Verzin maar wat leuks, pas ik het aanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow Karina ik ben vergeten de TT te veranderen![]()
ik zat effe te dromen enzo
Ja, bij 300 posts sluit een topic automatisch, tenzij je mod bent en door een slotje heen post zoals Karina.quote:
Dat is niet handig, dan hebben wel deel 16 en deel 2quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... stomanders zet je er gewoon deel 2 achter
Oke ben weer helemaal op de hoogtequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, bij 300 posts sluit een topic automatisch, tenzij je mod bent en door een slotje heen post zoals Karina.
OF je was een hele jonge moederquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef Bluezz het volgende:
mmmm als je schoondochter vandaag 23 wordt ben je echt wel 40+
ow...... eh... pffffffffffffffffffffff ik weet niksquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet handig, dan hebben wel deel 16 en deel 2
Donequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...... eh... pffffffffffffffffffffff ik weet niks
doe dat maar dan![]()
pffffffffffffffffffffff ik weet niks !
Ik ben uit 59, 1 zoon uit 84 en deze schdochter is van mn zoon uit 87quote:
Jeetje. Ben jij al zo stokoudquote:
Ik gaf je een hintje zodat we dachten dat je NOG jonger wasquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben uit 59, 1 zoon uit 84 en deze schdochter is van mn zoon uit 87![]()
Neuh echt jong was ik niet toch?
Nee hoor, ben ook uit 59 en mijn dochter is uit 83.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben uit 59, 1 zoon uit 84 en deze schdochter is van mn zoon uit 87![]()
Neuh echt jong was ik niet toch?
Hintje gemistquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gaf je een hintje zodat we dachten dat je NOG jonger wasjeetje, 1987, toen woonde ik al lang en breed samen, wat gaat het snel
Ah jij hoefde ook niet in dienstquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:14 schreef sig000 het volgende:
*btw ik vind het wel een tof gevoel om nog uit die kneuterige jaren 50 te stammen.
Ja, echt wel!quote:
Oh, en dat wist je nog niet. Bluezz is mijn (v)echtgenote.quote:
Ging jij niet naar bed?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, echt wel!
Even doorlullen en het topic was gewoon rap vol.
Krijg het amper bijgelurkt.
ik zat al te genieten, gaat ie het weer verklappenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, en dat wist je nog niet. Bluezz is mijn (v)echtgenote.
Nee, newbies moet je niet plagen en wegjagen, tenzij ze Plumootje heten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik zat al te genieten, gaat ie het weer verklappen![]()
had het nou effe zo gelaten, dan hadden we mary los zien gaan
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:21 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog even een aflevering van Masterchef Australië in de DVD.
Sommige mensen kunnen hun klep ook niet dicht houden hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zat al te genieten, gaat ie het weer verklappen![]()
had het nou effe zo gelaten, dan hadden we mary los zien gaan
Jah, ik lig in bed.quote:
Tegnolosjie for the win.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ookgewoon een beetje slap te owehoeren hier
Golfer maakt er geen geheim van.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:22 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen hun klep ook niet dicht houden he
Trusten ! en bedankt voor de TTquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:25 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook naar bed, slapen hoop ik, wat meestal niet zo makkelijk lukt. Welterusten
Ik vind het maar niks met een laptop of hoe die andere dingen heten, kan er niet mee overweg. Zal de leeftijd wel zijnquote:
Trusten!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:25 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook naar bed, slapen hoop ik, wat meestal niet zo makkelijk lukt. Welterusten
als IK het kan kan iedereen het, geloof mij nouquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks met een laptop of hoe die andere dingen heten, kan er niet mee overweg. Zal de leeftijd wel zijnIk zit het liefst achter mijn ouwe trouwe pc
In België en Nederland komt de plant onder andere verwilderd langs rivieren en in duinen voor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Trouwens Staal, net als die Groene Thee
http://goji-bes.nl/Goede_redenen_om_Goji_bessen_te_eten.html
ik moet alleen nog effe uitvinden waar ik ze kan kopen
Doe jij suiker in je thee?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:28 schreef sig000 het volgende:
Groene thee vind ik vaag spul, het kleurt gewoon niet lekker in het glas maar goed dat is mijn
mening.
tja,,,quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:28 schreef sig000 het volgende:
Groene thee vind ik vaag spul, het kleurt gewoon niet lekker in het glas maar goed dat is mijn
mening.
Flauwekul van je. Gelukkig heb je een toffe avatar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks met een laptop of hoe die andere dingen heten, kan er niet mee overweg. Zal de leeftijd wel zijnIk zit het liefst achter mijn ouwe trouwe pc
Ik denk dat Sig suiker in zijn thee doet. En dan heb je met groene thee een onwijs verziekte smaak.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tja,,,doe je d'r een paar van die bessies bij... wordt het misschien rood
Mijn dochter heeft een laptop, ik vind het 10keer niks om hem te gebruiken. Misschien een kwestie van wennen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Flauwekul van je. Gelukkig heb je een toffe avatar..
Zo die dingen zijn duur, 1 kilo voor 14,98quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Trouwens Staal, net als die Groene Thee
http://goji-bes.nl/Goede_redenen_om_Goji_bessen_te_eten.html
ik moet alleen nog effe uitvinden waar ik ze kan kopen
gewoon zonder suiker is het best..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat Sig suiker in zijn thee doet. En dan heb je met groene thee een onwijs verziekte smaak.
Nooit bezuinigen op je gezondheid !quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:32 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Zo die dingen zijn duur, 1 kilo voor 14,98
Ik heb er sinds kort eentje en zit meestal aan tafel ermee mét muis.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:31 schreef maryen65 het volgende:
Mijn dochter heeft een laptop, ik vind het 10keer niks om hem te gebruiken. Misschien een kwestie van wennen.
Soms, honing erin vind ik ook lekker, thee met paddo's is ook leuk maar da's weer een totaal ander onderwerp.quote:
Volgens mij is ze niet van Ryan, dus dat is een vraag minderquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Staal, 2 vragen : hoe oud is je dochter? Is zij ook van Ryan? En waarom noem je haar de rups
Ok dat waren er 3
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:43 schreef APK het volgende:
Ik ga echt zo slow, nogmaals:
Als ik iets gemist heb hoor ik het wel ;+
Bestaat het nog?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:43 schreef sig000 het volgende:
Het is nu toch al laat, dan wacht ik nog op semi bikkeltijd.
Ik doe meequote:
Is dat nog een beetje leuk, of krijg je slechts PVV-publiek dat vindt dat jouw gedoe op moet fucken omdat het alleen maar geld kost en niets oplevert?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik werk in een Theater, bibliotheek, muziekschool en beeldende vorming gebeuren ineen.
Wat eigenlijk ook alweer?quote:
Ook in die sector is er door slim verhuur genoeg omzet te halen om ook talent uit eigen school een podium te geven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk, of krijg je slechts PVV-publiek dat vindt dat jouw gedoe op moet fucken omdat het alleen maar geld kost en niets oplevert?
Ik hou nu al van jequote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik werk in een Theater, bibliotheek, muziekschool en beeldende vorming gebeuren ineen.
Rayonhoofdquote:
Wat doe je dan momenteel legitiem?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:28 schreef APK het volgende:
Rayonhoofd
Nah, ik ben beeldend kunstenaar en daar kan ik niet van leven momenteel en dus moet ik op een andere manier iets zien bij te verdienen.
Geheel legitiem.
Niet doen!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik doe alleen maar wat techniek en facilitaire ondersteuning.
Ik doe volgens mij wat Piet_Piraat zo'n beetje doetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat doe je dan momenteel legitiem?
En waar kan ik wat beeldende kunst van je bewonderen?
Wel doen wmb.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Niet doen!
Alsof je iemand complementeert met een leuk rokje, en die zegt : ach heb het maar gekregen of het is een uitverkoopje
Niet het compliment wegvegen bedoelt Bluezz, denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Wel doen wmb.
Sorry hoor, maar we moeten ook eten.
Ik sta 2x op youtube.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe volgens mij wat Piet_Piraat zo'n beetje doet
Op je Boekenplank?quote:
Leuk, maar niet goed genoeg.quote:
Nogmaals?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:34 schreef APK het volgende:
En mijn eigen werk doe ik ook nog steeds, maar dan meer toegepast
Het begin vind ik wel weer okayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |