SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
You can call me Commander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lololquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
google nu maar eens op death Kim Jong-un en dan afgelopen uur, explosie van berichtenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
yo momma is sooo old.. in her history class they just wrote what she was doingdoei he mopquote:
Waarom nou.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef K-Cash het volgende:
ging gister melk halen bij de supermarkt, kwam ik terug met een struik
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:21 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Kwam langs intratuin struikensale daar
quote:
Proestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan heb je zijn hond nog niet gezien
[ afbeelding ]
Terechtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wejoooo surpriseparty alles voor mij!!!![]()
Ewa du KB in da house.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wejoooo surpriseparty alles voor mij!!!![]()
Ik heb het niet georganiseerd.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
En je fokvriendjes waren er niet eens bij.
quote:
quote:
hAAAIIIiiiquote:
Orly?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
KB lekker ding we misten je bohbohbohhhh
Das toch goed?quote:
quote:
Bwehehehequote:
kusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Das toch goed?DIe url: aBKso. BK. KB.
[..]![]()
Ik zal voorlopig heel lang niet meer weggaan ok.
[..]
Bwehehehe
Je mag zovaak lang weggaan als je wilt als je het maar gezellig en leuk hebt meisjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik zal voorlopig heel lang niet meer weggaan ok.
[..]
Goed onderbouwd, betancd.quote:
Lief van je hoorrrr.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je mag zovaak lang weggaan als je wilt als je het maar gezellig en leuk hebt meisje![]()
![]()
Altijdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed onderbouwd, betancd.
[..]
Lief van je hoorrrr.![]()
slaapse boiiiquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Henkie94 het volgende:
He mopjes ik ga ervandoor kusjekroel gr gr
Omg vraag je me ten huwelijk dmv foksmileys ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed onderbouwd, betancd.
[..]
Lief van je hoorrrr.![]()
Wist je dat baby's geboren worden zonder knieschijven?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb het gevoel alsof mijn knieschijf verkeerd zit opeens..
Hihihi grapjas. Nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg vraag je me ten huwelijk dmv foksmileys ?
ja ik wil![]()
![]()
Waarom niet met Klinkerbotsing, Klinky, Klinkertje en Klinkerzusje?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:22 schreef Henkie94 het volgende:
Trio met Klinker, Klinkerzusje en Jan. En vidioturen uiteraard.
Omdat incestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarom niet met Klinkerbotsing, Klinky, Klinkertje en Klinkerzusje?.
Maar op Klinkerbotsing ben ik verliefd gewordenquote:
quote:
Oke liefje, rustig maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar op Klinkerbotsing ben ik verliefd gewordendie Klinky kwam veel later pas
dan heb ik het gevoel alsof ik vreemd ga
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hier jaag je iedereen mee weg.
[..]
Omg lastigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie is meer je held, Jim Carrey of De vieze man?
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:19 schreef Omdatappel het volgende:
Furdinand nu al weer weg alles, ik ben in rouw.
wtf?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:16 schreef Furdinand het volgende:
Natuurlijk niet.![]()
Maar dat is in hun ogen wel anders
In hun ogen kunnen we niks goed doen!
Droom dan dat je een harpoen kanon had dan kon je ze uit de lucht knallenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halloooo
Ik droomde zo maf he!? Er zwommen zeekoeien in de lucht voor mijn huis en alles en ik vond.ze zo eng en durfde mn huis niet meer uit.
drugsquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Halloooo
Ik droomde zo maf he!? Er zwommen zeekoeien in de lucht voor mijn huis en alles en ik vond.ze zo eng en durfde mn huis niet meer uit.
bah al dat bloed overal danquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Droom dan dat je een harpoen kanon had dan kon je ze uit de lucht knallen
huh watwatquote:
grapjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bah al dat bloed overal danik liep rond met een dekentje over mn hoofd
[..]
huh watwat
Dan droom je toch dat er geen bloed, maar limonade uit komt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bah al dat bloed overal danik liep rond met een dekentje over mn hoofd
[..]
huh watwat
spoken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hoe spoken uit het verleden weer onveranderd door kunnen gaan met hun schijnheilig gedrag..
Schop hem in zijn ego! Lees; scrotum.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Een jongen die ik vroeger leuk vond, opeens gaat zeggen dat hij 'ons' wel mist. En legt gelijk zijn ego op tafel en dat moet ik even strelen. En dat deed ik weer niet, dus doet hij weer geïrriteerd.. Rare knul.
Marjon, MSN?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeee baby baby it's a wild wooorld.
Mag ik nog wel ademen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, ja ik kom zo. Ff omkleden en naar beneden. Niet gaan, blijf waar je bent!!
ik kan dr ook wel maken zonder kaas..quote:
Croissantmeet bij Gianni.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan dr ook wel maken zonder kaas..
no problemquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil met kaas en jam bitte!
vandaag niet meer, ik ga nu naar een nieuwe auto kijkenquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:57 schreef JanPiraat het volgende:
Vragen om interne bloedingen met zon ontbijt
Henkie maakt zn lichaam kapot er ontploffen, ontbranden en smelten daar belangrijke dingen in zn lichaamquote:
Sorry, dat was een scheetje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henkie maakt zn lichaam kapot er ontploffen, ontbranden en smelten daar belangrijke dingen in zn lichaam
Hoi, ik ben Bert en ik eet graag snert.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:30 schreef Michhas het volgende:
Hoi, ik ben Roy en ik eet graag Tjaptjoy
Hoi, ik ben Henk en ik rij in een tank.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Bert en ik eet graag snert.
Hoi, ik ben Jan en weet jij wat ik allemaal kan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Henk en ik rij in een tank.
aww poepoe tochquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heerlijkmaar nergens te krijgen hier
Hoi, ik ben Tjark en spreek ik met in the dark ?!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:30 schreef Michhas het volgende:
Hoi, ik ben Roy en ik eet graag Tjaptjoy
Neen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:19 schreef Omdatappel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens hoofdpijn als je te lang geslapen hebt?
Kus.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:18 schreef JanPiraat het volgende:
Knuffel voor jullie beiden in dat geval
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:21 schreef JanPiraat het volgende:
Wel als ik mn hoofd heel hard stoot na die lange slaap niet zomaar door het slapen zelf
Oei.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Emogif je jan dan emogif je mij ook HENK
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kan ik weten dat je mobiel zit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jaha, rustigggg. Ik ben niet zo snel met mijn mobiel toch.
Je hebt toch camera's geplaatst daarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe kan ik weten dat je mobiel zit.
9 van de 10 keer zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe kan ik weten dat je mobiel zit.
Det is alleen in de badkamer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt toch camera's geplaatst daar
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt toch camera's geplaatst daar
Och jeetje. Geen zin?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
. Wie wil voor mij werken? Kusje als dank.
.
Maar dan had ik gisteren al weg moeten gaan, en zat ik nu in een bus..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cossss denk aan jr droom!!!
[..]
viese ouwe
ik zie het probleem niet... :-)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar dan had ik gisteren al weg moeten gaan, en zat ik nu in een bus...
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hequote:
Sryquote:
Prachtjaarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
'89 is een veel mooier jaar, toch Jan?.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Prachtjaarnog net even meegenieten van de 80's en in mini felgekleurde trainingspakken opgroeien daarna in de jaren 90
OC?quote:
Ik heb hem nog niet gezien.quote:
Wolla nix tog jeweetquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]nee wattiz met jou tan
[..]
Jij zoekt probleem ?! Jij hebt gevondenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
OC?
[..]
Ik heb hem nog niet gezien.
[..]
Wolla nix tog jeweet
kom fitti zetten dan 013 wilemskwartier over 10 minquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij zoekt probleem ?! Jij hebt gevonden
Wat is OC dang boelerquote:
Oh, neen. Is een nedermeme van /b/ geloof ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:45 schreef Beach het volgende:
original content, als in gemaakt door jou
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Oh, neen. Is een nedermeme van /b/ geloof ik.
[ afbeelding ]
Enzo
Zover was ik ook wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij is gewoon knetterstoned.En t is volgens mij ook gewoon een soort parodie op straattaal.
Niet wat ik dagelijks draai, maar zo af en toe mag het best wel voorbij komen.quote:
RIP.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Beste SES SC-ers,
Vorig jaar zijn jullie met de vraag gekomen of jullie als EXA SC naar SES mochten. In EXA ging het al eigenlijk nauwelijks over examens, school en studie, maar er is besloten jullie een kans te geven.
Sinds juni 2011 is het al meerdere keren fout gegaan: gebagger, gezeik, gezeur, bans, notes en ga zo maar door. Inmiddels is het februari 2012, gaat het in de SES SC zelden over school- en studiegerelateerde zaken en is het blijkbaar nog steeds nodig om voor jullie gebagger, geruzie en gesteek te noten en te bannen, ook na vele waarschuwingen.
Het ge-etter van de afgelopen dagen was een druppel. We hebben goed naar de SC gekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat als jullie met elkaar willen blijven SC-en dat jullie daarvoor een andere plek mogen gaan zoeken, maar dat de SES SC als zodanig gesloten blijft aangezien het niet aansluit op waar wij in SES voor willen staan: een platform voor school- en studiegerelateerde zaken en niet voor een hoop gebagger en persoonlijke aanvallen.
De SC blijft vanaf vandaag dus dicht en zal niet meer open gaan. Er zijn op FOK! genoeg slowchats waar jullie eventueel aan zouden kunnen sluiten, in bijvoorbeeld ONZ of GC. Als er te zijner tijd onverhoopt weer een SES SC zou worden geopend dan zou deze bestaan uit vaste posters in SES die constructief bijdragen aan het subforum en die vervolgens in die SC een plek vinden om over (vooral school- en studiegerelateerde zaken) kunnen ouwehoeren die niet per se een eigen topic nodig hebben.
Jullie zijn uiteraard van harte uitgenodigd om op een gezellige en constructieve manier mee te blijven posten in SES, maar als jullie vooral over alledaagse zaken willen praten dan verzoeken we jullie om het gebagger in de gesloten topics achter te laten en jullie gezelligheid naar een ander hoekje van FOK! te verplaatsen. Op FOK! is er overal wel een plekje voor, maar helaas is de SES SC niet de aangewezen plek voor de onderwerpen (en het gebagger) waar jullie graag over kletsen. Deze beslissing is definitief en in overleg met (F)A's.
Met vriendelijke groet,
De SES mods
Je hebt weer je oude UI manmanmanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:23 schreef JanPiraat het volgende:
Ik.voel me aangesproken en kom msn
Jaaa geen EK toch dus ook weer teruggewijzigdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt weer je oude UI manmanman
Omdat groepsgesprek op msn dit dat.quote:
Je hebt nu versie 1.0, wij hebben 2.0quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaa geen EK toch dus ook weer teruggewijzigd
Stomme negerinnenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat groepsgesprek op msn dit dat.
[..]
Je hebt nu versie 1.0, wij hebben 2.0
Oowww shit ik wist het even niet meerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat groepsgesprek op msn dit dat.
[..]
Je hebt nu versie 1.0, wij hebben 2.0
Ik wil hem wel.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu denkt iedereen dat ik een bitch ben en jou onder de duim houd.
Nee dat is zeker niet zo liefjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit klopt wel een beetje.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo nu pasquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe het niet dit is het beste wat me ooit overkomen isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:50 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga je tijdens de strandmeet koppelen aan Appeltje. Deze relatie is kennelijk niet goed voor jou
Als ze je nu al niet accepteert zoals je bent, zie ik de toekomst somber in ..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe het niet dit is het beste wat me ooit overkomen is
lekker voor jequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die heb ik zojuist gehaald want mijn favo remia is niet meer in gare albert heijn
Badjasquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:59 schreef Henkie94 het volgende:
Dankzij 2Happy4U heb ik een badjas gekocht en hem nu al 2 dagen achter elkaar aan.
Heb je nog iets eronder aan of is alles te zien als je even verkeerd zit ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:59 schreef Henkie94 het volgende:
Dankzij 2Happy4U heb ik een badjas gekocht en hem nu al 2 dagen achter elkaar aan.
Als je dan toch in bad bent laat het lekker in het badwater zwemmen dat zaadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Badjas.
Lekker mijn zaad aan afvegen wanneer ik in bad ben geweest en geen sokken aanheb.
Ja maar ik masturbeer pas wanneer ik uit bad ben, in bad geil ik op en op mijn kamer liggen de whiteboardmarkers die ik als dildo gebruik.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je dan toch in bad bent laat het lekker in het badwater zwemmen dat zaadscheelt vieze badjas
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Badjas.
Lekker mijn zaad aan afvegen wanneer ik in bad ben geweest en geen sokken aanheb.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je nog iets eronder aan of is alles te zien als je even verkeerd zit ?
Wil je 'm wanneer ik langskom ook weer uittrekken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:59 schreef Henkie94 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh godddd, tmi dit. Dit is niet homo sc ja!?_
Inderdaad, ik hoef dat soort dingen ook niet te lezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
tmi?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |