Geen dank.quote:
Herkende het ook meteen, is dat niet van Requim for a Dream?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:11 schreef Verbal het volgende:
Vraagje. Al weken hoor ik dit muziekje in de teasers voor NCRV's Connected (vanaf 20 seconden)
Help mij, wat is het? Ik ken het ergens van, ongetwijfeld uit een film. Hellup!
Alvast dank.
V.
YESSSSS Thank youquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:18 schreef Wootism het volgende:
[..]
Herkende het ook meteen, is dat niet van Requim for a Dream?
Dat lijkt me Nelly - E.I.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:17 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik hoorde gisteren in de kroeg een oud hip-hopnummer wat zo'n 5-10 jaar geleden een hit was. Het refrein bevat klanken als 'iiiaa iaaa - ooo oooow' (kan je nog niet veel mee misschien) maar ik hoorde ook dat in het nummer de naam van Nate Dogg gezegd werd. Kan op YT zo snel niet vinden wat ik zoek. Iemand enig idee?
?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:31 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zoek een liedje, beetje trance/dance achtig, en dat gaat zo met een vrouwenstem die zingt: 'and now I'm free falling' en dat is alles wat ik weet. Iemand?
Ik moest gelijk hier aan denken, tis 'm niet denk ikquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
Ik zoek een disco/electro track. Met galloperende bass en falsetto stemmetje eroverheen. Het is een modern nummer. Ze draaien het wel eens in alternatieve clubs
Wat ik ken heb ik ingeneuried:
please help
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
Ik zoek een disco/electro track. Met galloperende bass en falsetto stemmetje eroverheen. Het is een modern nummer. Ze draaien het wel eens in alternatieve clubs
please help
Verschrikkelijk! Ik weet wat je bedoelt, maar ik kom er niet op!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
please help
Same herequote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Ik weet wat je bedoelt, maar ik kom er niet op!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
please help
http://www.3fm.nl/welkliedjewasdat/zoeken#searchquote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat vandaag rond 19:00 uur op 3fm gedraaid werd. Iemand die weet welke ik bedoel of waar ik dat kan vinden?
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:12 schreef Palomar het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet (of van welke film het is) dat hier wordt gespeeld (doorspelen naar 7:45): http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1242730
Is volgens mij van een film die ik gezien heb, maar weet niet maar welke. Moet dat weten
Thnx, zo te zien niet van een film dus. Verwar ik het denk ik met iets andersquote:
Lol, ik had dus never nooit aan noisettes gedacht hahahaquote:Op zondag 4 maart 2012 23:24 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Waar doet het deuntje van 0:08-0:14 in dit liedje me steeds aan denken? Volgens mij heeft het liedje waaraan ik denk iets met "Always remember me", maar weet het niet zeker.
Ik hoop heul erg dat iemand dit herkent want it's killing me :p
Edit: oeps, al gevonden:
vanaf 1:20
Nu ben ik alleen nog wel nieuwsgierig of ik de enige ben die het op elkaar vind lijken![]()
Het komt me bekend voor maar ik kan het niet plaatsenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
please help
het is het vast niet, maar het doet mij helemaal aan:quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:42 schreef tbros2000 het volgende:
please help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |