Hier idem.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
tja
bij gebrek aan iets beters toch maar weer kijken
De eerste aflevering was er toch ook zoiets? Vorige week heb ik het niet gezien dacht ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
dit onderdeel was er vorige week nog niet
Jij ook maar gezapt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Maar als je het echt zo stom vindt en er komt niets anders, dan ga je toch gewoon iets anders doen? FOK!en? Boek lezen? Wordfeuden?Ik snap dat echt niet.
Als je moe bent, wil je gewoon dom vermaakquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Maar als je het echt zo stom vindt en er komt niets anders, dan ga je toch gewoon iets anders doen? FOK!en? Boek lezen? Wordfeuden?Ik snap dat echt niet.
FOK!ken doe ik tussendoor, een boek heb ik geen geduld voorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
Ja, Whitney zat ik al bijna 3 uur naar te kijken geloof ik, ik vond het welletjesquote:
Zelfde hierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Whitney zat ik al bijna 3 uur naar te kijken geloof ik, ik vond het welletjes
ditquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:43 schreef Disana het volgende:
Ja ergeren, vooral aan die neppe Katja.
Zou het?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Angela wordt steeds voller lijkt wel.
Vast iets met niet meer mee werkende zwaartekrachtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
Angela wordt steeds voller lijkt wel.
Het programma draait zelfs voor een deel op die tieten. Zo hinderlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:44 schreef Greys het volgende:
Katja is dan mss een doos, maar dat corset met dat tietenbloesje staat haar wel goed zeg.
Ze kan het hebben.
Neem aan dat je dan voor Katja gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Dat zogenaamd sexy doen vind ik zo irritant
Is het ook..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Dat zogenaamd sexy doen vind ik zo irritant
Ja, Angela is gewoon leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem aan dat je dan voor Katja gaat
Zeker leuk! en hij heeft zijn sporen in de musical zeker verdiendquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Jamai vind ik ook een leuke gozer trouwens, altijd al gevonden.
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Jamai vind ik ook een leuke gozer trouwens, altijd al gevonden.
quote:
iddquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:48 schreef roos85 het volgende:
Katja kan je ook gewoon eens rechtop blijven staan, we hoeven niet iedere keer die nep tieten van je te zien
Je zult er maar een keer zitten .........quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Die vermommingen zijn ZO slecht. En ik snap nog steeds niet dat mensen dat geleuter aanhoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |