Naam op google in typen met speedskatingresults er achter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Waar haal je al die mooie tussenstanden vandaan? LeukOf tenminste, de records dan.
Oh ja logisch, ik dacht dat er misschien ergens een lijstje stond met alle deelnemers met de PR erbij. Ik had al gezocht naar een deelnemerslijst, maar kon het niet echt vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Naam op google in typen met speedskatingresults er achter.
Daar hebben ze kleren voorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Die toeschouwers zullen het wel ontzettend koud krijgen zo langzamerhand.
Erben Wennemars heeft gewoon bij een willekeurig huis op de keizersgracht aangebeld en kijkt dus lekker warm.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Die toeschouwers zullen het wel ontzettend koud krijgen zo langzamerhand.
Echt waar! Wat een kneus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Erben Wennemars heeft gewoon bij een willekeurig huis op de keizersgracht aangebeld en kijkt dus lekker warm.
Gewoon als een bikkel aan de kant kijken in de kou, niet flauw binnen gaan zitten met je kopje thee.quote:
Jij zou ook nooit aan de kant gaan staan bij de elfstedentocht maar lekker binnen voor de buis gaan hangen!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Ah nu komen de "echte" schaatsers. De oudjes.
[..]
Gewoon als een bikkel aan de kant kijken in de kou, niet flauw binnen gaan zitten met je kopje thee.
Nee maar als je er dan toch bent, dan zou ik niet ergens gaan aanbellen en vragen of ik alsjeblieft binnen mee mocht kijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij zou ook nooit aan de kant gaan staan bij de elfstedentocht maar lekker binnen voor de buis gaan hangen!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar als je er dan toch bent, dan zou ik niet ergens gaan aanbellen en vragen of ik alsjeblieft binnen mee mocht kijken
160 meter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
Welke afstand rijden ze? Gewoon korte baan (dus 140 of 160 meter?)? Ik had ook wel mee willen doen eigenlijk.
10.000 man werd net gezegd.quote:
Prima sfeertje hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
10.000 man werd net gezegd.
Je ziet nu wel duidelijk dat de echte mannen aan de beurt zijn, het gaat hard zeg.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prima sfeertje hoor...jullie Amsterdammers kunnen blijkbaar wel een schaatswedstrijd organiseren.
160 meter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe lang is deze wedstrijd trouwens...lijkt me zo'n 150/200m?
Mooi dat professionals zoals Mulder meedoen
paar reacties terug: 160mquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe lang is deze wedstrijd trouwens...lijkt me zo'n 150/200m?
Mooi dat professionals zoals Mulder meedoen
Mooie meezingers inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:12 schreef Qunix het volgende:
Muziek is ook best gezellig voor zo'n feest.
Een Zamboni op het ijs lijkt me ook geen goed idee...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:13 schreef Karina het volgende:
Jammer dat de baan natuurlijk steeds slechter wordt.
Nee, die zakt er misschien wel doorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een Zamboni op het ijs lijkt me ook geen goed idee...
17.52 maar wat was zijn naamquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:24 schreef aswesleep het volgende:
Er was er nog een, de allereerste, met een tijd in de 17 seconden.
Als het weer een beetje meezit zou het elk jaar kunnen, maar de vorige was ook alweer 15 jaar geledenquote:Op zondag 12 februari 2012 09:39 schreef raptorix het volgende:
Super tof, helaas kon ik er niet bij zijn ivm een bevallende poes, maar wat een sfeer, hoop dat dit een echte traditie gaat worden.
Of gewoon dat stuk van Keizersgracht afsluiten door tijdelijke sluis, ligt het in 3 nachten dichtquote:Op zondag 12 februari 2012 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het weer een beetje meezit zou het elk jaar kunnen, maar de vorige was ook alweer 15 jaar geleden
Ik denk dat de charme er juist van is dat het elke keer afwachten is of het doorgaat, net zoals de Elfstedentochtquote:Op zondag 12 februari 2012 12:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of gewoon dat stuk van Keizersgracht afsluiten door tijdelijke sluis, ligt het in 3 nachten dicht
Eens.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de charme er juist van is dat het elke keer afwachten is of het doorgaat, net zoals de ElfstedentochtAls het elk jaar is, dan wordt het zo "gewoon".
Dat is wel weer zo, eens in de 4 jaar zou leuk zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 13:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat de charme er juist van is dat het elke keer afwachten is of het doorgaat, net zoals de ElfstedentochtAls het elk jaar is, dan wordt het zo "gewoon".
Ik hoor het net op de radio. Zou echt leuk zijn als het dit jaar weer wordt gehoudenquote:Op donderdag 17 januari 2013 07:15 schreef raptorix het volgende:
http://nos.nl/tekst/46268(...)28NOS%20Teletekst%29
Mooi nieuws!
Er is geen eens een cm ijs.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:35 schreef Megumi het volgende:
Ik denk niet dat het gaat gebeuren volgende week gaat het dooien zeggen ze.
quote:Café Skeeve Skaes op de Jaap Eden IJsbaan moet na jaren van conflict nu echt definitief de deuren sluiten.
Het café dat al sinds 27 jaar op de ijsbaan te vinden is, verloor een cassatiezaak bij de Hoge Raad. Al sinds 2007 wil exploitant Stichting Jaap Eden de horecagelegenheid overnemen, en nu mag de stichting daadwerkelijk de zaak overnemen.
Jac Hoeve, eigenaar van Skeeve Skaes, zag de bui al hangen, maar is toch erg teleurgesteld. 'Je zit er al zo lang en hebt inmiddels een grote schare klanten opgebouwd. Die mensen weten het inmiddels ook en ze reageren massaal. Voor hen staan wij bekend als dé schaatskroeg van de stad. Tja, dan doet het wel wat met je', zegt hij in De Telegraaf.
Bron
Typo, aangepast inmiddels.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Born?
Inmiddels ligt er wel een leuk ijslaagje op de Keizersgracht, maar ik heb nog geen gek gezien die erop is gegaan. Ik ga het zelf trouwens ook niet proberen.
De van Lennepkade ligt gewoon nog helemaal open, zelfs geen dun laagjequote:Op woensdag 23 januari 2013 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Born?
Inmiddels ligt er wel een leuk ijslaagje op de Keizersgracht, maar ik heb nog geen gek gezien die erop is gegaan. Ik ga het zelf trouwens ook niet proberen.
Van vorig jaar:quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk verder? Kan ik zo meedoen met die race?
MOCHT het nog doorgaan dan zal het wel op dezelfde manier gaan denk ik.quote:wo 08 feb 2012, 12:13| lees voor
Nu aanmelden voor de Keizersrace!
AMSTERDAM - Iedereen die aanstaande zaterdagavond 11 februari vanaf 18:00 wil meedoen aan de kortebaanrace op de Amsterdamse Keizersgracht kan zich hiervoor donderdagavond telefonisch aanmelden.
Ik geef mezelf kans om bij de beste 80% te komenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Van vorig jaar:
[..]
MOCHT het nog doorgaan dan zal het wel op dezelfde manier gaan denk ik.
Dat zou mij zelfs nog lukken denk ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef mezelf kans om bij de beste 80% te komen
Dan beste 50% joh....quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou mij zelfs nog lukken denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |