Net of het zonder die gasten niet nog makkelijk moest kunnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja, Xavi, Iniesta en Fabregas op de bank dan wil je geen kampioen worden
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of het zonder die gasten niet nog makkelijk moest kunnen.
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of het zonder die gasten niet nog makkelijk moest kunnen.
Idd, en terecht. Veel constanter dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef inZanity het volgende:
Real al bijna kampioen op deze manier.
Xavi heeft sowieso nog last van zn been. Cesc krijgt rust denk ik met het oog op woensdag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef J2T het volgende:
Waarom zitten Xavi en Cesc op de bank dan?
Ah ok. Thanks.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xavi heeft sowieso nog last van zn been. Cesc krijgt rust denk ik met het oog op woensdag.
Magie begint uit te werken. Wat wil je? Ze hebben letterlijk alles gewonnen wat er te winnen valt.quote:
Onzin. Barça heeft, in tegenstelling tot Madrid, geen brede selectie. Zodra er een paar belangrijke schakels, denk aan Xavi & Iniesta, wegvallen, is er geen back-up.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:29 schreef J2T het volgende:
[..]
Motivatie problemen denk ik. Die mannen hebben alles al 2 of 3 keer gewonnen.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Magie begint uit te werken. Wat wil je? Ze hebben letterlijk alles gewonnen wat er te winnen valt.
Tsja, gelukkig kunnen wij hem op het EK bewonderen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het enorme gapende gat dat hij heeft achtergelaten is nu wel heel overduidelijk zichtbaar.
Dat is groningenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Barcelona moet nog gaan oppassen voor degradatie als het zo door gaat
Ibi moet gewoon zo snel mogelijk weg. Hij is gewoon niet goed genoeg voor deze selectie. Hij is wel goed voor de breedte, iets wat ze momenteel overduidelijk missen bij Barca.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je bewijst wederom dat je er ontzettend veel van snapt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:29 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hele seizoen gaat tot nu toe beetje moeizaam.. Vermoedelijk is iedereen vermoeid.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Magie begint uit te werken. Wat wil je? Ze hebben letterlijk alles gewonnen wat er te winnen valt.
Ik zou hem graag bij de Spurs zien spelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ibi moet gewoon zo snel mogelijk weg. Hij is gewoon niet goed genoeg voor deze selectie. Hij is wel goed voor de breedte, iets wat ze momenteel overduidelijk missen bij Barca.
Ik heb je posting verbeterd. Geen dank.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ibi moet gewoon zo snel mogelijk weg. Hij is gewoon niet te goed genoeg voor deze selectie. Hij is wel goed voor de breedte, iets wat ze momenteel overduidelijk missen bij Barca.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Gejuich als Barca staat te kloten. HEERLIJK!
Wat is het heerlijk om eens geen Barcelona wankfest aan te moeten horen.
Dat lijkt me sterk. Real heeft al meer dan 4 jaar niet gewonnen @ Camp Nou.quote:
Gast, doe maar niet joh. Heyquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb je posting verbeterd. Geen dank.
Laatste wedstrijd had Real ook moeten winnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Real heeft al meer dan 4 jaar niet gewonnen @ Camp Nou.
En daar komt bij dat Barça altijd weer de juiste motivatie weet te vinden tegen Real.
En Pep > die rare portugees
Tja, had gemoeten.. Daar lust ik er nog wel een paar van.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd had Real ook moeten winnen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Pipo Guardiola mag wel opbokken...deze resultaten zijn onacceptabel als Barcelona zijnde
Helft van dat team had niet eens meer mogen spelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd had Real ook moeten winnen.
Hoeveel heb je ingezet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:41 schreef onlogisch het volgende:
Goed, ik zap naar die neuzen. Als zij verliezen win ik ¤ 1001
tientje.quote:
Iig niet beter dan realquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:45 schreef kilozout het volgende:
Ach, je kan ook niet verwachten dat ze 4 seizoenen alles winnen.
Volgend seizoen beter.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:45 schreef kilozout het volgende:
Volgend seizoen beter.
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
tientje.
Mooie toto vandaag.
Utd - liverpool 1
Swansea - Norwich 2
Sunderland - Arsenal 2
Nac - 020 1
Tello, ja. Super snelle vleugelspeler.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat hoor ik nu, Theo speelt bij Barca?
Daarom willen ze van Persie zekerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:40 schreef beantherio het volgende:
Hmm.. Zelfs de kansen voor open doel willen er bij Barcelona niet in vanavond.
Moeilijk te zeggen, want hij zegt inhoudelijk nooit iets over voetbal.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:47 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jij kan beter schaatsen gaan kijken, want je snapt geen kut van voetbal.
Schijnbaar spreken Spanjaarden zonder uitzondering de l uit als een j.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tello, ja. Super snelle vleugelspeler.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:47 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jij kan beter schaatsen gaan kijken, want je snapt geen kut van voetbal.
En dat zeg jij?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, want hij zegt inhoudelijk nooit iets over voetbal.
Precies, als je ziet hoeveel haat er al is na 3,5 seizoen......quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:45 schreef kilozout het volgende:
Volgend seizoen beter.
Wat was/is Eto'o een prachtige speler.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:50 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ze hadden nooit Eto'o weg moeten doen.![]()
Ookal wou hij het zelf.
Dat schrijf ik, wat begrijp je niet ?quote:
Haat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:51 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies, als je ziet hoeveel haat er al is na 3,5 seizoen......
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:52 schreef kilozout het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, je bent vast goed in andere dingen.
We zien tegenwoordig niets meer van hem. Zonde..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat was/is Eto'o een prachtige speler.
Misschien beste spits van laatste 5 á 7 jaar.
Dat de pot de ketel verwijtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:52 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat schrijf ik, wat begrijp je niet ?
Hij moest naar PSV.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:53 schreef kilozout het volgende:
[..]
We zien tegenwoordig niets meer van hem. Zonde..
Jij bent echt een grap gast.quote:
Heskey niet vergeten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:55 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jij bent echt een grap gast.![]()
Jij bent nog een grotere grap dan Torres en Carroll bij elkaar.
Ik verwijt je niets, ik constateer slechts.quote:
Kaka heeft nog steeds hoge gun factor, dus hij is geen grap.quote:
Ok ok. Kaka niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kaka heeft nog steeds hoge gun factor, dus hij is geen grap.
Vergeet Moroninho nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haat?
Van wie?
Alleen 5 mensen op Fok hoor.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:55 schreef kilozout het volgende:
[..]
Jij bent echt een grap gast.![]()
Jij bent nog een grotere grap dan Torres en Carroll bij elkaar. Aangezien je inhoudelijk niks te melden hebt zal je het vast niet snappen.
Toch wel grappig. Zelf nooit met argumenten komen en dan degene die jullie constant volledig uitlult met argumenten notabene verwijten dat ie nooit met argumenten komt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:56 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik verwijt je niets, ik constateer slechts.
Als ze CL ook pakken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Eindelijk gerechtigheidREAL MADRID WORDT KAMPIOEN
Moet jij nog leren lezen ofzo? Want ik krijg sterk de indruk dat je niet kan lezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Toch wel grappig. Zelf nooit met argumenten komen en dan degene die jullie constant volledig uitlult met argumenten notabene verwijten dat ie nooit met argumenten komt.
ANTI VOETBAL.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
BarcelonaEindelijk eens afgestraft met hun anti-voetbal.
REAL REAL!
Anti-voetbal?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
BarcelonaEindelijk eens afgestraft met hun anti-voetbal.
REAL REAL!
Jij zal dat vast grappig vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Toch wel grappig. Zelf nooit met argumenten komen en dan degene die jullie constant volledig uitlult met argumenten notabene verwijten dat ie nooit met argumenten komt.
Is te zien jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:02 schreef kilozout het volgende:
[..]
ANTI VOETBAL.![]()
![]()
Ze spelen vrijwel alle teams dronken.![]()
![]()
En dat ANTI VOETBAL noemen.
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:00 schreef kilozout het volgende:
[..]
Moet jij nog leren lezen ofzo? Want ik krijg sterk de indruk dat je niet kan lezen.
quote:vrijwel
welhaast, bijna, nagenoeg, omzeggens, praktisch, zo goed als, zowat
Wat een sterke reactie. Ik moet nu wel een topicreport maken..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
En jij hebt kennelijk een niet al te hoog IQ.
Op deze manier vragen ze er om.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:13 schreef Longslar het volgende:
Nu gaat het nog lastig worden voor ze.
Osasuna is niet dronken genoeg blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:14 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Op deze manier vragen ze er om.
Dan verdien je het ook niet om te winnen.
Over een uurtje of 2 wel vermoed ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Osasuna is niet dronken genoeg blijkbaar.
Dit is precies wat ie wil.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelend ventje zeg.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:16 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wat ben jij een vervelend ventje zeg.
Nee hoor. Ik heb gewoon een hekel aan Barcelonaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat je een Real Madrid fapboi bent jongs
Klopt, hij raakte hem wélquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
Wel buitenspel Sierd, bij het doorkoppen.
Voor Strootman hoop ik?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:41 schreef mrstylo het volgende:
Sierd heeft een ligt voorkeur denk ik.
Nee want dan zou ik er niets over zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:42 schreef Akwasi het volgende:
SowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alexis gaat altijd liggen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat mag jij zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef mrstylo het volgende:
Nu mag ik wel zeggen dat Barca minstens 2 punten heeft verloren.
Dat mag je zeggen, maar ben bang dat het er 3 worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef mrstylo het volgende:
Nu mag ik wel zeggen dat Barca minstens 2 punten heeft verloren.
Niet meer zo overtuigd dat Barcelona nog wel ff kampioen gaat worden?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:54 schreef TheFatLady het volgende:
Weer wat duidelijker voor Pep waar de prioriteiten gelegd moeten gaan worden dit seizoen.
CL en Copa, de titel is (met 10 punten achterstand) wel een gelopen race.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet meer zo overtuigd dat Barcelona nog wel ff kampioen gaat worden?
Heb ik ergens gezegd dat ik overtuigd was?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
In de huidige vorm kunnen ze zomaar van een Real Madrid, maar ook van een AC Milan of Arsenal verliezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
CL en Copa, de titel is (met 10 punten achterstand) wel een gelopen race.
Barcelona wordt ook geen kampioen dit jaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij is een baas.quote:
Zeiden de Barca fanboys gisteren ook.quote:
Maar Barca is slecht.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zeiden de Barca fanboys gisteren ook.
Maar ik denk wel dat Real gaat winnen.
Goedzoquote:Op zondag 12 februari 2012 21:41 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij raakt hij hem helemaal niet.
Konden ze toch niets aan doen.quote:
joh ze hebben nog minimaal een helft.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
Real heeft mazzel dat Barca gisteren ook verloren heeft![]()
TOCH inZanity?
Ja, om het 0-3 te laten worden LAWLZ!!!!!!!!!11quote:Op zondag 12 februari 2012 22:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
joh ze hebben nog minimaal een helft.
lawzquote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, om het 0-3 te laten worden LAWLZ!!!!!!!!!11
10 tegen 9.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef napoleonfour het volgende:
maarjah het had natuurlijk 10 tegen 10 moeten zijn.
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Nu is die stoomwals op gang en wordt het 4-1
hehequote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRONALDOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
nee, ze hebben geloof ik een keer thuis verloren.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Prachtige gol..
Al dat puntverlies van Barca is toch van uitwedstrijden?
Nee gelijk, 0-0 tegen Sevilla.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, ze hebben geloof ik een keer thuis verloren.
ik zie het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |