Darn, ik las gekweekt, ik dacht al.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef golfer het volgende:
Zo, de morieljes en porcini's zijn geweekt en kunnen straks door de risotto.
Helaas. Nu alleen gedroogde versie kunnen verkrijgen. Belachelijk duur trouwens die morieljes bij onze groentenjuwelier.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Darn, ik las gekweekt, ik dacht al.
Ik sloot hem niet eensquote:
Dan is hetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sloot hem niet eensIk postte door het slotje heen
Ik doe het je niet meer na, denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
5 min kloten maar daarna heerlijk geschaatst op de prachtige plassen. Heel druk ook met mensen en mooie route. Gelijk 20 km gedaan en toen moest ik naar de wc. Ffies gelijk wat drinken thuis en dan ga ik weer een rondje doen. Mn kuiten voel ik nu al!
5,99 voor tien gram biologische, gedroogdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Helaas. Nu alleen gedroogde versie kunnen verkrijgen. Belachelijk duur trouwens die morieljes bij onze groentenjuwelier.
Pilletje?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:06 schreef borisz het volgende:
Als het goed is komt morgen een pakketje binnen met een tablet.
Ja heel mooi! -5 maar weinig wind en de zon schijnt. Moest 1 van mn 2 paar handschoenen uittrekken omdat ik t zo warm kreeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe het je niet meer na, denk ik.
Het is wel prachtig schaatsweer, zo te zien.
Klopt dus wel. De biologische bij de groentenwinkel in ons dorp: 16,15 voor 30 gram.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
5,99 voor tien gram biologische, gedroogd
http://www.amazon.de/Pura(...)pd_sim_sbs_grocery_1
Asiatische zijn veel goedkoper trouwens
Sterktequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt dus wel. De biologische bij de groentenwinkel in ons dorp: 16,15 voor 30 gram.
Dat is 538 euro per kilo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt dus wel. De biologische bij de groentenwinkel in ons dorp: 16,15 voor 30 gram.
Ja, nou ja nog niet net zo duur als truffels.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef Felagund het volgende:
Dat is 538 euro per kilo.En iets meer dan 100 euro voor 200 gram, de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid groente.
Het zijn gedroogde paddestoelen, die hebben 95 % van hun gewicht verloren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is 538 euro per kilo.En iets meer dan 100 euro voor 200 gram, de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid groente.
Wel bijna net zo lekker, of, als ik eerlijk ben, ik vind goede morieljes eigenlijk net zo lekker als truffelsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nou ja nog niet net zo duur als truffels.
Hebben ze zo'n sterke smaak dat je met 10/30 gram er nog wat van proeft?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zijn gedroogde paddestoelen, die hebben 95 % van hun gewicht verloren.
Ik ook en stukken minder penetrant van geur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Wel bijna net zo lekker, of, als ik eerlijk ben, ik vind goede morieljes eigenlijk net zo lekker als truffels
Je moet ze eerst een uur of drie weken en goed afspoellen en dan kan je ze afdeppen en eventueel nog even laten weken in een alcoholische drank, waarmee ze zich extra kunnen volzuigen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef Felagund het volgende:
Hebben ze zo'n sterke smaak dat je met 10/30 gram er nog wat van proeft?
In de blender met jus d'orange, vingers op je neus, opdrinken, en naast een emmer afwachten tot't begint?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet ze eerst een uur of drie weken en goed afspoellen en dan kan je ze afdeppen en eventueel nog even laten weken in een alcoholische drank, waarmee ze zich extra kunnen volzuigen.
Daarna behandel je ze net als andere paddo's.
Jep.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n sterke smaak dat je met 10/30 gram er nog wat van proeft?
Als jij daar op kickt moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In de blender met jus d'orange, vingers op je neus, opdrinken, en naast een emmer afwachten tot't begint?
Ik kreeg ook het aanbod om het uit te testen met de verplichting daarna hem aan te schaffen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:59 schreef Sarabi het volgende:
De Philips Lumea Precision doet gelukkig geen pijn hahaha.
Ik mag hem uittesten en opeens las ik overal dat mensen het toch wel pijnlijk vonden, dus toen durfde ik eigenlijk niet meer.
Maar gelukkig valt het mee.
Laat ik maar niet tussen de schoonvader en zijn pizza komenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet je wel opschieten! En mijn schoonvader uitleggen waarom hij minder krijgt
Geen verplichting zolang je hem niet kapot maakt en weer netjes verpakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kreeg ook het aanbod om het uit te testen met de verplichting daarna hem aan te schaffen.
Nou....nee dankje. Ik gebruik mijn scheermes wel gewoon.
Nooit problemen gehad met de iPadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sterkte
http://www.tabletsmagazin(...)nsformer-prime-stil/
De Eee Pad Transformer Prime bezorgt ASUS de laatste tijd heel wat kopzorgen. Nu heeft de Engelse retailer Clove besloten de verkopen van de populaire Transformer Prime tablet voorlopig stil te leggen en alle geplaatste orders te annuleren. Reden hiervoor is dat de apparaten volgens de winkel niet presteren naar de standaard die je tegenwoordig mag verwachten.
Op het officiële blog laat de winkel weten dat voorlopig alle verkopen van de Transformer Prime stilgelegd worden. De tablet zal eerst uitgebreid getest gaan worden voordat de verkopen hervat worden. Het gaat hier natuurlijk om de welbekende Wifi en GPS problemen waar veel gebruikers over klagen. Deze actie is nogal opvallend aangezien ASUS UK eerder deze maand zo goed als verzekerde dat de Engelse modellen geen last hebben van de Wifi problemen. ASUS UK reageert ook nu weer wat skeptisch op de problemen door te zeggen dat de fabrikant niet op de hoogte is van welke problemen dan ook en dat alle claims van derden over de kwaliteit ASUS producten verworpen worden. Kortom, zoek het maar uit lieve klanten..
Dit is natuurlijk een zeer zwakke en teleurstellende reactie van ASUS. Het zijn namelijk je klanten waar je tegen praat en die de problemen ondervinden. Overigens heeft ASUS Benelux eerder deze maand ook laten weten dat er geen Wifi problemen zouden moeten opduiken bij Nederlandse modellen. Ondanks deze uitspraak blijven een groot aantal Nederlandse gebruikers van de Transformer Prime klagen over vooral het zeer slechte Wifi bereik en signaal. Wel gaf ASUS Benelux aan dat consumenten altijd terecht kunnen bij de winkel of ASUS om het geld van de aankoop terug te vragen.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop eigenlijk) dat niet iedereen dat zo goed heeft onthouden als jij
Nope, ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad met de iPad
Knap hoor, 30 k. zonder eerst te trainen, maar je hebt natuurlijk door al dat sporten en dansen een ijzeren conditie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk rozig
2e Keer onderweg kon ik ineens niet meer hard maar had gelukkig nog een energiereep bij me (had thuis nog een broodje moeten eten, stom) en toen kon ik weer een rondje. Uiteindelijk vandaag gelijk 30 km gereden.
Nu wachten op het avondeten bij mn ouders; krieltjes, witlof ham/kaas, rucolasalade en een pepersteak. Heerlijk eten.
Zijn gewoon maar een soort paddenstoelen.quote:En die groente GolferKaviaar onder de groentes...
Smaakten ook heerlijk! En we hebben er nog een aantal in het potje overquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Wel bijna net zo lekker, of, als ik eerlijk ben, ik vind goede morieljes eigenlijk net zo lekker als truffels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |