Queens Of The Stone Age - No one knows?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef MichielPH het volgende:
Als je de de clip kent is het volgens mij niet moeilijk, maar met de kennis die ik heb moeilijk te googlen:
Het genre is rock.
Een clip die donker is, maar met constant een oranje gloed om de objecten heen.
In de clip komt een dier in voor, volgens mij een hert.
De bandnaam bevat 4 of 5 Engelse woorden, vaak afgekort met de eerste letters.
Dank!
Precies!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:58 schreef kvd het volgende:
[..]
Queens Of The Stone Age - No one knows?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Queens Of The Stone Age - No One Knows
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef gogosweden het volgende:
oke ik zoek dus een liedje uit de jaren 80 / 90, waarvan ik zelf denk te herinneren dat er "i believe " in zit. maar niet zeker. Hij komt nog vaak langs op de radio.
hij gaat ook bij het "i believe" stukje een octaaf ofzo omhoog. om vervolgens weer naar beneden te gaan. (ik kan dat stukje wel nurien maarja dat is me even teveel werk nu.) het zijn 2 (of meer) mannen die m zingen, ook een redelijk "flot" liedje.
Lekkere beschrijving wel
neequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:17 schreef BrandX het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dance 2 Trance - Power Of American Natives HQ
Wat voor genre? Dance, rock, iets anders?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef gogosweden het volgende:
oke ik zoek dus een liedje uit de jaren 80 / 90, waarvan ik zelf denk te herinneren dat er "i believe " in zit. maar niet zeker. Hij komt nog vaak langs op de radio.
hij gaat ook bij het "i believe" stukje een octaaf ofzo omhoog. om vervolgens weer naar beneden te gaan. (ik kan dat stukje wel nurien maarja dat is me even teveel werk nu.) het zijn 2 (of meer) mannen die m zingen, ook een redelijk "flot" liedje.
Lekkere beschrijving wel
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef gogosweden het volgende:
[..]
neehet is echt een klassieker. Daarom komt hij ook nog vaak langs op de radio. Hij is echt heeeel bekend. maar ik kan m niet vinden
dit idd, het is nu wel erg vaag en karigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat voor genre? Dance, rock, iets anders?
Rock/pop me dunkt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat voor genre? Dance, rock, iets anders?
Nee die is het niet, wel een goed liedje trouwensquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef Arcee het volgende:
Deze kan het best 'es zijn:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doobie Brothers- What A fool Believes
nee, Het liedje wat ik zoek is wel ongeveer het zelfde genre. Maar we zitten warm iniedergeval.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
Deze misschien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Darkness - I Believe In A Thing Called Love
Ik moest hier aan denken:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef J.B. het volgende:
Ik ben vorige week bij Red Bull Crashed Ice in Valkenburg geweest, en daar speelden ze gedurende de 1e ronde een soort van rocknummer wat onder andere een deuntje van tudututu had en een gedeelte van de tekst wat ik in de herrie meende te kunnen ontcijferen was you're so related... of iets wat daarop lijkt. you're so weet ik zeker, dat related allesbehalve.
Ik hoop dat iemand hier wat mee kan
nee, ik ben zelf een offspring fan, maar deze is het niet jammergenoegquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Offspring Come Out and Play (Keep 'Em Separated)+Lyrics
Die was ook niet voor jou bedoeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef gogosweden het volgende:
nee, ik ben zelf een offspring fan, maar deze is het niet jammergenoeg
oh shit sorry qoute niet gelezenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die was ook niet voor jou bedoeld.
Niet zo ongeduldig, gogoswedenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, ik ben zelf een offspring fan, maar deze is het niet jammergenoeg
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig, gogoswedenBen mijn hoofd al over die vraag van jou aan het breken. Klinkt herkenbaar namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop