Sja, elke idioot kan daar posten. Dat heb jij wel bewezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha.
Hahahaha.
Niveau? Heb je dat topic goddomme gezien? Ik begrijp dat het plafond voor jou daarmee is bereikt, maar het niveau is om te janken
Als niet iedereen "lief" is wil niet zeggen dat de hele maatschappij vol haat zit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat is een maatschappij met alleen haat?
Dat laatste bestrijd ik ook niet, alleen het slaat de laatste tijd vreselijk door.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan zo zijn, als ze willen regeren sluiten zij zich gewoon aan bij het heersende compromis. En dat is ook gewoon verstandig, we zijn bepaald niet slechter geworden van gereguleerde marktwerking.
Haha. Man man man.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, elke idioot kan daar posten. Dat heb jij wel bewezen.
De armoede is anders volop aanwezig als ik zo kijk naar de klanten van onze voedselbanken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan zo zijn, als ze willen regeren sluiten zij zich gewoon aan bij het heersende compromis. En dat is ook gewoon verstandig, we zijn bepaald niet slechter geworden van gereguleerde marktwerking.
Als iedereen lief is, dan is er ook geen haat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als niet iedereen "lief" is wil niet zeggen dat de hele maatschappij vol haat zit.
Ik zie aardig wat "gespeelde" liefde om me heen in de wereld. Nep.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als iedereen lief is, dan is er ook geen haat.
Nep liefde is geen echte liefde.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zie aardig wat "gespeelde" liefde om me heen in de wereld. Nep.
Ik haat dat.
Met je Volkskrant shortlinks de hele tijd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:12 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3171482
Geinig artikeltje.
Klopt. Dat is aanstellerij.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nep liefde is geen echte liefde.
Uiteraard, de massa's houden van "betrokken" sociale partijen die meegaan in hun idiote gedachtengoed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:22 schreef Picchia het volgende:
Hoewel, de SP is ook actief bij protesten tegen bezuinigingen, de crisis en Europa.
Het is uiteraard altijd de schuld van de PvdA.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:21 schreef Picchia het volgende:
De SP doet het alleen maar goed omdat Cohen er zo'n puinhoop van heeft gemaakt.
Wie zijn de massa's? Volgens mij heeft de grootste massa VVD gestemd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, de massa's houden van "betrokken" sociale partijen die meegaan in hun idiote gedachtengoed.
Daar is geen twijfel over mogelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is uiteraard altijd de schuld van de PvdA.
Niet echt, links is in Nederland groter dan rechts, verklaart ook het minderheidskabinet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:25 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wie zijn de massa's? Volgens mij heeft de grootste massa VVD gestemd.
Waar zit de PVV in de kamer ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt, links is in Nederland groter dan rechts, verklaart ook het minderheidskabinet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |