Ja maar deze zou juist NIET bekend zijn om zijn zingenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
En begonnen als Andre Hazes imitator
Ze heeft andere kwaliteitenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:08 schreef nomar83 het volgende:
En wat is Katja trouwens een enorm slechte presentatrice.
tis maar waar je van houdt, ik heb liever iets dat echt isquote:
Wat ze extra benadrukken, zodat iedereen die niet geïnteresseerd is in Nick en Simon nog iets heeft om naar te kijken ja.quote:
Je zou je dan afvragen wat ze nog meer faked...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
tis maar waar je van houdt, ik heb liever iets dat echt is
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wat ze extra benadrukken, zodat iedereen alle mannen die niet geïnteresseerd zijn in Nick en Simon nog iets heeft om naar te kijken ja.
Oeps ....quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zou je dan afvragen wat ze nog meer faked...
Zo bindt je wel meerdere doelgroepen aan je programma. Dat komt de kijkcijfers zeker ten goede.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:10 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Wat ze extra benadrukken, zodat iedereen die niet geïnteresseerd is in Nick en Simon nog iets heeft om naar te kijken ja.
Ja, daar kan Linda de Mol niet tegenop.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo bindt je wel meerdere doelgroepen aan je programma. Dat komt de kijkcijfers zeker ten goede.
In de eerstequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Gospel deden ze ook al eerder, in de enige aflevering die ik heb gezien.
Operette is ook eerder gedaan...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
kloptquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
ze krijgen sowieso 60 secondequote:
Zoals klussers bijvoorbeeld, zodra ik haar ziet wordt ik er gelijk aan herrinnerd dat ik nog een randje moet afkitten, helaas is mijn siliconenkit op, daar heeft zij in ieder geval geen last van.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo bindt je wel meerdere doelgroepen aan je programma. Dat komt de kijkcijfers zeker ten goede.
Ze heeft je gehoordquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Buig nog even verder naar voren Katja, we zagen het niet goed
Zou ze dat van de regie te horen krijgen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
Ze luisterdequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |