Roda JC - PSV
FC Twente - Roda JC
Roda JC - Vitesse Arnhem
Willem II - Roda JC
Roda JC - RKC Waalwijk
NAC Breda - Roda JC
Roda JC - SC Heerenveen
Ik zeg 7/8 punten nog, dan ben ik nog enorm optimistisch. Dat zal genoeg moeten zijn om tussen de 13e-16e plek te eindigen. Willem II en VVV hebben ook een behoorlijk zwaar programma. De komende drie wedstrijden kun je zo 0 punten en tien tegendoelpunten verder zijn en dan mag je de belangrijke wedstrijd tegen Willem II spelen om de week erna een net zo belangrijke wedstrijd tegen RKC te spelen. Beide wedstrijden
MOETEN gewonnen worden. En dat lijkt me nog lastig zat als je de drie wedstrijden ervoor niks te vertellen heb gehad. Willem II speelt daarvoor tegen SC Heerenveen, FC Groningen en PSV. Dat lijkt me een fijner programma voor Willem II aangezien Groningen en Heerenveen zijn kwakkelploegjes.
Tegen de topploegen is elk punt een gewonnen punt en een extra-tje. Dit keer moeten de op papier mindere tegenstanders ook eens écht gewonnen worden. Tegen SC Heerenveen en NAC Breda is het lastig te voorspellen omdat zij beide afstand genomen hebben van de kelder van het rechterrijtje en zich gaan bemoeien met de andere play-offs. Hier reken ik tegen NAC op een punt omdat het een uitwedstrijd is maar toch een mindere ploeg is. Heerenveen is betere ploeg maar zou ik ons ook wel zien gelijkspelen. Verlies tegen NAC en winst tegen Heerenveen zou nog beter zijn offcourse

Het worden nog hele zware weken waarbij ik wil afsluiten met een dooddoener het worden hopelijk nog maar 7 finales.
Voor de statistieken: via
http://www.koningvoetbal.nl/ blijkt dat de afgelopen 12 seizoenen elke keer tussen de 30 en 35 punten nodig was om op de 15e plek te spelen. Dus tussen de 5 en de 10 punten nog. Dan zit ik met mijn 7/8 punten erg gemiddeld haha.