Er zaten 5 kinderen op die school?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zat ook op een 80% blanke school.
Op mijn basisschool waren twee personen donkerder dan ik. In mijn klas was ik de enige met donker haar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, stuk of 1000.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zaten 5 kinderen op die school?
Oh ik vond haar een prima debater en humor had ze ook. Maar ze leefde niet helemaal volgens de principes van haar partij.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is een van de vele voorbeelden inderdaad.
Dat mens was zelfs voor een politicus belachelijk hypocriet, en dat zegt wat.
Mijn basisschool was wel zwart, 5 autochtonen in de klas oid.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op mijn basisschool waren twee personen donkerder dan ik. In mijn klas de enige met donker haar.
Mijn lagere school was zeker 96% blank. En die paar anderen waren Turken. Marokkanen hadden we nog niet destijds.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke stad was dat ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn lagere school was zeker 96% blank. En die paar anderen waren Turken. Marokkanen hadden we nog niet destijds.
En als wraak stem je nu PVV.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:20 schreef Picchia het volgende:
Eerst kreeg ik ruzie met iemand op de basisschool en toen noemde hij me telkens Schwarzkopf.
Ik kan ze wel leren om ''Heineken? No, thank you'' te zeggen.quote:
Als voor mij de keuze Heineken of een willekeurig ander bier is zal ik altijd voor dat willekeurige andere bier gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik kan ze wel leren om ''Heineken? No, thank you'' te zeggen.
Ik woon nu in een wijk met 40% niet-westerse allochtonenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:24 schreef De_Nuance het volgende:
Bah niemand is hier multicultureel.
Bijna niemand hier is dan ook allochtoon.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:24 schreef De_Nuance het volgende:
Bah niemand is hier multicultureel.
Vogelaarwijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik woon nu in een wijk met 40% niet-westerse allochtonen
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrotterdam.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb altijd wel van alles in de klas gehad , Turks, Marokkaans , Indisch , Chinees, Antilliaans, Surinaams en heel veel Europese en niet-Europese mengvormen.
Dus?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna niemand hier is dan ook allochtoon.
Inderdaad. En het is hier enorm opgeknapt door die maatregelen van Vogelaar.quote:
Hier ook, zonder grappenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. En het is hier enorm opgeknapt door die maatregelen van Vogelaar.
Ben ik Ellen nog steeds dankbaar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |