Kan wel zo zijn, maar ze was wel een geweldige actrice en toen ze nog kon zingen, een geweldige zangeres.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Het was een aandachtsgeile drugsverslaafde ja.
Over haar zangkwaliteiten vanuit mijn kant niks anders dan lof, haar acteerprestaties waren in mijn ogen razzie's waardig.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar ze was wel een geweldige actrice en toen ze nog kon zingen, een geweldige zangeres.
The bodyguard!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Over haar zangkwaliteiten vanuit mijn kant niks anders dan lof, haar acteerprestaties waren in mijn ogen razzie's waardig.
Het verbaast eerder dat ze nog 48 is geworden.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met haar muziek en/of films, maar het verbaast mij vooral dat ze maar 48 is geworden. Ik dacht ze richting de 60 was.
Dan is Tina Turner 90......quote:Op zondag 12 februari 2012 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met haar muziek en/of films, maar het verbaast mij vooral dat ze maar 48 is geworden. Ik dacht ze richting de 60 was.
Is dat een grapje?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Vond dat zingen maar matig eigenlijk, lange blerende uithalen zonder te begrijpen waar het over gaat
Dolly Parton zingt beter
Nee, maar ik ben dan ook ouder en wijzerquote:
Het origineel is bijna altijd beter. Vintage of niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Vond dat zingen maar matig eigenlijk, lange blerende uithalen zonder te begrijpen waar het over gaat
Dolly Parton zingt beter
Hahaahahhahaha. Verander je je naam even in Zeurpiet? Had niks tegen je, maar dit is toch wel jammer.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook ouder en wijzer
Tina Turner is net zo oud als mijn schoonmoeder, schoonmama ligt alleen maar op de bank te klagen, maar zag recent de opname van Tina Turner in Arnhem, respect, die gaf daar een show van jewelste.quote:
Blijft staan dat Dolly Parton beter zingt dan Witney Hoestenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaahahhahaha. Verander je je naam even in Zeurpiet? Had niks tegen je, maar dit is toch wel jammer.
Behalve bij jezelf he.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Leeftijd zegt dus niet zoveel.
Tot Joe Cocker het zingt natuurlijk, die deed het eigenlijk altijd beter dn het origineel.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het origineel is bijna altijd beter. Vintage of niet.
Dat klopt, hier ook van die extreme gevallen, twee oma's beide 87 de een klaagt steen en been en zeurt over alles en meent vooral hulp nodig te hebben bij vervoer en bankzaken. De ander hoeft geen hulp,dopt haar eigen boontjes. Ze heeft pas een laptop gekocht....quote:Op zondag 12 februari 2012 11:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tina Turner is net zo oud als mijn schoonmoeder, schoonmama ligt alleen maar op de bank te klagen, maar zag recent de opname van Tina Turner in Arnhem, respect, die gaf daar een show van jewelste.
Leeftijd zegt dus niet zoveel.
Daar noem je ook een god op...quote:Op zondag 12 februari 2012 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tot Joe Cocker het zingt natuurlijk, die deed het eigenlijk altijd beter dn het origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |