Sure. Pleur het maar neer. Ik snor het later wel op.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:34 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ik kan concreet zijn, wetenschappelijk zelfs. Ga je er in mee?
Als ik je goed begrijp vind je het prima zoals het nu gaat? Er is niets dat je zou willen veranderen, want het leven is beter dan ooit tevoren. Een verandering zou alleen maar schade brengen aan de mensheid en miljoenen levens kosten. En dit alles kun je onderbouwen met keiharde feiten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat hebben we al. We zijn enkel nog lerende om het telkens bij te schaven.
Kijk je de lijn terug van heel de geschiedenis, is onze tijd, in onze westerse wereld, is dit de beste tijd om te leven.
Maar je wil meer. Meer dan we nu kunnen. Tevens wil je direct het bestaande op de schop en morgen met een schone lei beginnen.
We, met name ik, hebben al vaker uitgelegd wat de consequenties daarvan zijn. Zon ommekeer kost mijoenen levens. Maar blijkbaar kunnen de occupiers daar eenvoudig overheen stappen. Of ze begrijpen er totaal niks van, of willen het niet weten omdat ze koste wat het kost die beweging willen steunen uit eigen belang, of ze hebben totaal geen empathie.
Laat mij die zogenaamde troll maar zijn dan die zelfs door de moderator verzocht wordt te vertrekken. Ik kan aantonen met keiharde feiten wel een goede kijk op de zaak te hebben. En empathie.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:59 schreef Copycat het volgende:
Duidelijk. Dus als jij je zaak hebt verkocht, ga je beginnen met de wereld verbeteren middels een onderzoeksplan.
Klinkt concreet.
Graag zelfs, wat zijn de ideeën ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:34 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ik kan concreet zijn, wetenschappelijk zelfs. Ga je er in mee?
Zoek eens naar MT Keshe. Hij gaat al een heel eind.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Graag zelfs, wat zijn de ideeën ?
Snor dan ook meteen je eigen feiten even op.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure. Pleur het maar neer. Ik snor het later wel op.
Brei er een end aan vandaag. Ga andere dingen doen.
Ga ik doen, bedankt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:41 schreef Loppe het volgende:
[..]
Zoek eens naar MT Keshe. Hij gaat al een heel eind.
quote:OCCUPY EN ZEITGEIST ZIJN OP WEG NAAR DE WEDERGEBOORTE
De mens is als een vogel die twee keer geboren moet zijn: “als een vogel moet de mens twee fasen passeren om een goed (vrij) mens te kunnen zijn. De eerste fase is een ei en de tweede fase een vogel.” Met andere woorden: als eerste was de mens geboren uit de baarmoeder van de moeder in het oude bewustzijn of de oude beschaving.
Naderhand krijgt de geborene respect en liefde voor de ouders; respect en liefde voor zichzelf (voor het eigenbelang gebaseerd op de beperkte geïntegreerde relatie-ontwikkeling; respect
en liefde voor het gezin; respect en liefde voor de eigen cultuur, religie en ideologie; respect en liefde voor het eigen volk, eigen land en economie). En dit allen voor het eigenbelang. De eerste geboorte van elk individu blijkt zwaar geïndoctrineerd en veroordeeld te zijn door de maatschappij.
En daarom moet de mens weer geboren worden, maar nu in de rechtstreekse levende vrijheid en waarheid, in het nieuwe bewustzijn of de nieuwe beschaving. En dit allen voor vrij van eigenbelang gebaseerd op de onbeperkte geïntegreerde relatie-ontwikkeling: respect en liefde voor de bron van het leven en kosmos, respect en liefde voor de wereld, voor de natuur en de mens.
Deze wedergeboorte moet men helemaal zelf doen. Deze wedergeboorte is de overwinning, de revolutie in de geest of bevrijding van de inhoud van de geest. Deze wedergeboorte = het nieuwe bewustzijn = de vrije geest = zelfkennis. En deze zelfkennis kan alleen verkregen worden door zelfonderzoek.
De hulp hetgeen de mens van de bankiers, autoriteiten met hun psychologische en medische deskundigen krijgt aangeboden is louter secundair.
Primair heeft de mens zelfkennis nodig die gebaseerd is op diepgaand psychologisch en wetenschappelijk zelfonderzoek. Dat kan en moet zij zelf doen. Niemand kan het voor haar doen, ik herhaal, niemand behalve zij en haarzelf.
Ieder mens komt in haar leven het moment of keerpunt dat zij praktisch gedwongen is dit te doen. De keus is altijd aan haar of zij dit geschenk benut of niet en al is dat aan het eind van haar leven. Zoals men weet heeft de mens het geschenk van de vrije wil(-skracht) ontvangen.
Zo kan zelfs onrecht, leed en onheil zoals ongelijkheid, onderdrukking, uitbuiting, een verslaving of (ongeneeslijke) ziekte als een geschenk en als een motief voor vreugde ervaren worden, als men het verstand begrepen en overstegen heeft, en een bepaald bewustzijnsniveau heeft bereikt.
Daarom behoort zelfkennis geruggensteund door de technologie de primaire inhoud van cultuur, religie, traditie en ideologie te zijn. Anders krijgen we weer een primitieve inferieure onhoudbare maatschappij zoals we die tot op de dag van vandaag kennen met de technologie die niet goed benut wordt, maar juist misbruikt en gebruikt wordt tegen het individu.
De wedergeboorte is de objectieve mondiale geïntegreerde processen van het totaal denken. Dus, onze taak is dat men de mens moet behoeden voor volledige blindheid die we definiëren als intelligentie en het gezonde verstand.
Peter van Langeslag
Jammer, maar ik zie de foto's niet Heartz.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:48 schreef heartz het volgende:
Hehe het is gelukt met die foto's![]()
Er was nog geen 100 man.
Zeker meer dan 30 man.
(Als al die internet activisten nou kwamen opdagen!)
Redelijke demonstratie.
We 'verliezen' het wel dik van Polen en Duitsland.
Er waren niet alleen Occupyers en al met al hebben we toch fijn kunnen protesteren.
Wat ik verder nog wil meegeven is het tweede kamer debat vorig jaar hierover:
Huh??quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer, maar ik zie de foto's niet Heartz.
quote:Maar hoe was het?
Niet echt druk he?
Zonde, ik had verwacht dat er veel meer mensen mee zouden doen.
Leeft het dan toch niet zo in Nederland?
Maar fijn dat jullie toch nog hebben kunnen protesteren
Het was vooral een ACTA protest.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat is prima gelukt.
Ben je wat wijzer geworden daar over verder doelen van de organisatie of persoonlijke doelen van mensen daar ?
Mag ik een foto van je in het Anonymous topic zetten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:07 schreef heartz het volgende:
[..]
Het was vooral een ACTA protest.
Wij waren vooral aan het protesteren, niet zozeer aan het socializen.
Er was een protestmars van de Dam naar het Leidseplein en weer terug.
Er waren dus ook protestanten die echt kwamen voor het protest tegen ACTA, los van Occupy.
Die mensen willen zich vooral inzetten voor eerlijkere en duurzame maatschappij.
En ze proberen zich allemaal op hun eigen manier in te zetten.
Zoals ik dat ook doe.
Ik kan natuurlijk niet voor al die mensen persoonlijk spreken.
Dat is het doel ook neem ik aan.quote:Die mensen willen zich vooral inzetten voor eerlijkere en duurzame maatschappij.
Natuurlijk!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik een foto van je in het Anonymous topic zetten?
Niet bij deze picsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wie ben jij ? sta je er ook op.
Kweet ook nie hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie de foto's nog steeds niet. Wat raar, want jullie zien ze wel
Sorry.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:17 schreef heartz het volgende:
[..]
Kweet ook nie hoor.
Jij hebt mij laten schrikken!![]()
Kijk, zo hoort het. Copyright: the right to copy.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef heartz het volgende:
[..]
Natuurlijk!!
Neem wat je wil gebruiken.
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
Zie nog steeds alleen maar kruisjesipv foto's
Ik zie ze! Mooie foto's![]()
Been there. Done that.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:52 schreef heartz het volgende:
[..]![]()
Thanx
Hadden we eigenlijk op 15 okt. 2011 ook moeten doen.
En dat in Europa alleen al...quote:Op zondag 12 februari 2012 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog geen 100 mensen bij die anti-acta
Dat terwijl er meer dan 100 demo's waren
[ afbeelding ]
Het stelde dus helemaal niets voor. In vergelijking met Polen en Duitsland.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:23 schreef heartz het volgende:
[..]
En dat in Europa alleen al...
Ik bedoel op de dam he
Het klopt dat het een internationaal protest was.
Vandaar dat ik ons vergeleek met de eerdere protesten tegen ACTA in Polen en Duitsland.
Demonstraties in NL stellen doorgaans niets voor.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het stelde dus helemaal niets voor. In vergelijking met Polen en Duitsland.
Voor zo'n demonstratie tegen een of andere verbouwing aan de snelweg waren geloof ik zo'n 900 man op komen dagen. Dat dan weer wel...quote:Op zondag 12 februari 2012 14:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Demonstraties in NL stellen doorgaans niets voor.
Mooie picquote:Op zondag 12 februari 2012 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Been there. Done that.
Toen was het heel wat drukker dan nu
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:50 schreef heartz het volgende:
En een ode aan Jokkebrok, zonder hem was het gisteravond waarschijnlijk niet gelukt met de foto's.![]()
Dan zou het vandaag worden.
Nouja meer volk, wat ik lees <100 mensen. Dag 1 van occupy op het beursplein was veel meer.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:10 schreef 3-voud het volgende:
Zo'n ACTA protest trek meer en gewoner volk aan dan zo'n occupy. Grappig.
15 okt 2011quote:Op maandag 13 februari 2012 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja meer volk, wat ik lees <100 mensen. Dag 1 van occupy op het beursplein was veel meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |