Zal ook wel moeten, anders blijft er geen toerist meer over.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:05 schreef De_Nuance het volgende:
In Turkije ken je overal een efes biertje kopen gelukkig
De horror.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zullen het wel afgemend hebben to 40-50%, maar die limonadesmaak krijg je natuurlijk niet meer weg.
Ik heb het over het binnenland , daar is amper toerisme.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal ook wel moeten, anders blijft er geen toerist meer over.
Wie wil er dan ook naar die genocide-plekken en aardbevingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb het over het binnenland , daar is amper toerisme.
Wat is dit voor slechte burnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook naar die genocide-plekken en aardbevingen.
In het MO kun je ook Bavaria drinken. 0,0%.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal ook wel moeten, anders blijft er geen toerist meer over.
Inderdaad, zo wordt het land langzaam voorbereid op de komst van Heineken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:05 schreef De_Nuance het volgende:
In Turkije ken je overal een efes biertje kopen gelukkig
Ik nam keer flesje Heineken mee naar een bazaar in Luxor als verkoeling na de wandeltocht, vonden ze ook niet geslaagd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
In het MO kun je ook Bavaria drinken. 0,0%.
Misschien business optie voor jou ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Inderdaad, zo wordt het land langzaam voorbereid op de komst van Heineken.
Dat er zoiets bestaat als een GroenLinks congres is juist het bewijs dat er armoede heerst in Nederland, intellectuele armoe welteverstaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
Oh tv-tip voor Robin: nu op Politiek24 een debat over armoede in Nederland, rechtstreeks vanaf het GroenLinks-congres.
Wat is dat voor een punk met dat paarse haarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
Oh tv-tip voor Robin: nu op Politiek24 een debat over armoede in Nederland, rechtstreeks vanaf het GroenLinks-congres.
Ik weiger om bij die oplichters in dienst te treden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Misschien business optie voor jou ?
Geen optie dusquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weiger om bij die oplichters in dienst te treden.
quote:
I have lost faith in you two.quote:
Ja, die hypocriete benzineslurpende oldtimer kut met kinderen per se op een blanke school mis ik ook.quote:
Ik ben niet vergeten dat ze ooit zei nooit en te nimmer gerecyclede kleren te kopen omdat ze te veel prijs stelt op mooie jurkjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die hypocriete benzineslurpende oldtimer kut met kinderen per se op een blanke school mis ik ook.
Dat is een van de vele voorbeelden inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben niet vergeten dat ze ooit zei nooit en te nimmer gerecyclede kleren te kopen omdat ze te veel prijs stelt op mooie jurkjes.
Armoede tweeten op je smartphone jwzt!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:11 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die hypocriete benzineslurpende oldtimer kut met kinderen per se op een blanke school mis ik ook.
Er zaten 5 kinderen op die school?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zat ook op een 80% blanke school.
Op mijn basisschool waren twee personen donkerder dan ik. In mijn klas was ik de enige met donker haar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, stuk of 1000.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zaten 5 kinderen op die school?
Oh ik vond haar een prima debater en humor had ze ook. Maar ze leefde niet helemaal volgens de principes van haar partij.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is een van de vele voorbeelden inderdaad.
Dat mens was zelfs voor een politicus belachelijk hypocriet, en dat zegt wat.
Mijn basisschool was wel zwart, 5 autochtonen in de klas oid.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Op mijn basisschool waren twee personen donkerder dan ik. In mijn klas de enige met donker haar.
Mijn lagere school was zeker 96% blank. En die paar anderen waren Turken. Marokkanen hadden we nog niet destijds.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke stad was dat ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn lagere school was zeker 96% blank. En die paar anderen waren Turken. Marokkanen hadden we nog niet destijds.
En als wraak stem je nu PVV.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:20 schreef Picchia het volgende:
Eerst kreeg ik ruzie met iemand op de basisschool en toen noemde hij me telkens Schwarzkopf.
Ik kan ze wel leren om ''Heineken? No, thank you'' te zeggen.quote:
Als voor mij de keuze Heineken of een willekeurig ander bier is zal ik altijd voor dat willekeurige andere bier gaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:22 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik kan ze wel leren om ''Heineken? No, thank you'' te zeggen.
Ik woon nu in een wijk met 40% niet-westerse allochtonenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:24 schreef De_Nuance het volgende:
Bah niemand is hier multicultureel.
Bijna niemand hier is dan ook allochtoon.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:24 schreef De_Nuance het volgende:
Bah niemand is hier multicultureel.
Vogelaarwijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik woon nu in een wijk met 40% niet-westerse allochtonen
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrotterdam.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb altijd wel van alles in de klas gehad , Turks, Marokkaans , Indisch , Chinees, Antilliaans, Surinaams en heel veel Europese en niet-Europese mengvormen.
Dus?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna niemand hier is dan ook allochtoon.
Inderdaad. En het is hier enorm opgeknapt door die maatregelen van Vogelaar.quote:
Hier ook, zonder grappenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad. En het is hier enorm opgeknapt door die maatregelen van Vogelaar.
Ben ik Ellen nog steeds dankbaar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |