Ja Flappie zag ik ook vrij snel. Zeker met die kerstboom.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het begin ging snel, Flappie zag ik meteen, maar je zit geheid bij 1 titel vast.
Er is niets anders om deze tijdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
misschien kijk ik volgende week niet.
Je gaat daar een week over na denken??quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
misschien kijk ik volgende week niet.
We gaan naar Oostenrijk!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je gaat daar een week over na denken??
Ik geloof van niet..... Daar is het nu een beetje te vol met pers....quote:
Ja klopt. Ik hou het denk zelf maar bij Ik hou van Holland en schakel wel in met de reclamesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
Vanavond voor het eerst tegelijk met Ik Hou Van Holland, toch?
Benieuwd naar de N&S kijkcijfers morgen dan
Ook de enige reden dat ze dit presenteert, maar mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Katja heeft weer een lekker bloesje aan
Ja ja, de grootste familie van van Nederland heeft een goede tweelingquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Katja heeft weer een lekker bloesje aan
Ik vind 'r sowieso nu veel mooier dan hoe ze vroeger was.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik vind Katja er prachtig uit zien vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |