En die studies zijn gratis?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:03 schreef Zienswijze het volgende:
Ik snap niet waarom mensen niet in zichzelf investeren. Ik heb de posts over die voedselbanken eens doorgelezen. De makkelijkste manier om jezelf een hoger inkomen te genereren is door educatie. Wat is er zo moeilijk aan om jezelf onderwijs te geven en zodoende hoger op de ladder te klimmen? Met een HBO insert pretstudie heb je voldoende kans op een (betere) baan en dan hoef je niet zonodig naar de voedselbank.
Waarvan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:03 schreef Zienswijze het volgende:
Ik snap niet waarom mensen niet in zichzelf investeren. Ik heb de posts over die voedselbanken eens doorgelezen. De makkelijkste manier om jezelf een hoger inkomen te genereren is door educatie. Wat is er zo moeilijk aan om jezelf onderwijs te geven en zodoende hoger op de ladder te klimmen? Met een HBO insert pretstudie heb je voldoende kans op een (betere) baan en dan hoef je niet zonodig naar de voedselbank.
Die krant heb ik wel eens doorgebladerd toen ik nog op de middelbare school zat. Nu ik mij verder aan het ontwikkelen ben, geef ik toch liever de voorkeur aan kwalitatieve bladen. Is dat erg?quote:
Niet iedereen is slim genoeg, dat weet je zelf toch ook wel of niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:03 schreef Zienswijze het volgende:
De NRC is volgens velen het meest kwalitatieve dagblad van Nederland. Maar als jij liever de Telegraaf leest is dat prima hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die krant heb ik wel eens doorgebladerd toen ik nog op de middelbare school zat. Nu ik mij verder aan het ontwikkelen ben, geef ik toch liever de voorkeur aan kwalitatieve bladen. Is dat erg?
Het is toch van de zotte dat mensen liever een auto en een TV kopen, terwijl dat een negatief rendement genereert? Investeer dat geld liever in een goede opleiding, wat één van de beste investeringen is dat je kan doen.quote:
Joh, de meeste mensen kunnen toch wel een HBO insert pretopleiding succesvol afronden, gezien het niveau?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet iedereen is slim genoeg, dat weet je zelf toch ook wel of niet.
Dus de ene capaciteit is meer waard dan de andere? Op basis van wat precies? En rolverdeling? En rolverdeling is toch ook alleen maar een gevolg van het huidige 'systeem'?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
Het gaat niet om meer of minder waard, het gaat om capaciteiten, rolverdeling, omstandigheden etc.
Dat vraag ik mij af.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Joh, de meeste mensen kunnen toch wel een HBO insert pretopleiding succesvol afronden, gezien het niveau?
Sinds wanneer lees ik de Telegraaf? Snap je het verschil tussen The Economist en de Telegraaf nog niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
De NRC is volgens velen het meest kwalitatieve dagblad van Nederland. Maar als jij liever de Telegraaf leest is dat prima hoor
Als je er maar genoeg tijd investeert, kan je dat echt wel halen hoor. Zo hoog is het HBO van de eerste de beste pretstudie niet.quote:
Jawel, en The Economist is ook erg goed, maar ik vraag mij dan af wat jij dan een kwalitatief goed Nederlands dagblad vindt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sinds wanneer lees ik de Telegraaf? Snap je het verschil tussen The Economist en de Telegraaf nog niet?
Kwalitatief goed en een Nederlands dagblad gaan bij mij niet in één woord samen. Wellicht dat het Financiele Dagblad in de buurt kmt, maar dat lees ik ook maar sporadisch.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, en The Economist is ook erg goed, maar ik vraag mij dan af wat jij dan een kwalitatief goed Nederlandse dagblad vindt.
Ja duh, alles is het gevolg van het huidige systeem.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Dus de ene capaciteit is meer waard dan de andere? Op basis van wat precies? En rolverdeling? En rolverdeling is toch ook alleen maar een gevolg van het huidige 'systeem'?
Terwijl men werkt, bedoel je?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:14 schreef Zienswijze het volgende:
Daarbuiten kan je altijd nog aan zelfstudie doen, de studie in je eigen tempo doorwerken en dan een certificaat halen.
In de avond heb je toch tijd om te studeren, of niet soms? Ik studeer soms ook wel 13 uur per dag. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Terwijl men werkt, bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |