Wat eigenlijk ook alweer?quote:
Ook in die sector is er door slim verhuur genoeg omzet te halen om ook talent uit eigen school een podium te geven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk, of krijg je slechts PVV-publiek dat vindt dat jouw gedoe op moet fucken omdat het alleen maar geld kost en niets oplevert?
Ik hou nu al van jequote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik werk in een Theater, bibliotheek, muziekschool en beeldende vorming gebeuren ineen.
Rayonhoofdquote:
Wat doe je dan momenteel legitiem?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:28 schreef APK het volgende:
Rayonhoofd
Nah, ik ben beeldend kunstenaar en daar kan ik niet van leven momenteel en dus moet ik op een andere manier iets zien bij te verdienen.
Geheel legitiem.
Niet doen!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik doe alleen maar wat techniek en facilitaire ondersteuning.
Ik doe volgens mij wat Piet_Piraat zo'n beetje doetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat doe je dan momenteel legitiem?
En waar kan ik wat beeldende kunst van je bewonderen?
Wel doen wmb.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Niet doen!
Alsof je iemand complementeert met een leuk rokje, en die zegt : ach heb het maar gekregen of het is een uitverkoopje
Niet het compliment wegvegen bedoelt Bluezz, denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Wel doen wmb.
Sorry hoor, maar we moeten ook eten.
Ik sta 2x op youtube.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe volgens mij wat Piet_Piraat zo'n beetje doet
Op je Boekenplank?quote:
Leuk, maar niet goed genoeg.quote:
Nogmaals?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:34 schreef APK het volgende:
En mijn eigen werk doe ik ook nog steeds, maar dan meer toegepast
Het begin vind ik wel weer okayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |