Oh dat schiet lekker op danquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hahaha!
Maar goed.. het cijfer wat we vandaag terug hadden moet krijgen, hebben we nog niet![]()
Ja... ik heb zo iets van: Dude, what's your problem? Doe dan ook niet meequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat schiet lekker op dan
Wat een zeur in de WIDM prono
Whehehequote:Simpsons-fans breken wereldrecord tv-kijken
LOS ANGELES - Twee Amerikaanse Simpsons-fans hebben afgelopen weekend het wereldrecord tv-kijken verbroken. Jeremiah Franco en Carin Shreve keken 86 uur en 37 minuten non-stop afleveringen van de bekende animatieserie The Simpsons,.Dat meldt de BBC.
Zo’n 100 fans deden mee aan de The Simpsons Ultimate Fan Marathon in Los Angeles. Deelnemers mochten eten en drinken, maar niet in slaap vallen.
Franco en Shreve wonnen beide 10.500 dollar (8000 euro). Ze verbeterden het vorige record uit 2010 met 31 minuten dat op naam stond van twee fans die non-stop afleveringen van de tv-serie 24 keken.
Castleden
De recordpoging werd bijgewoond door de bedenker van The Simpsons Matt Groening en enkele castleden waaronder Nancy Cartwright (Bart) en Yeardley Smith (Lisa).
The Simpsons is de langstlopende animatieserie aller tijden en zendt later deze maand de 500ste aflevering uit in de Verenigde Staten.
Maar niet non-stopquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Whehehe. Last man watching was 87 uur en 43 seconden
Jepquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu. Maar LMW was ook niet officieel
quote:
Als wat ga je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:14 schreef roos85 het volgende:
en dat met carnaval in het vooruitzicht![]()
allemaal buikpijn en koorts
Ah.. Ik wil ook nog een keer carnaval vieren in 't Zuiden des Lands.. Maar dan wel als iets heel vetsquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gewoon iets simpelsjaren 50 achtig
Leukquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah.. Ik wil ook nog een keer carnaval vieren in 't Zuiden des Lands.. Maar dan wel als iets heel vets
Snel beter wordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:25 schreef roos85 het volgende:
Dank jullie wel![]()
Ik ga een poging tot slapen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |