Net of het zonder die gasten niet nog makkelijk moest kunnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja, Xavi, Iniesta en Fabregas op de bank dan wil je geen kampioen worden
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of het zonder die gasten niet nog makkelijk moest kunnen.
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of het zonder die gasten niet nog makkelijk moest kunnen.
Idd, en terecht. Veel constanter dit seizoen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef inZanity het volgende:
Real al bijna kampioen op deze manier.
Xavi heeft sowieso nog last van zn been. Cesc krijgt rust denk ik met het oog op woensdag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:27 schreef J2T het volgende:
Waarom zitten Xavi en Cesc op de bank dan?
Ah ok. Thanks.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xavi heeft sowieso nog last van zn been. Cesc krijgt rust denk ik met het oog op woensdag.
Magie begint uit te werken. Wat wil je? Ze hebben letterlijk alles gewonnen wat er te winnen valt.quote:
Onzin. Barça heeft, in tegenstelling tot Madrid, geen brede selectie. Zodra er een paar belangrijke schakels, denk aan Xavi & Iniesta, wegvallen, is er geen back-up.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:29 schreef J2T het volgende:
[..]
Motivatie problemen denk ik. Die mannen hebben alles al 2 of 3 keer gewonnen.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Magie begint uit te werken. Wat wil je? Ze hebben letterlijk alles gewonnen wat er te winnen valt.
Tsja, gelukkig kunnen wij hem op het EK bewonderen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het enorme gapende gat dat hij heeft achtergelaten is nu wel heel overduidelijk zichtbaar.
Dat is groningenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Barcelona moet nog gaan oppassen voor degradatie als het zo door gaat
Ibi moet gewoon zo snel mogelijk weg. Hij is gewoon niet goed genoeg voor deze selectie. Hij is wel goed voor de breedte, iets wat ze momenteel overduidelijk missen bij Barca.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je bewijst wederom dat je er ontzettend veel van snapt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:29 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hele seizoen gaat tot nu toe beetje moeizaam.. Vermoedelijk is iedereen vermoeid.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Magie begint uit te werken. Wat wil je? Ze hebben letterlijk alles gewonnen wat er te winnen valt.
Ik zou hem graag bij de Spurs zien spelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ibi moet gewoon zo snel mogelijk weg. Hij is gewoon niet goed genoeg voor deze selectie. Hij is wel goed voor de breedte, iets wat ze momenteel overduidelijk missen bij Barca.
Ik heb je posting verbeterd. Geen dank.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ibi moet gewoon zo snel mogelijk weg. Hij is gewoon niet te goed genoeg voor deze selectie. Hij is wel goed voor de breedte, iets wat ze momenteel overduidelijk missen bij Barca.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Gejuich als Barca staat te kloten. HEERLIJK!
Wat is het heerlijk om eens geen Barcelona wankfest aan te moeten horen.
Dat lijkt me sterk. Real heeft al meer dan 4 jaar niet gewonnen @ Camp Nou.quote:
Gast, doe maar niet joh. Heyquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb je posting verbeterd. Geen dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |