abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107871597
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:32 schreef OpperTokkie het volgende:
Voorlopig is Laura Dekker helemaal niets... Pas als ze dat felbegeerde papiertje in haar zak heeft kan ze zeggen dat ze het waard is..
We mogen er wel van uitgaan dat, als ze weer naar school gaat, ze haar havo-diploma wel gaat halen. Dat niveau heeft ze, volgens mij, wel.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107872332
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

We mogen er wel van uitgaan dat, als ze weer naar school gaat, ze haar havo-diploma wel gaat halen. Dat niveau heeft ze, volgens mij, wel.
Ja, ze zou het wel kunnen. Discipline is een beetje een probleem. In die hele familiie, geloof ik.
pi_107872366
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is natuurlijk nog wel de vraag hoeveel puberteit is en hoeveel karakter. Als je naar haar pa kijkt, moet je toch ook aan het laatste denken.
Karakter, ja ook.. En natuurlijk de opvoeding.
pi_107873525
Zullen we het boek eerst maar eens lezen voor we hier met een oordeel komen?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_107875845
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Zullen we het boek eerst maar eens lezen voor we hier met een oordeel komen?
Waarom wil je het boek lezen als je toch al precies weet wat er gebeurt is?

Hoofdstuk 1. Ik moet me aan de Nederlandse Wet en regelgeving houden ik moet naar school maar ik wil niet
Hoofdstuk 2. De Nederlandse regels kan ik niet mee omgaan ik vlucht
Hoofdstuk 3. Ik mag weg maar moet een haven zoeken waar de autoriteiten me neit tegen houden
Hoofdstuk 4. Vakantie!
Hoofdstuk 5. Duiken met een groepje zeilers
Hoofdstuk 6. Op groepsexcursie met een groepje zeilers en papa komt mijn boot repareren
Hoofdstuk 7. Ik moet eigenlijk huiswerk maken maar met dolfijnen zwemmen is veel leuker
Hoofdstuk 8. papa komt alweer mijn boot repareren en mama clown komt ook op visite
Hoofdstuk 9. Pfff huiswerk ik stop gewoon met school

en ga zo maar door.. :')
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_107875872
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:46 schreef sp3c het volgende:

[..]

kom je nu echt alleen in dit topic om haar een zeikerig kutkind te noemen?

ik ben niet zo'n enorm fan van operatie Dekker maar wat dat zeikerige betreft kun je er zelf ook flink wat van!
Mag dat niet dan?
Win een iPad, BlackBerry of iPhone! Kras hier ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ met een sleutel of ander scherp voorwerp.
pi_107941887
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef OpperTokkie het volgende:

[..]

Waarom wil je het boek lezen als je toch al precies weet wat er gebeurt is?

Hoofdstuk 1. Ik moet me aan de Nederlandse Wet en regelgeving houden ik moet naar school maar ik wil niet
Hoofdstuk 2. De Nederlandse regels kan ik niet mee omgaan ik vlucht
Hoofdstuk 3. Ik mag weg maar moet een haven zoeken waar de autoriteiten me neit tegen houden
Hoofdstuk 4. Vakantie!
Hoofdstuk 5. Duiken met een groepje zeilers
Hoofdstuk 6. Op groepsexcursie met een groepje zeilers en papa komt mijn boot repareren
Hoofdstuk 7. Ik moet eigenlijk huiswerk maken maar met dolfijnen zwemmen is veel leuker
Hoofdstuk 8. papa komt alweer mijn boot repareren en mama clown komt ook op visite
Hoofdstuk 9. Pfff huiswerk ik stop gewoon met school

