit het vorige spel binnen, verlies je, dan heb je in die ronde 0 puntenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:24 schreef Injetta het volgende:
Hoezo hebben Nick en Angela 0 punten?/
Die volgens mij elke aflevering strak van de coke staat btwquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef marcodej het volgende:
Minute to win it is leukerMaar ik kijk vanwege Katja.
Dat meen je niet....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:26 schreef marcodej het volgende:
Minute to win it is leukerMaar ik kijk vanwege Katja.
het begin ging snel, Flappie zag ik meteen, maar je zit geheid bij 1 titel vast.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:28 schreef StephanL het volgende:
Simon heeft natuurlijk al gewonnen.
Ja Flappie zag ik ook vrij snel. Zeker met die kerstboom.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het begin ging snel, Flappie zag ik meteen, maar je zit geheid bij 1 titel vast.
Er is niets anders om deze tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
misschien kijk ik volgende week niet.
Je gaat daar een week over na denken??quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
misschien kijk ik volgende week niet.
We gaan naar Oostenrijk!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je gaat daar een week over na denken??
Ik geloof van niet..... Daar is het nu een beetje te vol met pers....quote:
Ja klopt. Ik hou het denk zelf maar bij Ik hou van Holland en schakel wel in met de reclamesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
Vanavond voor het eerst tegelijk met Ik Hou Van Holland, toch?
Benieuwd naar de N&S kijkcijfers morgen dan
Ook de enige reden dat ze dit presenteert, maar mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Katja heeft weer een lekker bloesje aan
Ja ja, de grootste familie van van Nederland heeft een goede tweelingquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Katja heeft weer een lekker bloesje aan
Ik vind 'r sowieso nu veel mooier dan hoe ze vroeger was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik vind Katja er prachtig uit zien vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |