abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107845979

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
pi_107846149

Origineel bericht staat in vorig deel, geen zin om op te zoeken om te quoten :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:53:54 #3
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_107847162
Als je de de clip kent is het volgens mij niet moeilijk, maar met de kennis die ik heb moeilijk te googlen:

Het genre is rock.
Een clip die donker is, maar met constant een oranje gloed om de objecten heen.
In de clip komt een dier in voor, volgens mij een hert.
De bandnaam bevat 4 of 5 Engelse woorden, vaak afgekort met de eerste letters.

Dank!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_107847384
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef MichielPH het volgende:
Als je de de clip kent is het volgens mij niet moeilijk, maar met de kennis die ik heb moeilijk te googlen:

Het genre is rock.
Een clip die donker is, maar met constant een oranje gloed om de objecten heen.
In de clip komt een dier in voor, volgens mij een hert.
De bandnaam bevat 4 of 5 Engelse woorden, vaak afgekort met de eerste letters.

Dank!
Queens Of The Stone Age - No one knows?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:02:31 #5
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_107847537
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:58 schreef kvd het volgende:

[..]

Queens Of The Stone Age - No one knows?
Precies!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_107862011
Vandaag om 12:05 gehoord bij Fresh FM.
Songtekst staat hieronder, maar denk ik niet goed, want Google vindt niks.
Het is ook gezongen door een vrouw.

Songtekst: 'i know i maybe got a midlife'

Het is weinig, maar ik hoop dat jullie er iets mee kunnen :)
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_107870897
Ik ben vorige week bij Red Bull Crashed Ice in Valkenburg geweest, en daar speelden ze gedurende de 1e ronde een soort van rocknummer wat onder andere een deuntje van tudututu had en een gedeelte van de tekst wat ik in de herrie meende te kunnen ontcijferen was you're so related... of iets wat daarop lijkt. you're so weet ik zeker, dat related allesbehalve.

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan :)
pi_107875018
oke ik zoek dus een liedje uit de jaren 80 / 90, waarvan ik zelf denk te herinneren dat er "i believe " in zit. maar niet zeker. Hij komt nog vaak langs op de radio.

hij gaat ook bij het "i believe" stukje een octaaf ofzo omhoog. om vervolgens weer naar beneden te gaan. (ik kan dat stukje wel nurien maarja dat is me even teveel werk nu.) het zijn 2 (of meer) mannen die m zingen, ook een redelijk "flot" liedje.

Lekkere beschrijving wel :')
  Boks-Chick zaterdag 11 februari 2012 @ 22:17:49 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107875069
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef gogosweden het volgende:
oke ik zoek dus een liedje uit de jaren 80 / 90, waarvan ik zelf denk te herinneren dat er "i believe " in zit. maar niet zeker. Hij komt nog vaak langs op de radio.

hij gaat ook bij het "i believe" stukje een octaaf ofzo omhoog. om vervolgens weer naar beneden te gaan. (ik kan dat stukje wel nurien maarja dat is me even teveel werk nu.) het zijn 2 (of meer) mannen die m zingen, ook een redelijk "flot" liedje.

:?
lolwut
pi_107875159
quote:
nee ;( het is echt een klassieker. Daarom komt hij ook nog vaak langs op de radio. Hij is echt heeeel bekend. maar ik kan m niet vinden :'(
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:23:21 #11
862 Arcee
Look closer
pi_107875297
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef gogosweden het volgende:

Wat voor genre? Dance, rock, iets anders?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Boks-Chick zaterdag 11 februari 2012 @ 22:24:19 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107875345
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef gogosweden het volgende:

[..]

nee ;( het is echt een klassieker. Daarom komt hij ook nog vaak langs op de radio. Hij is echt heeeel bekend. maar ik kan m niet vinden :'(
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Arcee het volgende:

[..]

dit idd, het is nu wel erg vaag en karig :P

snel nummer, langzaam nummer, alle info die je kan verzinnen
lolwut
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:26:43 #13
862 Arcee
Look closer
pi_107875430
Deze kan het best 'es zijn:

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_107875599
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Arcee het volgende:

[..]

Rock/pop me dunkt.

t refrein is iniedergeval redelijk snel. de rest herinner ik me niet zo :{ Een weekje geleden nog op de radio gehoord (Zweedse) die oude hits mengt met nieuwe liedjes. beetje weinig informatie, iknow :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef Arcee het volgende:
Deze kan het best 'es zijn:

Nee die is het niet, wel een goed liedje trouwens ^O^ het liedje wat ik zoek is ongeveer dubbel zo "snel" als dit, met gitaren en een drumstel
  ESF Reporter zaterdag 11 februari 2012 @ 22:31:44 #15
87554 Cee
Welluk?
pi_107875730
quote:
nee, Het liedje wat ik zoek is wel ongeveer het zelfde genre. Maar we zitten warm iniedergeval.

Ik weet ook niet zeker of "i believe" er wel in zit. Het klinkt in ieder geval zo. "point of no return" zou er ook in kunnen zitten. Maar daar ben ik niet helemaal zeker van. :@
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:34:15 #17
862 Arcee
Look closer
pi_107875772
pi_107875843
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:31 schreef J.B. het volgende:
Ik ben vorige week bij Red Bull Crashed Ice in Valkenburg geweest, en daar speelden ze gedurende de 1e ronde een soort van rocknummer wat onder andere een deuntje van tudututu had en een gedeelte van de tekst wat ik in de herrie meende te kunnen ontcijferen was you're so related... of iets wat daarop lijkt. you're so weet ik zeker, dat related allesbehalve.

Ik hoop dat iemand hier wat mee kan :)
Ik moest hier aan denken:

It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107875853
-edit- my bad
pi_107875881
quote:
nee, ik ben zelf een offspring fan, maar deze is het niet jammergenoeg :N
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 februari 2012 @ 22:37:41 #21
862 Arcee
Look closer
pi_107875904
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef gogosweden het volgende:
Die was ook niet voor jou bedoeld. ;)
pi_107875955
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:37 schreef Arcee het volgende:

[..]

Die was ook niet voor jou bedoeld. ;)
oh shit sorry qoute niet gelezen :')
pi_107875991
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Niet zo ongeduldig, gogosweden ;) Ben mijn hoofd al over die vraag van jou aan het breken. Klinkt herkenbaar namelijk...
pi_107876092
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Niet zo ongeduldig, gogosweden ;) Ben mijn hoofd al over die vraag van jou aan het breken. Klinkt herkenbaar namelijk...
:@
pi_107876582
Is het een droevig of bijvoorbeeld vrolijk liedje? En wat bedoel je met twee (of meer) mannen die zingen? Qua backing vocals?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')