en ga zo maar door.. :')
Klinkt als een spannend jongensboek, maar dan door een meisje geschreven. Laura is een held, jammer dat het nu zo stil is, maar ik blijf uitkijken naar de Hiswa en ik probeer er zelfs heen te gaan.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_107945460
Als alles volgens de planning gaat dan komt ze deze week in NL. Ben erg benieuwd hoe dat gaat want ieder praatprogramma op radio en TV wil haar wel in de uitzending hebben. Maar wil Laura dat ook? De media geven waarschijnlijk niks om haar fantastische prestatie en willen alleen maar een tijdelijk sterretje waar ze mee kunnen scoren. Ben blij dat ik haar blog gevolgd heb en weet hoe het daadwerkelijk in elkaar stak. Er zullen echt de gekste verhalen over haar de ronde gaan doen. Sterkte Laura.
pi_107945897
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:54 schreef Ockham het volgende:
Als alles volgens de planning gaat dan komt ze deze week in NL.
Bron?
quote:
Ben erg benieuwd hoe dat gaat want ieder praatprogramma op radio en TV wil haar wel in de uitzending hebben.
Bron?
quote:
Maar wil Laura dat ook? De media geven waarschijnlijk niks om haar fantastische prestatie en willen alleen maar een tijdelijk sterretje waar ze mee kunnen scoren.
Tja, zolang er mensen naar kijken, zal dat zo zijn,
quote:
Ben blij dat ik haar blog gevolgd heb en weet hoe het daadwerkelijk in elkaar stak. Er zullen echt de gekste verhalen over haar de ronde gaan doen. Sterkte Laura.
En hoe steekt het daadwerkelijk in elkaar?
Gekkere verhalen dan die uit het gastenboek?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_107947077
Beperk je tot de feiten mr spijkerbroek.
Laura heeft het door haar gestelde doel bereikt. Punt uit.
Je kunt wel eindeloos gaan fantaseren over haar tocht.
Feit is dat ze gedaan heeft wat ze wilde doen.
Geen enkele fantasie kan daar verandering in aanbrengen.
pi_107947427
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:24 schreef Ockham het volgende:
Laura heeft het door haar gestelde doel bereikt. Punt uit.
Je kunt wel eindeloos gaan fantaseren over haar tocht.
Feit is dat ze gedaan heeft wat ze wilde doen.
Geen enkele fantasie kan daar verandering in aanbrengen.
Graag nog even antwoord op alle vragen uit mijn vorige post. Ik zie geen enkel antwoord namelijk.
Thanks!
pi_107948294
In jouw vorige post staat geen enkele vraag die ik niet beantwoordt heb.
Ga vooral door zo kereltje.
pi_107949222
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef Ockham het volgende:
In jouw vorige post staat geen enkele vraag die ik niet beantwoordt heb.
Ga vooral door zo kereltje.
wtf :?
Ik wil graag het volgende weten:
1) hoe weet je dat Laura deze week in Nederland is?
2) hoe weet je dat ieder praatprogramma op radio en tv haar wil hebben?
3) jij weet hoe het in elkaar steekt. Graag zou ik dat ook weten
4) zullen er gekkere verhalen de ronde gaan doen dan de onzin die de dagen na haar aankomst op st Maarten in het gastenboek verscheen?

Dat zijn hele normale vragen. En daarop zie ik geen antwoord.
pi_107990417
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:24 schreef Ockham het volgende:
Dan vraag je naar de feiten, en dan geeft ie niet thuis.
Ga vooral zo door, Dick Ockham.
:')
  woensdag 15 februari 2012 @ 05:19:54 #65
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_107995801
quote:
De media geven waarschijnlijk niks om haar fantastische prestatie en willen alleen maar een tijdelijk sterretje waar ze mee kunnen scoren.
Dit vind ik echt een fascinerende zin. Hoe denk je dan dat de media in elkaar steken?

Stel je gaat bij Pauw en Witteman of DWDD zitten. Dat doe je omdat je de aandacht leuk vindt, en de hosts willen graag 10 vermakelijke of informatieve minuten met je vullen, voor hun gewin.

Win-win situatie, waarbij de superrrr tijdelijkheid voorop staat natuurlijk. Zit je in het begin van het programma, ben je nadat je uit beeld bent al niet belangrijk meer, want de show gaat voort.

Ik denk overigens wel dat men waardering zal uitspreken voor haar kunnen. Maar Laura zou na 1 kritischere vraag van Jeroen of Mathijs al op de kast zitten.
pi_107995864
quote:
Maar wil Laura dat ook?
Ze hoeft niet, dus niet doen. ;)
pi_108005104
Nou, als het blog van vandaag een indicatie is hoe het boek gaat zijn..
diary's? mosquito's?
En "any suggestions?" voor een naam voor het boek. Zet ze maar in het gastenboek! Oh wacht...

Suggesties:
Gone with the wind and diesel
Sailing home, wherever that may be
Laura Dekker ging uit varen, met haar bootje naar sint Maarten. De weg was recht, de weg was krom. Nooit kwam Laura Dekker weerom. (met als ondertitel: behalve om geld in te zamelen)

Allen auteursrechtelijk beschermd uiteraard, inclusief delen ervan.

[ Bericht 24% gewijzigd door spijkerbroek op 15-02-2012 14:07:29 ]
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2012 @ 14:07:04 #68
137949 Disana
pi_108005269
quote:
15s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, als het blog van vandaag een indicatie is hoe het boek gaat zijn..
diary's? mosquito's?
En "any suggestions?" voor een naam voor het boek. Zet ze maar in het gastenboek! Oh wacht...
Kun jij dat helemaal lezen dan? Bij mij loopt de tekst compleet over de foto rechts heen.

Overigens is 'I'm already in Bonaire for a while now' ook fout.
pi_108005370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:07 schreef Disana het volgende:
Kun jij dat helemaal lezen dan? Bij mij loopt de tekst compleet over de foto rechts heen.

Overigens is 'I'm already in Bonaire for a while now' ook fout.
Bij mij ook, maar je kunt het hele verhaal kopieren en in kladblok zetten bv.

Die zin is grammaticaal correct, loopt echter voor geen meter en meerdere van dit soort misbaksels achter elkaar zou elke native English speaker het boek na 2 pagina's in een hoek doen smijten. Vloeiend Engels zou ik niet op m'n cv zetten, als ik Laura was.
Bv. "year" moet "years" zijn en "good" moet "well" zijn, om over stijlfouten maar te zwijgen idd.

[ Bericht 2% gewijzigd door spijkerbroek op 15-02-2012 14:15:25 ]
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2012 @ 14:15:13 #70
137949 Disana
pi_108005539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:09 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Bij mij ook, maar je kunt het hele verhaal kopieren en in kladblok zetten bv.

Die zin is grammaticaal correct, loopt echter voor geen meter en meerdere van dit soort misbaksels achter elkaar zou elke native English speaker het boek na 2 pagina's in een hoek doen smijten. Vloeiend Engels zou ik niet op m'n cv zetten, als ik Laura was.
Het is gewoon geen Engels. Men zal het wel begrijpen, maar zo zegt men dat zelf niet.

Er zal toch wel een corrector op gezet worden? Maar dan nog, het niveau is dermate kinderlijk dat ik betwijfel of het goed zal verkopen.
pi_108005686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:15 schreef Disana het volgende:
Het is gewoon geen Engels. Men zal het wel begrijpen, maar zo zegt men dat zelf niet.

Er zal toch wel een corrector op gezet worden? Maar dan nog, het niveau is dermate kinderlijk dat ik betwijfel of het goed zal verkopen.
Een ghost writer zou een hele hoop schelen idd. Alleen een corrector zal de verkoop niet echt stimuleren. Slecht geschreven boeken zijn een hel om doorheen te komen.
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2012 @ 14:22:15 #72
137949 Disana
pi_108005781
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:19 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Een ghost writer zou een hele hoop schelen idd. Alleen een corrector zal de verkoop niet echt stimuleren. Slecht geschreven boeken zijn een hel om doorheen te komen.
Dat boek van oma uit naam van Laura schijnt ook geen pareltje te zijn. En ik heb ook geen idee welke uitgeverij zich hieraan gaat wagen.
pi_108006027
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:22 schreef Disana het volgende:
Dat boek van oma uit naam van Laura schijnt ook geen pareltje te zijn. En ik heb ook geen idee welke uitgeverij zich hieraan gaat wagen.
Misschien heeft Gerard van Erp wel een uitgeverij! Hij is immers al een neokoloniale duizendpoot (EN cabaretier), dus een uitgeverij kan er ook nog wel bij ;)
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2012 @ 16:53:31 #74
137949 Disana
pi_108011935
Ik vind het overigens ook redelijk ondoordacht en dus onsympathiek dat ze om suggesties voor boektitels vraagt terwijl niemand nog in haar gastenboek kan reageren.
pi_108012187
Ja, daar doelde ik op inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')