Gewoon een vriendelijke kerel, altijd een beetje dollen, eigenlijk hetzelfde als op TV maar dan zonder het geforceerde en irritante wat hij erbij heeft gekregen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe was hij dan eigenlijk eerst?
Omdat het zo mooi past binnen het aangemeten stoere rechtse profieletje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom heb je dan zo'n mening? Want het is echt ontzettend ondoordacht.
D'r zitten nog altijd mensen bij, zelfs in de TK, die hem niet aankunnen. Maar dat is inderdaad een kwestie van tijd. Als je met hem mee lacht heeft hij weinig munitie meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat punt is wat mij betreft allang overschreden. Bovendien is het trucje uitgewerkt: niemand is nog bang voor hem.
Heb bij hem het idee dat hij zichzelf telkens moet overtreffen en dat hij zichzelf ziet als boegbeeld van GeenStijl, die de Nederlanden wel even op de knieėn krijgt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:34 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon een vriendelijke kerel, altijd een beetje dollen, eigenlijk hetzelfde als op TV maar dan zonder het geforceerde en irritante wat hij erbij heeft gekregen.
Geil he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat het zo mooi past binnen het aangemeten stoere rechtse profieletje.
Iedereen wordt rechts geboren, sommigen links "gemaakt".quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat het zo mooi past binnen het aangemeten stoere rechtse profieletje.
The proof is the eating of the puddingquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geil he?
Stiekem glibberen al die linkse dames al van de stoel af bij de gedachte van zo'n egoistisch rechts klootzakje.
Jep, iedereen wordt als moslim geboren, maar wij distantiėren onszelf daarvan vanaf de basisschool middels Christelijke indoctrinatie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iedereen wordt rechts geboren, sommigen links "gemaakt".
Het is net religie
Het rechtse riedeltje was toch 'Wie jong is en niet links heeft geen hart, wie oud is en niet rechts heeft geen verstand" ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iedereen wordt rechts geboren, sommigen links "gemaakt".
Het is net religie
Zolang hij meer oog heeft voor z'n kussenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geil he?
Stiekem glibberen al die linkse dames al van de stoel af bij de gedachte van zo'n egoistisch rechts klootzakje.
O ben je nu weer rijk, Jij bent gewoon een loonslaaf net als ikquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, zoveel aandacht hoef ik nou ook weer niet.
Totaal onzin, mijn exen waren allen links en nooit problemen mee gehad eigenlijk, heb eerder het idee dat ze het wel leuk vinden, brengt ook wat discussie teweeg in plaats van alleen maar met elkaar eens zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang hij meer oog heeft voor z'n kussen
Het kwam me al bekend voorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jep, iedereen wordt als moslim geboren, maar wij distantiėren onszelf daarvan vanaf de basisschool met Christelijke indoctrinatie.
Nee ik betaal loonslaven zodat ik hun gezeik mag aanhoren en opschrijven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O ben je nu weer rijk, Jij bent gewoon een loonslaaf net als ik
Waarin ben jij rijk dan? Geld? Gezondheid?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, zoveel aandacht hoef ik nou ook weer niet.
Ik heb alles wat een mens tegenwoordig nodig heeft, goede gezondheid, de juiste huidskleur en ik zit niet in geldnood.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarin ben jij rijk dan? Geld? Gezondheid?
Naarmate ze meer intelligentie bezitten en sociaal/psychisch ontwikkeld zijn neemt dat wel af, gelukkig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geil he?
Blanken worden altijd gediscrimineerdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb alles wat een mens tegenwoordig nodig heeft, goede gezondheid, de juiste huidskleur en ik zit niet in geldnood.
Klopt, zo lang je het goed kan onderbouwen. Niet als je maar iets raaskalt, links of rechts.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Totaal onzin, mijn exen waren allen links en nooit problemen mee gehad eigenlijk, heb eerder het idee dat ze het wel leuk vinden, brengt ook wat discussie teweeg in plaats van alleen maar met elkaar eens zijn.
In mijn volgende leven wil ik moslim worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb alles wat een mens tegenwoordig nodig heeft, goede gezondheid, de juiste huidskleur en ik zit niet in geldnood.
Vasthouden die gedachte... hoop doet leven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Naarmate ze meer intelligentie bezitten en sociaal/psychisch ontwikkeld zijn neemt dat wel af, gelukkig.
Oh vinden ze ook wel leuk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, zo lang je het goed kan onderbouwen. Niet als je maar iets raaskalt, links of rechts.
Buiten onze vestingen der welvaart wel ja, binnen niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Blanken worden altijd gediscrimineerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |