Darn, ik las gekweekt, ik dacht al.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef golfer het volgende:
Zo, de morieljes en porcini's zijn geweekt en kunnen straks door de risotto.
Helaas. Nu alleen gedroogde versie kunnen verkrijgen. Belachelijk duur trouwens die morieljes bij onze groentenjuwelier.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Darn, ik las gekweekt, ik dacht al.
Ik sloot hem niet eensquote:
Dan is hetquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik sloot hem niet eensIk postte door het slotje heen
Ik doe het je niet meer na, denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
5 min kloten maar daarna heerlijk geschaatst op de prachtige plassen. Heel druk ook met mensen en mooie route. Gelijk 20 km gedaan en toen moest ik naar de wc. Ffies gelijk wat drinken thuis en dan ga ik weer een rondje doen. Mn kuiten voel ik nu al!
5,99 voor tien gram biologische, gedroogdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Helaas. Nu alleen gedroogde versie kunnen verkrijgen. Belachelijk duur trouwens die morieljes bij onze groentenjuwelier.
Pilletje?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:06 schreef borisz het volgende:
Als het goed is komt morgen een pakketje binnen met een tablet.
Ja heel mooi! -5 maar weinig wind en de zon schijnt. Moest 1 van mn 2 paar handschoenen uittrekken omdat ik t zo warm kreeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe het je niet meer na, denk ik.
Het is wel prachtig schaatsweer, zo te zien.
Klopt dus wel. De biologische bij de groentenwinkel in ons dorp: 16,15 voor 30 gram.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
5,99 voor tien gram biologische, gedroogd
http://www.amazon.de/Pura(...)pd_sim_sbs_grocery_1
Asiatische zijn veel goedkoper trouwens
Sterktequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt dus wel. De biologische bij de groentenwinkel in ons dorp: 16,15 voor 30 gram.
Dat is 538 euro per kilo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt dus wel. De biologische bij de groentenwinkel in ons dorp: 16,15 voor 30 gram.
Ja, nou ja nog niet net zo duur als truffels.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef Felagund het volgende:
Dat is 538 euro per kilo.En iets meer dan 100 euro voor 200 gram, de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid groente.
Het zijn gedroogde paddestoelen, die hebben 95 % van hun gewicht verloren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is 538 euro per kilo.En iets meer dan 100 euro voor 200 gram, de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid groente.
Wel bijna net zo lekker, of, als ik eerlijk ben, ik vind goede morieljes eigenlijk net zo lekker als truffelsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nou ja nog niet net zo duur als truffels.
Hebben ze zo'n sterke smaak dat je met 10/30 gram er nog wat van proeft?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zijn gedroogde paddestoelen, die hebben 95 % van hun gewicht verloren.
Ik ook en stukken minder penetrant van geur.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Wel bijna net zo lekker, of, als ik eerlijk ben, ik vind goede morieljes eigenlijk net zo lekker als truffels
Je moet ze eerst een uur of drie weken en goed afspoellen en dan kan je ze afdeppen en eventueel nog even laten weken in een alcoholische drank, waarmee ze zich extra kunnen volzuigen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef Felagund het volgende:
Hebben ze zo'n sterke smaak dat je met 10/30 gram er nog wat van proeft?
In de blender met jus d'orange, vingers op je neus, opdrinken, en naast een emmer afwachten tot't begint?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet ze eerst een uur of drie weken en goed afspoellen en dan kan je ze afdeppen en eventueel nog even laten weken in een alcoholische drank, waarmee ze zich extra kunnen volzuigen.
Daarna behandel je ze net als andere paddo's.
Jep.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hebben ze zo'n sterke smaak dat je met 10/30 gram er nog wat van proeft?
Als jij daar op kickt moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In de blender met jus d'orange, vingers op je neus, opdrinken, en naast een emmer afwachten tot't begint?
Ik kreeg ook het aanbod om het uit te testen met de verplichting daarna hem aan te schaffen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:59 schreef Sarabi het volgende:
De Philips Lumea Precision doet gelukkig geen pijn hahaha.
Ik mag hem uittesten en opeens las ik overal dat mensen het toch wel pijnlijk vonden, dus toen durfde ik eigenlijk niet meer.
Maar gelukkig valt het mee.
Laat ik maar niet tussen de schoonvader en zijn pizza komenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan moet je wel opschieten! En mijn schoonvader uitleggen waarom hij minder krijgt
Geen verplichting zolang je hem niet kapot maakt en weer netjes verpakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kreeg ook het aanbod om het uit te testen met de verplichting daarna hem aan te schaffen.
Nou....nee dankje. Ik gebruik mijn scheermes wel gewoon.
Nooit problemen gehad met de iPadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sterkte
http://www.tabletsmagazin(...)nsformer-prime-stil/
De Eee Pad Transformer Prime bezorgt ASUS de laatste tijd heel wat kopzorgen. Nu heeft de Engelse retailer Clove besloten de verkopen van de populaire Transformer Prime tablet voorlopig stil te leggen en alle geplaatste orders te annuleren. Reden hiervoor is dat de apparaten volgens de winkel niet presteren naar de standaard die je tegenwoordig mag verwachten.
Op het officiële blog laat de winkel weten dat voorlopig alle verkopen van de Transformer Prime stilgelegd worden. De tablet zal eerst uitgebreid getest gaan worden voordat de verkopen hervat worden. Het gaat hier natuurlijk om de welbekende Wifi en GPS problemen waar veel gebruikers over klagen. Deze actie is nogal opvallend aangezien ASUS UK eerder deze maand zo goed als verzekerde dat de Engelse modellen geen last hebben van de Wifi problemen. ASUS UK reageert ook nu weer wat skeptisch op de problemen door te zeggen dat de fabrikant niet op de hoogte is van welke problemen dan ook en dat alle claims van derden over de kwaliteit ASUS producten verworpen worden. Kortom, zoek het maar uit lieve klanten..
Dit is natuurlijk een zeer zwakke en teleurstellende reactie van ASUS. Het zijn namelijk je klanten waar je tegen praat en die de problemen ondervinden. Overigens heeft ASUS Benelux eerder deze maand ook laten weten dat er geen Wifi problemen zouden moeten opduiken bij Nederlandse modellen. Ondanks deze uitspraak blijven een groot aantal Nederlandse gebruikers van de Transformer Prime klagen over vooral het zeer slechte Wifi bereik en signaal. Wel gaf ASUS Benelux aan dat consumenten altijd terecht kunnen bij de winkel of ASUS om het geld van de aankoop terug te vragen.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop eigenlijk) dat niet iedereen dat zo goed heeft onthouden als jij
Nope, ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad met de iPad
Knap hoor, 30 k. zonder eerst te trainen, maar je hebt natuurlijk door al dat sporten en dansen een ijzeren conditie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk rozig
2e Keer onderweg kon ik ineens niet meer hard maar had gelukkig nog een energiereep bij me (had thuis nog een broodje moeten eten, stom) en toen kon ik weer een rondje. Uiteindelijk vandaag gelijk 30 km gereden.
Nu wachten op het avondeten bij mn ouders; krieltjes, witlof ham/kaas, rucolasalade en een pepersteak. Heerlijk eten.
Zijn gewoon maar een soort paddenstoelen.quote:En die groente GolferKaviaar onder de groentes...
Smaakten ook heerlijk! En we hebben er nog een aantal in het potje overquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Wel bijna net zo lekker, of, als ik eerlijk ben, ik vind goede morieljes eigenlijk net zo lekker als truffels
ik doe nooit warming ups eigenlijk. Niet met dansen, tennissen en nu met schaatsen wel eerst een paar kleine rondjes geschaatst tot ik weer fatsoenlijk kon rijdenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap hoor, 30 k. zonder eerst te trainen, maar je hebt natuurlijk door al dat sporten en dansen een ijzeren conditie.
[..]
Zijn gewoon maar een soort paddenstoelen.
't Was idd lekker in de autoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk he Hob! Idd van genieten zolang het kan. Vandaag met de zon was heerlijk, had t bloedjewarm.
Da's irritanterquote:
In ieder geval niet via de aaipet.quote:
Toevallig werd zijn naam genoemd door de stand up comedian bij dWDD.quote:
Geen lullig sneetje iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Die operatie van ReWat een impact en wat een enorme snee in zijn rug
Doen wequote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:08 schreef golfer het volgende:
Iemand nog belangstelling voor de aankoop van een apart flesje cognac?
??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Die operatie van ReWat een impact en wat een enorme snee in zijn rug
www.fok.nl/requote:
Nope niet gezien, weet niet hoe ik er op kwam.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toevallig werd zijn naam genoemd door de stand up comedian bij dWDD.
Is dat de trigger voor je geheugen?
Hoe kom je er anders op?
Hij is al 100 jaar niet meer op tv. Woont geloof ik als kluizenaar in France.
/ zo komen de verhalen in de wereld...
Collectief onderbewustzijn en heel veel mensen keken vast dwddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Nope niet gezien, weet niet hoe ik er op kwam.
Ja, was vanavond al trending op Twitter, maar of er iets van waar is? Kan ook weer eens een hoax zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ood-kim-jong-un.html
Als dit waar is
wow jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
Als dit waar is
Als je altijd op het ritme zit is het idd heel lastig. Je kunt t proberen maar valt automatisch toch weer terug in de beat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
ik zie mensen zonder ritmegevoel wel eens dansen, en dat lijkt me toch nog best knap lastig
En er is eenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
Als dit waar is
Welnee.quote:
Alleen al door de prijs ga je hem als lekker danwel 'goh, erg bijzonder' ervarenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga een potje thee zetten.Gister een gat in m'n portemonnee gebrand met een speciale witte thee:
[ afbeelding ]
http://www.simonlevelt.nl(...)ootia-special-white/
8 EUR per zakje van 50 gram. This better be good.
Bekendquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen al door de prijs ga je hem als lekker danwel 'goh, erg bijzonder' ervarenLeuke hersenen hebben we
Ik drink witte thee op mijn werk uit witte milieuvriendelijke wegwerpbekersquote:
Nou, ik neem de volgende keer wel weer gewoon mijn bai mu tan denk ikquote:
Ik voel PVV kamervragen op komenquote:Familiedrama bij Henny Huisman
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Henny Huisman zit met het ergste probleem waar een vader mee kan worden geconfronteerd. Zijn 33-jarige dochter Lobke is met zijn pasgeboren kleinzoon Julius weer in zijn Bakkumse villa getrokken. Ze wil weg bij de vader van haar zoontje, Galid Aajoud.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Henny_Huisman__.html
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik neem de volgende keer wel weer gewoon mijn bai mu tan denk ik
Shit, moet toegeven dat deze idd lekkerder is. Minder bittere smaak, minder tannines.
Nou....volgens mij heb ik echt nauwelijks ritmegevoel zeker als ik het in mijn eentje moet doen zoals tijdens het lesgeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ritmegevoel heb je wel, anders danste je door de muziek heen.
En geen danslerares worden geeft niet toch, zo zaligmakend is t nou ook weer niet.
Dat. Bij je man weggaan is niet zo spectaculair meer tegenwoordig..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Het woord 'familiedrama'was toch tegenwoordig gereserveerd als eufemisme voor het uitmoorden van je eigen kinderen en dan jezelf? Ik dacht al: jeetje, Henny...
Succesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:47 schreef LieLie het volgende:
Ik heb gesport, nu weer beetje opwarmen onder een plaidVanmiddag even de 'stad' in voor wat kleine dingetjes en vanavond een verjaardag.
/dagboek
Dan wordt het moeilijk maar het valt aan te leren. Heb het meerdere meiden aangeleerd en die gaan nu goedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou....volgens mij heb ik echt nauwelijks ritmegevoel zeker als ik het in mijn eentje moet doen zoals tijdens het lesgeven.
Nu al?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Wakker deel 2 btw
Gauw haren wassen en hopen dat er nog een kraampje op de markt staat in deze kou
Wij waren ook al het huis aan het poetsen, wasjes draaien en zuksquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu al?
Hier hele huis netjes, administratie op orde...
Verveel me zowaar
Ja vroeg he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Nu al?
Hier hele huis netjes, administratie op orde...
Verveel me zowaar
Da's heel geen eendeborstquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, boskippen zijn binnen. Vanaaf lekkere hazenrugfiletjes met aardappel-raapstelen puree en gerookte bietjes. Morgen maak ik voor de lunch een quiche met doperwtjes, venkel, munt, spekjes en een beetje gorgonzola. Kijken of dat wat is..
Tezzquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef Tezz het volgende:
Hai! Ik kom even mee dit topic volspammen.
Ik werk sinds 2 januari namelijk op een meldpunt (zie TT) en ik droom er 's nachts van, zo'n impact heeft het op me, haha!
Weliswaar geen culinair meldpunt, maar een meldpunt is een meldpunt. En nu zie ik telkens deze TT voorbij komen en het is weekend, dus wat mij betreft mag ie vol!
Ik spam dus even een rondje mee, hihi....
That's mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
That's me
Na een jaar nu toch maar eindelijk alle oude spullen en speelgoed van mij bij mijn ouders opgeruimd en bij ons op zolder gezet.Vervelende konsekwenties in onEkere tijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij enig kind, Sarabi?
Yep, ik heb geen broers en zussen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vervelende konsekwenties in onEkere tijden.
Ben jij enig kind, Sarabi?
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees altijd dat schillen, takken, botten e.d. de meeste smaak afgeven dus ik zou het mét schil doen?
Ik zou het geschild doen, aangezien je ze toch gaat schillen voordat je je eet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was naar aanleiding van mijn vraag over het roken van bietjes. Met of zonder schil?
Sinds ik geen kookboeken meer koop, maar dat geld ook besteed aan ingredienten ben ik gelukkiger geworden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:51 schreef LieLie het volgende:
Ik heb het boek 'Eet jezelf mooi slank en gelukkig - kookboek' gekocht en het is echt reuze interessant! Past bij de discussie die hier gevoerd werd over geraffineerde suikers en dergelijke.
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom blenderen? Wil je drinkjoghurt? Mango aan blokjes snijden en met de ( gespoelde, om rijp weg te spoelen ) frambozen in de joghurt lijkt mij veel lekkerder.
Dat was ook mijn 1e ingeving. Maar toen kwam ik wat recepten tegen waarbij ze ongeschild gerookt worden dus ik twijfelde..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou het geschild doen, aangezien je ze toch gaat schillen voordat je je eet.
Helemaal uit de bieb bizznizz dus!! Wat een omschakeling! Leuker dan je andere baan? Moest je daar weg?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:58 schreef Tezz het volgende:
@annex: ik werk sinds kort op een meldpunt / klantcontactcentrum van een gemeente. Is leuk! Erg gevarieerd en druk (200 telefoontjes op een dag met z'n drietjes en nog eens ongeveer 20 mailtjes etc.). Laat ik het zo zeggen: vroeger kon ik misschien 5 redenen bedenken om de gemeente te bellen. Inmiddels ken ik wel 500 redenen om de gemeente te bellen....
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:58 schreef Tezz het volgende:
Nou en toen dacht ik: lekker even mee kletsen hier en toen ging de bel! (visite)
@annex: ik werk sinds kort op een meldpunt / klantcontactcentrum van een gemeente. Is leuk! Erg gevarieerd en druk (200 telefoontjes op een dag met z'n drietjes en nog eens ongeveer 20 mailtjes etc.). Laat ik het zo zeggen: vroeger kon ik misschien 5 redenen bedenken om de gemeente te bellen. Inmiddels ken ik wel 500 redenen om de gemeente te bellen....
@PdeHoog: yes! Nespresso! Heerlijk!! (don't shoot me Piet )
Nee, ik moest niet weg maar wilde het gewoon niet meer afwachten. Ik heb het zinkende schip gewoon verlaten voordat het de bodem raakte, hihi!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal uit de bieb bizznizz dus!! Wat een omschakeling! Leuker dan je andere baan? Moest je daar weg?
Meldingen over kapotte straatverlichting staat ook bij ons met stip op 1, haha!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:01 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Het meldpunt bel ik hooguit 1 x jaar als de lantaarnpalen het niet meer doen
en het stikdonker is.
N.B. Doen het niet nádat zij zijn geserviced
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:04 schreef LieLie het volgende:
De grap van dit boek is juist de grote hoeveelheid achtergrondinformatie. Wat doe vitaminen en mineralen precies. Welke vitaminen zitten zitten in welk product enz. Ik vind het leerzaam. Ook dat je juist wel een goede olijfolie als dressing zou moeten gebruiken omdat de vetten daaruit je lichaam helpen om goede stoffen uit de sla en groenten te halen. Afijn, geen rocket science, maar wel interessant.
Ok, dat klinkt dan wel weer leukquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:04 schreef LieLie het volgende:
De grap van dit boek is juist de grote hoeveelheid achtergrondinformatie. Wat doe vitaminen en mineralen precies. Welke vitaminen zitten zitten in welk product enz. Ik vind het leerzaam. Ook dat je juist wel een goede olijfolie als dressing zou moeten gebruiken omdat de vetten daaruit je lichaam helpen om goede stoffen uit de sla en groenten te halen. Afijn, geen rocket science, maar wel interessant.
Vertelquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Net ff een leuke aflevering Keuringsdienst van Waarde op uitzending gemist gekeken. Over de vulling van Gran d'Italia Tortellini. Je ligt echt dubbelMaareh.... die hoef ik dus niet meer
Binnenkort maar eens kijken of ik ze zelf kan fabriceren
Het spul bevat rauw ham volgens de verpakkingquote:
En dat is verbazend omdat...???quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het spul bevat rauw ham volgens de verpakkingDe fabrikant durfde ook nog eens doodleuk te beweren dat er rauwe ham uit Parma in ging
Maareh....toegang tot de fabriek werd op het laatste moment geweigerd. Daarna lieten ze nog even zien hoe italiaanse chefs die vulling maken. Dan weet je dus al dat er een gigantische berg rotzooi zo'n gedroogde vulling ingaat
Ik voel me een beetje 'wist je dat niet dan?'quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:04 schreef LieLie het volgende:
Ja, zo had ik het ook kunnen zeggen..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje 'wist je dat niet dan?'
Nou, dat is toevallig! Ik had het daar laatst nog over... Mijn neefje van bijna 2 is dol op die dingen. Hij eet ze zo uit het vuistje. Mijn schoonzusje let heel erg op wat hij eet en wil hem graag gezonde voeding geven. Het is voor mij dus echt een raadsel waarom hij die dingen wel mag hebben!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
Net ff een leuke aflevering Keuringsdienst van Waarde op uitzending gemist gekeken. Over de vulling van Gran d'Italia Tortellini. Je ligt echt dubbelMaareh.... die hoef ik dus niet meer
Binnenkort maar eens kijken of ik ze zelf kan fabriceren
Ja. Nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dat is verbazend omdat...???
De verse vulling bestond uit vlees, vlees, vlees en meer vleesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:11 schreef Tezz het volgende:
Nu heb ik de aflevering die je bedoelt niet gezien, maar ik kan zo gokken wat er in zit (of juist niet in zit).
Klinkt prima en je hebt het in ieder geval weer naar je zin.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, ik moest niet weg maar wilde het gewoon niet meer afwachten. Ik heb het zinkende schip gewoon verlaten voordat het de bodem raakte, hihi!
Ik vond het wel moeilijk, ben nogal loyaal. Maar zat een beetje in te kakken bij de bieb achter mijn bureautje. Als ik een managementvergadeirng moest notuleren had ik al opgeschreven wat ze gingen zeggen voordat het uitgesproken was.... Alles op de automatische piloot.
Dus .... van een rustige backoffice baan naar een hele drukke frontofficejob! En ik vind het superleuk! Het was een risico, maar ben echt blij dat ik het gedaan heb!
Dat jaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt prima en je hebt het in ieder geval weer naar je zin.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje 'wist je dat niet dan?'
' Ik heb een 8 dus ik doe ff wat rustiger an' ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:29 schreef LieLie het volgende:
[..]Jawel, veel wel, maar soms is het wel fijn dat iemand dat allemaal verzameld in een boek. Plus dat ik over de werking van afzonderlijke vitaminen en mineralen niet heel veel wist.
Maar goed, nevermind, ik vind het wel boeiend
Welke, Tezz?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:24 schreef Tezz het volgende:
Ga zometeen lekker uit eten met man, kind en nichtje van mijn man (plus haar gezin). Naar zo'n steakhouse.
Rodeo in Neerpelt (Belgie).quote:
Ik snap het nie?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
' Ik heb een 8 dus ik doe ff wat rustiger an' ?
http://www.saloon-rodeo.be/quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Rodeo in Neerpelt (Belgie).
Schijnt 'leuk' te zijn voor de kinderen. Nou ja, ik sla een etentje nooit af natuurlijk!
Ik zie spelfouten ook altijd meteen en heb de neiging om te corrigeren. Maar ik doe het niet want het is bere-irritant wanneer iemand dat doet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap het nie?
Ow verzamelt?Ik doe het all de time
![]()
Ik heb geen idee Steer, ben er nog nooit geweest. We zullen zien! En een biefstuk met friet (ja friet) smaakt overal lekker. Alhoewel....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.saloon-rodeo.be/
Is die beter dan in de Dommelstraat in Eindhoven? Daar heb je ook een Rodeo
En Neerpeltleuk, binnenkort als het wat beter weer is daar weer eens heen fietsen.
Speaking of which, Bobo Beer is weg uit de Kleine Bergquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zie spelfouten ook altijd meteen en heb de neiging om te corrigeren. Maar ik doe het niet want het is bere-irritant wanneer iemand dat doet.
Aggossie.... mis je Bobo? (ik kom echt nauwelijks in Eindhoven dus heb geen idee, haha)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Speaking of which, Bobo Beer is weg uit de Kleine Berg![]()
Er is nu zo'n fancy Franse vis/garnaal/zeevoer brasserie voor in de plaats gekomen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.saloon-rodeo.be/
Is die beter dan in de Dommelstraat in Eindhoven? Daar heb je ook een Rodeo
En NeerpeltLeuk, binnenkort als het wat beter weer is, ga ik daar weer eens heen fietsen.
Lie ook niet, die is afgestudeerdquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iek studier geen commoenikaasie
Ach ja, de een wordt meteen neergesabeld, de ander niet.. verschil mot er wezenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap het nie?
Ow verzamelt?Ik doe het all de time
![]()
En de andere drie? Mogen die ook lekker eten?quote:
Ik kom overal mee wegquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach ja, de een wordt meteen neergesabeld, de ander niet.. verschil mot er wezen
Jawelquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Anyway weer ontopic
Mijn duckface danspartner heeft me uitgenodigd voor een etentje, en daarvoor heb ik een Griekse witte wijn gekocht:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Retsina
[ afbeelding ]
Een Retsina is een Griekse witte wijn aangevuld met boomhars uit de Denneboom. Iemand wel eens geproefd?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toont wel de lage verwachtingen die men van je heeft
Sissen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:55 schreef Sunnythesun het volgende:
de bietjes sissen
![]()
Hoop niet dat ze te droog worden overigens..
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Sissen?
Jij had zo'n oventje toch?
Het is een beetje een kneus, maar een geweldige schaatser.quote:
Bietjes moeten normaal ook uren koken, dus wrs ook uren in het oventjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoop dat de bietjes wel ook gaar worden eigenlijk.. Vind ze nog erg hard na een half uur in het oventje..
Dan mislukt het dus..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Bietjes moeten normaal ook uren koken, dus wrs ook uren in het oventje
In mijn snelkookpan kan het in een half uurtje
Wat goed dat je ondanks je loyaliteit toch wegdurfde te gaan. Kan ik nog wat van lerenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, ik moest niet weg maar wilde het gewoon niet meer afwachten. Ik heb het zinkende schip gewoon verlaten voordat het de bodem raakte, hihi!
Ik vond het wel moeilijk, ben nogal loyaal. Maar zat een beetje in te kakken bij de bieb achter mijn bureautje. Als ik een managementvergadeirng moest notuleren had ik al opgeschreven wat ze gingen zeggen voordat het uitgesproken was.... Alles op de automatische piloot.
Dus .... van een rustige backoffice baan naar een hele drukke frontofficejob! En ik vind het superleuk! Het was een risico, maar ben echt blij dat ik het gedaan heb!
Heeft het recept het niet over voorgekookte bieten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan mislukt het dus..![]()
Recept wat ik volg spreekt van 40 minuten...
Nee, heb daar nog expliciet op gelet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Heeft het recept het niet over voorgekookte bieten?
Schrijf je freetschuur dan expres met een 'f'?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zie spelfouten ook altijd meteen en heb de neiging om te corrigeren. Maar ik doe het niet want het is bere-irritant wanneer iemand dat doet.
Ojeee dat wordt een boze fc als hij thuiskomtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:12 schreef freecell het volgende:
Hmmm Tara is nog niet thuis,heeft niet gebeld,normaal ligt de afspraak er: om 17:30 thuis of bellen.
En ik weiger te bellen
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ojeee dat wordt een boze fc als hij thuiskomt
En ja, ik geniet nog na
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
' Ik heb een 8 dus ik doe ff wat rustiger an' ?
Groenteboer heeft ze gewoon liggen nu. Had het nog nooit gegeten eigenlijk. Smaakte ehm.. groen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:50 schreef freecell het volgende:
Oeh raapstelen
Die zijn normaal toch pas later in het jaar te krijgen?
Dins maar eens even op de markt zoeken
En hey, Tara belde net
Jij vindt alles groen smaken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Groenteboer heeft ze gewoon liggen nu. Had het nog nooit gegeten eigenlijk. Smaakte ehm.. groen.
Ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:58 schreef golfer het volgende:
Het vegetarische hapje dat ik gemaakt had was trouwens prima te eten.
Recept bewaren we maar voor als vega-broer en -schoonzus een keertje bij ons komen ten.
Ja, beetje een onbestemde bladgroentesmaakquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij vindt alles groen smaken?
De varens ook al
Spinazie donkergroenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, beetje een onbestemde bladgroentesmaakAndijvie smaakt ook groen. Rucola daarentegen peperiggroen. Bijvoorbeeld..
Donker en ijzerig groenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Spinazie donkergroen
Ik snap het
Een landwinkel met veel streekproducten en appartementenverhuur, beetje toeristisch dusquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:55 schreef golfer het volgende:
Lekker dus weer geschaatst FFT.![]()
Waar mag je a.s. vrijdag trouwens op sollicitatiegesprek?
van welk eiland komt deze?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Anyway weer ontopic
Mijn duckface danspartner heeft me uitgenodigd voor een etentje, en daarvoor heb ik een Griekse witte wijn gekocht:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Retsina
[ afbeelding ]
Een Retsina is een Griekse witte wijn aangevuld met boomhars uit de Denneboom. Iemand wel eens geproefd?
Om de bespaarde calorieën weer aan te vullenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
ZoDie Mazlat-balletjes van Ainsley waren echt heel goed
En niet zo eens zo kcal-rijk
![]()
Nu lekker een cappucino
Dat beetje melk wat daar bij gaat?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Om de bespaarde calorieën weer aan te vullen
Klinkt wel leuk. Even van te voren oefenen en een conseptje maken van een persbericht en advertentie??quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een landwinkel met veel streekproducten en appartementenverhuur, beetje toeristisch dus.
Maar vind het een beetje eng. Gesprek met de 3 bazen daar, moet van tevoren een advertentie in het Nederlands en Engels schrijven en wordt daar dan beoordeeld of zij die adv. kunnen plaatsen. Ze verwachten iemand die alles gelijk kan, naast alle admin ook internationale gasten ontvangen en advertenties/persberichten schrijven. Dat laatste heb ik nog geen ervaring mee, een na laatste een beetje jaren geleden. Maar ik moet niet bang zijn (makkelijk gezegd). Uitdaging is fijn (iiii) en ze hebben mij niet voor niks uitgenodigd, toch
Jah, das horeca. Zelf maken met gewone melk en er is niets aan de handquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef freecell het volgende:
http://www.goedgevoel.be/(...)-is-caloriebom.dhtml
Gelukkig weet ik vrij precies hoeveel melk ik opschuimquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef freecell het volgende:
http://www.goedgevoel.be/(...)-is-caloriebom.dhtml
Zelfgemaakt scheelt aardig inderdaadquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik vrij precies hoeveel melk ik opschuimEn koffie is kcal-neutraal
Halfvol hierquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind cappuccino met opgeschuimde volle melk niet lekker. Ik heb altijd magere melk.
En koffie met room is geen cappuccino.
Attica, dus Athene en omgevingquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:21 schreef z80 het volgende:
[..]
van welk eiland komt deze?
van Samos komt voornamelijk zoete wijn. zo zoet dat ik het ook te drinken vind.
Ook goedquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
Zonder melk hier. Gewoon lekkere sterke espresso.
Des morgens heb ik toch liever met opgeschuimde magere melk. 's Avonds drink ik soms een espresso. Maar nooit te laat, anders slaap ik niet goed. Na het diner drink ik eigenlijk nooit koffie, want wij eten altijd laat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
Zonder melk hier. Gewoon lekkere sterke espresso.
doe ik eigenlijk ook niet meer, behalve in het weekend. Meestal heb ik doordeweeks overdag wel genoeg koffie gedronken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Des morgens heb ik toch liever met opgeschuimde magere melk. 's Avonds drink ik soms een espresso. Maar nooit te laat, anders slaap ik niet goed. Na het diner drink ik eigenlijk nooit koffie, want wij eten altijd laat.
Avondje Nac is gelukkig wel doorgegaan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:05 schreef borisz het volgende:
Zitten er 80k mensen in het stadion en dan gaat Frankrijk - Ierland alsnog niet door.
Ik moet het van tevoren al maken en voor woensdag inleverenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk. Even van te voren oefenen en een conseptje maken van een persbericht en advertentie??
Misschien even iemand van te voren er naar laten kijken?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
Gister was het 9 jaar geleden dat mijn zus overleed, vandaar.
Ik weet niet wat ze gewend zijn?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik moet het van tevoren al maken en voor woensdag inleveren. Ga er morgen aan werken denk ik. 200 woorden is niet heel veel toch
.
Welterusten!quote:
Ja, ik weet waar het over moet gaan en ga morgen daar info over zoeken. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze gewend zijn?
Misschien kan je op hun website (als ze die hebben) voorbeelden vinden?
Persbericht kan LieLie misschien naar kijken.
Advertentietekst wil ik wel even naar kijken.
Lekker, vroeger veel gehad.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Omdat te vieren gaat de Baltika 8 Pshenichnoe open
We hebben ons vermaakt. Tweede helft was wel beter om aan te zienquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:27 schreef borisz het volgende:
Moet een leuk avondje NAC zijn geweest.
Kan je nagaan hoe slecht die eerste helft was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:29 schreef Anthraxx het volgende:
We hebben ons vermaakt. Tweede helft was wel beter om aan te zien
Hahaha! Ja, dat deed ik inderdaad bewust. Ik weet heel goed dat het werkwoord 'vreten' is, maar om het woord extra kracht bij te zetten (jaja) is freetschuur beter. Want dan weet iedereen gelijk wat ik bedoel. Maar je hebt gelijk: een spelfout is een spelfout hihi.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Schrijf je freetschuur dan expres met een 'f'?
SOAD is anders niet echt om aan te ergerenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef borisz het volgende:
3fm 00request op NL3. Nog wel even leuk om mee te pikken. Lekker ergeren aan de muziek van begin deze eeuw.
Ik bedoelde Coldplayquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
SOAD is anders niet echt om aan te ergerenwoahhh
Jammer want een taaie biefstuk is niet lekker. Je zou zeggen dat steakrestaurants zo ervaren zijn in steaks dat ze goeie moeten bakken maar blijkt bij sommige restaurants toch niet zo helaasquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha! Ja, dat deed ik inderdaad bewust. Ik weet heel goed dat het werkwoord 'vreten' is, maar om het woord extra kracht bij te zetten (jaja) is freetschuur beter. Want dan weet iedereen gelijk wat ik bedoel. Maar je hebt gelijk: een spelfout is een spelfout hihi.
Anyway: eten was gezellig. Lekker? Mwa. Voorgerechtje wat ik had was prima: warme nacho's met toeters-en-bellen. Hoofdgerechtje viel wat tegen: een taaie biefstuk (wel goed gegrild overigens, maar hij was voor mij iets te ver (niet medium maar eerder well done)), champignonsaus uit een pakje (volgens mij) en wat friet.
Maar..... voor ons gezelschap (twee kinderen erbij) was het een prima locatie. Inclusief grijze man met gitaar die het hele repertoire van de country-rock-cd kon zingen.
Bij The Streets denk je ook van Logisch dat die gozer het op een zuipen heeft gezet.quote:
ach, ik ben misschien gewoon een verwend nest qua eten. Het was oke, gezien de locatie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammer want een taaie biefstuk is niet lekker. Je zou zeggen dat steakrestaurants zo ervaren zijn in steaks dat ze goeie moeten bakken maar blijkt bij sommige restaurants toch niet zo helaas
Wij hebben in Bloemendaal tegenwoordig ook zo'n gezinsrestaurant met voor de kinderen vertier erbij.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:58 schreef Tezz het volgende:
Dus lang leve de gezinnen-zijn-welkom-restaurants! (ook al hebben ze taaie biefstuk, haha)
Die setjes hebben waarschijnlijk geen kinderen en vinden het dus niet erg om in een restaurant te zijn met kinderen omdat ze die toch niet continu om hen heen hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
ach, ik ben misschien gewoon een verwend nest qua eten. Het was oke, gezien de locatie.
Er zaten overigens ook setjes van twee te eten. Ik zei nog tegen mijn man: ik zou zoiets echt noooooit uitkiezen als we met z'n tweetjes lekker uit eten gingen.
Met kind is het gewoon prima. Ze kon lekker spelen en mocht op en neer lopen. Prima. Top!
Nu ben ik gezegend met een kind wat alles lust qua eten, maar ook haar doe ik geen plezier met drie uur aan tafel zitten.
Dus lang leve de gezinnen-zijn-welkom-restaurants! (ook al hebben ze taaie biefstuk, haha)
Die logica van je is soms lastig te volgenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die setjes hebben waarschijnlijk geen kinderen en vinden het dus niet erg om in een restaurant te zijn met kinderen omdat ze die toch niet continu om hen heen hebben.
Ik kreeg een Trojan melding bij die site!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben in Bloemendaal tegenwoordig ook zo'n gezinsrestaurant met voor de kinderen vertier erbij.
Gaan we ook nog eens met kleinkind(eren) naartoe:
http://www.riddersvanbrederoode.nl/
Iig goede festivalactquote:
Nope, maar ze waren net wel op NL3.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maken zij nog nieuwe muziek dan?
Mooie uitzending van Wintergasten van vorig jaar met hem/haarquote:
Hem.. gewoon hem. Maar stiekem ook een beetje haarquote:Op zondag 12 februari 2012 00:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooie uitzending van Wintergasten van vorig jaar met hem/haar.
wel gezien ja. Moet zeggen dat ik eigenlijk alleen zijn eerste CD echt goed vind.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooie uitzending van Wintergasten van vorig jaar met hem/haar.
Hehe, ouwe Drentquote:
Omdat je lui bent in plaats van moequote:Op zondag 12 februari 2012 00:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ook goeieavond zeg, waarom ben ik nu weer oud en een Drent
Maar ik ben ook niet moe! Alleen maar lui!quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat je lui bent in plaats van moeZeggen veel Tukkers ook trouwens
Je bent thuis en werkschuw?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet moe! Alleen maar lui!
Is er dan een verschil tussen Tukkers en mensen uit het land van Drenthe?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Omdat je lui bent in plaats van moeZeggen veel Tukkers ook trouwens
Op dit moment wel jaquote:
Tukkers praten leeuukerquote:Op zondag 12 februari 2012 01:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Is er dan een verschil tussen Tukkers en mensen uit het land van Drenthe?
Tururlijk niet, is allemaal hetzelfde Borisz. Vergeet de achterhoek nietquote:Op zondag 12 februari 2012 01:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Is er dan een verschil tussen Tukkers en mensen uit het land van Drenthe?
Ja, natuurlijk zit er een verschil tussen lui en moe, anders kon je het ook niet verkeerd gebruikenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Op dit moment wel jaMaar er zit wel verschil tussen lui en moe, ook al gebruiken we het verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |