quote:

Dankjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:40 schreef Maes het volgende:
Fijn Karina, ondanks dat je het zelf niet echt erg had gevonden

ECHT zoeken is toch behoorlijk lastig in combinatie met een fulltime baan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjeHet is hier zo rustig dat ik heel graag iets anders wil. Wat ik al zei: van de zomer maar eens ECHT gaan zoeken.

jeujquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
CarO en Noek zijn onderweg![]()
Blij dat ze mijn advies tegen jetlag gevolgd hebben en om 11:15u al aan de witte wijn zaten![]()

Zo'n advies heb ik ooit ook eens gevolgd : een borrel tegen vliegangst.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:15 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
CarO en Noek zijn onderweg![]()
Blij dat ze mijn advies tegen jetlag gevolgd hebben en om 11:15u al aan de witte wijn zaten![]()

Ze hebben helemaal geen vliegangstquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:03 schreef Kletskip het volgende:
[..]
Zo'n advies heb ik ooit ook eens gevolgd : een borrel tegen vliegangst.
Ben dóóódziek van geweest !

Vroeger wel, toen je de op Schiphol gekochte fles nog gewoon in het vliegtuig open mocht maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Dus drank helpt tegen een jetlag?
Er werd juist gewaarschuwd tegen alcohol toen wij naar Aus vlogenHad ik dat advies maar genegeerd, dan had ik mss wel geslapen

Ook veel water drinkenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:38 schreef Lois het volgende:
Vliegen droogt uit. Alcohol ontrekt vocht aan je lichaam. Die 2 samen is minstens knallende koppijn.

Vroegah ging ik op dinsdagavond gezellig naar mn stamkroeg tot half 2 snachts en dan rond 6 uur moest ik mn bed weer uit om te gaan werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:44 schreef Lois het volgende:
Vroeger! vroeger, toen ik niet bijna 40 was kon ik dat allemaal gewoon hebben, vliegen en drank

Je bent nog lang geen 40.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:44 schreef Lois het volgende:
Vroeger! vroeger, toen ik niet bijna 40 was kon ik dat allemaal gewoon hebben, vliegen en drank

Oh ja, het was Valentijnsdagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:49 schreef Lois het volgende:
Ik moet er toch aan wennen hè![]()
Bijna 40, geen enkel kaartje van een secret Valentijn én ik woon bij mijn moeder!
I love my life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |