Jepquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Steve het volgende:
Rondje IJzeren Man (meertje in de buurt van de school) rennen vond ik wel leuk altijd. Heeft Ang3l vast ook moeten doen..
Ja die ligt tegen de sportvelden van onze Middelbare school aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en stal De IJzeren Man van Sven en Gondelien
op papier ben je nog steeds voorzittenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Oef...........
Luke, de beste vriend van Yvo, is een bergje mensen aan het optrommelen om komende Friso te komen. Paar dames, paar hetero's .... en Yvo zelf. Nou heb ik daar wat minder moeite mee, minder dan mijn vrienden zelfs denk ik, aangezien we hebben afgesproken te proberen normaal om te gaan met elkaar, als vrienden. Of dat werkt weet ik niet.
Maar heb net wel ff HEEL duidelijk gemaakt dat ik niet wil dat Yvo's nieuwe vriend er bij is. Ik mag hem niet. Hij klopt niet. Ben al vaker voor hem gewaarschuwd dat ik voor hem op moet passen en tadaa, look what's happening. Dus nee. Niet welkom. Punt.
Kan ik dat maken?
Vast niet. Maar doe 't toch.
Al moet ik zelf bij de uitsmijters voor de deur gaan liggen.
Nou ik kan me goed voorstellen dat het best even behoorlijk steekt om ze zo samen te zien, dat je dat (voorlopig) even echt niet wilt hebben op Friso.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef Renesite het volgende:
Ja, misschien wil je het niet horen, maar in dit geval zou ik enorm gaan zuchten en het maar toelaten. Hij wil gewoon beginnen met zijn (nieuwe) leven en wil een leuke avond met vrienden.
Enorm diep zuchten en maar toelaten. Ik denk dat het een punt is waaraan je jezelf niet moet gaan ergeren!
oooooow, Angel is 'voorzitter' of zo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ik kan me goed voorstellen dat het best even behoorlijk steekt om ze zo samen te zien, dat je dat (voorlopig) even echt niet wilt hebben op Friso.
Het halve topic hier zit in de organisatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
oooooow, Angel is 'voorzitter' of zo?
Mja... geen idee of je dat moet willen. Het steekt, klopt, maar dat doet het anders de volgende keer wel weer.
/advocaat van de duivel
Weet ik toch nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Het halve topic hier zit in de organisatie..
Het is nu allemaal nog wel heel vers. Over een tijdje is het misschien ook nog vervelend, maar is het qua gevoel wel anders denk ik. Sta je toch weer iets verder van elkaar af wat gevoelens betreft.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:38 schreef Renesite het volgende:
Mja... geen idee of je dat moet willen. Het steekt, klopt, maar dat doet het anders de volgende keer wel weer.
Mja, ik ben wel zo'n persoon die een uitdaging niet graag mijdt. Vandaar mijn gevoel en mijn opinie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is nu allemaal nog wel heel vers. Over een tijdje is het misschien ook nog vervelend, maar is het qua gevoel wel anders denk ik. Sta je toch weer iets verder van elkaar af wat gevoelens betreft.
Emotieloosquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja, ik ben wel zo'n persoon die een uitdaging niet graag mijdt. Vandaar mijn gevoel en mijn opinie.
Tja, als je aangeeft bevriend te blijven dan weet ik niet of het helpt om hem te mijden/niet toe te laten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou zelf mijn ex die je out of the blue hebt ingeruild voor iemand anders uit fatsoen niet zo snel met elkaar confronteren... dus als hij dat van plan is vraag ik me af waarom je er nog mee bevriend zou willen zijn
Als iemand niet deert om mijn emotie ben ik vrij snel klaar ermee.quote:
Nope. geen zucht van mijn kant.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:31 schreef Renesite het volgende:
Ja, misschien wil je het niet horen, maar in dit geval zou ik enorm gaan zuchten en het maar toelaten. Hij wil gewoon beginnen met zijn (nieuwe) leven en wil een leuke avond met vrienden.
Enorm diep zuchten en maar toelaten. Ik denk dat het een punt is waaraan je jezelf niet moet gaan ergeren!
Bevriend blijven houdt in mijn boekje echt ook in rekening houden met elkaar. Dit is allemaal zo kort geleden enzo, en vrij heftig gegaan, dat het niet meer dan sociaal is om rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja, als je aangeeft bevriend te blijven dan weet ik niet of het helpt om hem te mijden/niet toe te laten.
Daar geeft ie iets om.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Yvo het wel aan je verschuldigd is om rekening te houden met jouw gevoelens hierbij. Maar ja, na wat ie geflikt heeft kan je je afvragen of ie daar op zich al iets om geeft.
Ok.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. geen zucht van mijn kant.
Ain't gonna happen.
Nu iig nog niet.
Ik mocht die jongen al nooit en nu al helemaal niet meer.
Misschien ben ik nu te nieuwsgierig he... maar hoe zijn die twee precies bij elkaar gekomen... je hebt ze aan elkaar voorgesteld maar hoe is dat verder gegaan dan? Heeft ie je voor Australie al bedonderd?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. geen zucht van mijn kant.
Ain't gonna happen.
Nu iig nog niet.
Ik mocht die jongen al nooit en nu al helemaal niet meer.
Als je met bedondert bedoelt of ie vreemd is gegaan dan nee. Hij heeft er niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien ben ik nu te nieuwsgierig he... maar hoe zijn die twee precies bij elkaar gekomen... je hebt ze aan elkaar voorgesteld maar hoe is dat verder gegaan dan? Heeft ie je voor Australie al bedonderd?
ok helderquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je met bedondert bedoelt of ie vreemd is gegaan dan nee. Hij heeft er niets mee gedaan.
Maar ik heb ze aan elkaar voorgesteld en dat ging van facebook berichten naar whatsapp naar afspreken om de auto's (hobby van beide) en daarna samen hardlopen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
In ieder geval heb je sowieso je frisofamilie op friso.
Ja, dat snap ik ook niet echt. Een maandje weg en bam... ik snap het echt niet, wat kan die figuur nu meer te bieden hebben dan jij, dat ie al zo snel switcht?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Aan de andere kant zou ik juist wel pissiger zijn op degene die me heeft bedrogen dan op de "ander"... dat iemand het probeert is al erg maar dat je ex al blijkbaar zo snel is om te turnen zegt ook veel... dan heeft ie je echt een beetje voor de gek gehouden in mijn ogen...
Alsof vrouwen dat soort trucjes niet uithalenquote:
Hij vindt ons te verschillend. Onszelf en onze werelden. Onze passies. Onze personen, karakters. Mijn vrienden. Alles er omheen. Veel dingen te doen. Acteren, dansen, uitgaan. Heel veel vrienden om me heen. Hij voelde zich er niet helemaal meer in thuis. We zijn te anders.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet echt. Een maandje weg en bam... ik snap het echt niet, wat kan die figuur nu meer te bieden hebben dan jij, dat ie al zo snel switcht?
Genoeg vrouwen die naast hun relatie er andere mannen op nahouden.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof vrouwen dat soort trucjes niet uithalenIk kan het weten
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Misschien is die ander minder geliefd en zo. Wat ik snap
Klinkt als een bekend verhaal dit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij vindt ons te verschillend. Onszelf en onze werelden. Onze passies. Onze personen, karakters. Mijn vrienden. Alles er omheen. Veel dingen te doen. Acteren, dansen, uitgaan. Heel veel vrienden om me heen. Hij voelde zich er niet helemaal meer in thuis. We zijn te anders.
Ik vond ons juist vanwege die verschillen zou leuk en dat het ondanks dat toch klikte. Tussen onze vrienden en werelden. ZIjn vrienden sms-en me niet voor niets nog steeds. Nodigden me voor vanavond uit om me te gaan stappen. En andersom vonden mijn vrienden hem ook leuk. Toch voelde hij zich er niet thuis en de verschillen tussen ons te groot worden om te werken op lange termijn.
Kan ik niks aan veranderen.
Jou zetten we op de torenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Een engel het klooster in?
Wat een ABSURD idee!
Tja da's de pijnlijke waarheid ja... maar onbegrijpelijk dat hij het dan zo verborgen heeft weten te houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ook pissig op hem. Natuurlijk.
Maar als zijn gevoel voor mij in orde was, dan was ie er nooit op ingegaan.
Dat is helaas de waarheid.
Ja sorry. Heb echt geen goed woord over voor die ander.quote:
Dat is 1 van de verwijten die hem gister ook om z'n oren geslngerd heb.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja da's de pijnlijke waarheid ja... maar onbegrijpelijk dat hij het dan zo verborgen heeft weten te houden
En daar is hij het ook mee eens. maar dat is achteraf. Ik zie de spijt in z'n ogen, als ie naar me kijkt en ziet hoeveel pijn en schade hij heeft aangericht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:15 schreef Steve het volgende:
Dat iemand een relatie niet meer ziet zitten is niet zo vreemd. Dat iemand zich niet helemaal goed voelt in andermans omgeving ook. Dan is het gewoon vervelend dat een relatie uitgaat. Maar de hele situatie eromheen is wat het zo vreemd en kut en stom maakt. Had gewoon heel anders aangepakt moeten worden.
Ik zou me er ook niet in mengen nee. En zeker niet als ik dat vriendje dus kende al 3 jaar. Zou niet met mezelf kunnen leven daarna. Ik denk ook wel eens: Jeetje, die heeft een leuke vent! Maar dan ga ik er toch niet werk van maken? Uitvinden of de ander jou ook leuk vind?quote:Ook dat je achter andermans vriendje aangaat, daar zou ik niet eens aan moeten denken. Zou me ook veel te schuldig voelen.. Dat er gevoelens ontstaan dat kan altijd, maar dan zou ik juist afstand van diegene houden denk ik, juist om me niet te mengen in de relatie. Misschien dat dat zelfs nog wel besproken zou kunnen worden.
En terecht... want dit had ie natuurlijk ook al een paar weken geleden kunnen bedenken en dan was je in ieder geval nog iets anders op vakantie gegaan...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is 1 van de verwijten die hem gister ook om z'n oren geslngerd heb.
Gaf t water je dat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Lay me dooooooown, let the only souuuuuund, be the ooooverflooooow, pocket full of stonesssss
Hij wilde niet toegeven aan de twijfel over ons. Aan het gevoel voor een ander. Hij hield van mij. En t moest werken. Maar toen ie merkte dat t gevoel voor de ander te sterk werd, uitgesproken werd en zelfs bevestigd werd zag ie in dat ie zichzelf en mij niet langer voor de gek kon houden. Dit gevoel kon er niet zijn als de relatie tussen ons goed zat. Dat is zijn reden waarom hij het bv met Kerst toen we elkaars ouders bezochten nog niet gezegd had. Hij wilde niet stoppen of toegeven aan het wegebben van gevoelens en aanwassen van andere. En nu kon ie niet anders en wilde hij eerlijk zijn t.o.v. mij. Geen "ik mis je" sturen per sms tijdens de vakantie terwijl zijn hoofd bij iemand anders zat. Dat voelde als vreemdgaan in zijn hoofd. En dus moest het er uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En terecht... want dit had ie natuurlijk ook al een paar weken geleden kunnen bedenken en dan was je in ieder geval nog iets anders op vakantie gegaan...
Ik betwijfel t. Ik geef niet snel zwakke momenten toe (persoonlijk falen, grootste ansgt!) maar ik vrees dat dit fucking lang gaat duren. Ik heb me nog nooit zo gevoeld en t beangstigd me ontzettend.quote:Maar goed... hopelijk kun je dit snel verwerken en doorgaan... je bent veel te tof om die twee je leven te laten vergallen
Dat zou wel heel erg soapy zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:15 schreef Ang3l het volgende:
En nee ik word niet verliefd op Luke!
JezusDat zou wat zijn zeg
Misschien is Ang3l ook wel een kloon! Een IRL-kloon. Een ingehuurde acteur die zijn leven speelt, geregisseerd door TMM.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg soapy zijn.. Dan zou ik bijna gaan denken dat je een kloon bent.
.
Hey lees je contract door, niet lekken!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Misschien is Ang3l ook wel een kloon! Een IRL-kloon. Een ingehuurde acteur die zijn leven speelt, geregisseerd door TMM.
Klopt, maar morgen ga ik zeker wel naar de Keizerrace kijken, zo gaafquote:
Plus geen schaatsen, plus kan niet schaatsen denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, maar morgen ga ik zeker wel naar de Keizerrace kijken, zo gaaf
Wie had het over zelf schaatsen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Plus geen schaatsen, plus kan niet schaatsen denk ik..
Op at5 staan vet veel foto's. Voor de avondfoto's zijn mooi.quote:
Waarom zou je vrijwillig zonder zelf te schaatsen naar het schaatsen gaan?quote:
Die had dit niet kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Misschien is Ang3l ook wel een kloon! Een IRL-kloon. Een ingehuurde acteur die zijn leven speelt, geregisseerd door TMM.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je vrijwillig zonder zelf te schaatsen naar het schaatsen gaan?.
Voor de roze koek en zoopie!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Op at5 staan vet veel foto's. Voor de avondfoto's zijn mooi..
[..]
Waarom zou je vrijwillig zonder zelf te schaatsen naar het schaatsen gaan?.
Hoe gaaf!quote:AT5 Discoschaatsen op de Keizersgracht
Vrijdagavond is vanaf 20.00 uur een grote, 'illegale' ijsdisco gehouden op de Keizersgracht, ter hoogte van de Vijzelgracht.
Ja maar das hip, dingen van vroeger joh. zie koek en zoopiequote:
Die was ook hetero toch... misschien moet je die maar links laten liggen voortaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:15 schreef Ang3l het volgende:
En nee ik word niet verliefd op Luke!
JezusDat zou wat zijn zeg
Ik denk dat ie voorlopig elke man links moet laten liggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was ook hetero toch... misschien moet je die maar links laten liggen voortaan
Is dit nou een lesbisch stel of een homostel?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt1242460/
Is het wat?
Helemaal geen stel het is een moeder met een zoon, de jongere versie van die zoon en haar dochter.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Is dit nou een lesbisch stel of een homostel?
Klinkt bijna alsof ie je te nichterig vindt/zichzelf te stoer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij vindt ons te verschillend. Onszelf en onze werelden. Onze passies. Onze personen, karakters. Mijn vrienden. Alles er omheen. Veel dingen te doen. Acteren, dansen, uitgaan. Heel veel vrienden om me heen. Hij voelde zich er niet helemaal meer in thuis. We zijn te anders.
Ik vond ons juist vanwege die verschillen zou leuk en dat het ondanks dat toch klikte. Tussen onze vrienden en werelden. ZIjn vrienden sms-en me niet voor niets nog steeds. Nodigden me voor vanavond uit om me te gaan stappen. En andersom vonden mijn vrienden hem ook leuk. Toch voelde hij zich er niet thuis en de verschillen tussen ons te groot worden om te werken op lange termijn.
Kan ik niks aan veranderen.
En die acteur heet Richard Beek?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
nee jij bent je aan het voorbereiden op de laatste etappe van de 11 kroegentochtquote:
ik ook hoor, wat is bij jou op tijd?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:06 schreef Steve het volgende:
Ik ga wel weer op tijd richting huis aan..
Tja, helaas in Nederland. Daar zal ik nooit meer komen, denk ik. Maar het lijkt me wel heel leuk.quote:
Vrijwilliger bij het Rode Kruis, dus jahquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:23 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Tja, helaas in Nederland. Daar zal ik nooit meer komen, denk ik. Maar het lijkt me wel heel leuk.
Peter, doe je dat vaker, EHBO service?
en iedereen direct ook al gegevens laten invullen op www.frisofeest.nl/matchmaker ?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:24 schreef Steve het volgende:
Zo, ook eens de Eindhovense homokroegen van binnen gezien..
schoolvoorbeeld van drugs are bad >)quote:Op zondag 12 februari 2012 03:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Whitney was ook een levend lijk..
2 dagen geleden: http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Is dat niet wat voor jou om te doen?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef Steve het volgende:
Wat een heerlijk flauwe humor soms bij het tonpraoten..
Wat een snelle reactie!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een snelle reactie!Heb jij Fok for Android ofzo?!
Maar zo van "Joa ik wazze bie Rotterdam woar ik miene ex teugekwam ik zeg van nimme gij lijn vijf dan nimme ik veuretoan een waif!!"
(en dan vindt iedereen die grap leuk en barst los en lachen en alles)
en dan het orkest: "Tadaaaa!!!!" en de rest "Alaaaaf!!!"
Tenminste, zoiets is het toch?
Hoe hetero van je.... mag je van Tomasso ook in de kleedkamer gluren?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zaterdag naar de Kuip, kijken naar Feyenoord - RKC.
Nou, als Guidetti en Clasie aan het omkleden zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe hetero van je.... mag je van Tomasso ook in de kleedkamer gluren?
Guidetti is best lekker... mwaar wat een irritant ventjequote:Op zondag 12 februari 2012 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, als Guidetti en Clasie aan het omkleden zijn.
Mond dicht en hoofd in het kussen...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Guidetti is best lekker... mwaar wat een irritant ventje
Die is best leuk inderdaadquote:
Irritant? Hoezo?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Guidetti is best lekker... mwaar wat een irritant ventje
Het is een opgefokt zuigertje (figuurlijk)quote:
Huh? Hoe moet dat letterlijk genomen worden? Waar doel je dan op?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een opgefokt zuigertje (figuurlijk)
Aan een uhm.. rietje zuigen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Hoe moet dat letterlijk genomen worden? Waar doel je dan op?
Nee maar ik bedoel issie homo?quote:Op zondag 12 februari 2012 21:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Aan een uhm.. rietje zuigen bijvoorbeeld.
Het is een irritant stuk vreten... als ie homo zou zijn zou het een relnicht wezenquote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel issie homo?
Dat lijkt me stug. Of in ieder geval dat zoiets zomaar "bekend" is aangezien dat in de sportwereld een lastig punt is...
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
Ik zie nu dat ik "figuurlijk" las als "letterlijk"... Hoe verwarring verwarrend wordt
Ja?quote:
Ik zit ook niet te snotteren.... maar wel triest dat zo'n uniek talent zo verpest is en zo vroegtijdig sneuveltquote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat Whitney dood is doet me eigenlijk niet veel.
Want vanavond is hier niet gepost!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wees blij dat er weer eens iemand post hier.
Ik denk ik steun je in eenzame tijden.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef Ang3l het volgende:
O dan is het gewoon toeval dat er de hele ochtend niet gepost wordt en meteen 19 sec na de oproep/schop wel. Dat kan. Heel goed.
Nauwelijks geslapen, dingen vergeten te doen waar ik nu nauwelijks tijd voor heb, straks weer naar eindhoven reizen voor vergadering, dus pas tegen half een weer thuis...quote:
Wat fijn. Dank je.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk ik steun je in eenzame tijden.
Klinkt als een haast dagje, want uitgeslapen al vervelend is, laat staan suffig.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nauwelijks geslapen, dingen vergeten te doen waar ik nu nauwelijks tijd voor heb, straks weer naar eindhoven reizen voor vergadering, dus pas tegen half een weer thuis...
Op zich niet - maar het was een erg relaxt gesprekquote:Op maandag 13 februari 2012 14:38 schreef Steve het volgende:
Ze hadden het je niet eens mogen vragen...
Begrijpelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt als een haast dagje, want uitgeslapen al vervelend is, laat staan suffig.
O ja, de vergadering. Ik ben er niet bij. Ik stop. Tijdelijk.
Bij mijn sollicitatiegesprek ging t aan t eind:quote:Op maandag 13 februari 2012 14:37 schreef Renesite het volgende:
Goed gesprek gehadErg leuk. Ze denken er wel snel uit te zijn. Ik was de eerste sollicitant - hopen op goed bericht
!
Verder een momentje waar ik wat zuur over ben, met mijn mond vol tanden stond. Het is een beetje een stoer bedrijf alsin: gericht in de techniek.
Als volgt:
"Je woont op jezelf of bij je ouders?"
Ik "Bij mijn ouders, zoek een zeker inkomen om te kunnen huren in Groningen - alleen de wachtlijsten zijn enorm"
"Hmmhmmm, bij je ouders, okay da's niet erg. Heb je een vriendin?"
Ik "Nee..."
"Okay, vrijgezel dus" noteert en gaat verder.
---
Positieve discriminatie is de ideaalsituatie. Persoonlijke dingen op gesprek wordt je niet op afgekeurd. Nou ja nou ja...![]()
![]()
![]()
Begrijpelijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:35 schreef Ang3l het volgende:
O ja, de vergadering. Ik ben er niet bij. Ik stop. Tijdelijk.
Ik zal er die vrijdag wel zijn als t goed is. Incl 2 engeltjes.quote:
We shall see.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. Zolang het maar tijdelijk is!
.
.
Ik ken nog wel iemandquote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin om iets kapot te maken. Of iemand.
Gatver.. de 'oj ik heb een feitje ik ga het zeggen hihi' druipt er vanafquote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mijn sollicitatiegesprek ging t aan t eind:
"We hebben gehoord dat ej homo bent, maar dat maakt hier niks uit."
Zeg 't dan ook niet, lul.
En hoezo "we hebben gehoord?"
Bleek dat de HRM mevrouw die hier nu werkte ook bij mijn afstudeerplek werkte ten tijde dat ik daar zat.
Dus die had mijn naam herkend en vond t blijkbaar nuttig dat te melden ...En dan ben je van HRM he.....
Mja. En dat een collega dat doet of zo, kan.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gatver.. de 'oj ik heb een feitje ik ga het zeggen hihi' druipt er vanaf
Je komt tzt maar gewoon weer terug hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We shall see.
Het ging in Januari toch ook gewoon goed?
Dat is echt het enige positieve van vandaag, dat die kutsneeuw tenminste grotendeels weg is.quote:
Mja. Soep en zo. En brood.quote:
scheelde 100 gastenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We shall see.
Het ging in Januari toch ook gewoon goed?
Niezo happenquote:Op maandag 13 februari 2012 16:23 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom zouden we geen last van spanning hebben?
Ikzelf eet normaal lekker en goed, maar er zijn momenten dat de boel gewoon "op slot" gaat.
Hahaha, heb ik niet. Heb de goede afwijking mij nooit te vol willen eten en zo...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn eetprobleem gaat meet de tegenovergestelde richting in. Te veel ende zo.
Heeft bij mij niks te maken met homo-zijn hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Renesite het volgende:
Wat hebben die homo's met eetproblemen
Dat bestaat bij mij wel. Altijd nadat ik een wokrestaurant heb bezocht en zoquote:
Ja precies.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:23 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom zouden we geen last van spanning hebben?
Ikzelf eet normaal lekker en goed, maar er zijn momenten dat de boel gewoon "op slot" gaat.
Checkquote:Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Paracetamol ben ik niet zo moeilijk mee (al neem ik 'm alleen als ik echt met koppijn zit en het me tegenhoudt in iets wat ik moet doen, studie of slapen ofzo). Omdat ik weet dat een paracetamol niet echt veel schade aan kan richten.
Andere pillen ben ik niet zo voor als ik het idee heb dat ik het ook zonder kan.
Nope. Hou niet van pillen en chemische oplossingen voor natuurlijke problemen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef Steve het volgende:
Pillen ben ik zelf nooit zo snel mee. Voordat er zelfs al een paracetamol ingaat bij me... Waarmee ik niet wil zeggen dat pillen soms niet ook een positieve werking kunnen hebben.. Maar als ik me goed herinner is Ang3l ook niet iemand die snel naar iets als Xanax zal grijpen.
.
Zo bedoel ik het niet. Maar hoorde in het verleden dat Cosmo ook vaak gedoe had met eten. Ik hoor eigenlijk nooit mannen erover.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft bij mij niks te maken met homo-zijn hoor.
Al mijn stress, pijn, wat dan ook gaat altijd rechtstreeks naar mijn maag/buik.
Toevallig (of niet) ook het zwakste orgaan van mijn sterrenbeeld
En mijn moeder, zelfde sterrenbeeld, heeft hetzelfde.
Dit is de waarheid trouwens. Ik herinner me een broodje Köfte ter grote van een boomstamquote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik zie er wel uit alsof ik niet eet, maar normaal kan ik TMM bijna van tafel eten hoor.
Vanochtend had ik ook relatief ondefinieerbare plakkerige...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Stress gaat bij mij ook meteen in mijn buik zitten met kramp en andere onsmakelijke dingen enzo.
Mja, van dat comfort food vreten.... dat werkt bij mij dus niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is de waarheid trouwens. Ik herinner me een broodje Köfte ter grote van een boomstam.
Misschien omdat de hetero mannen het er gewoonweg niet over hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Maar hoorde in het verleden dat Cosmo ook vaak gedoe had met eten. Ik hoor eigenlijk nooit mannen erover.
Ja, een gemis.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien omdat de hetero mannen het er gewoonweg niet over hebben.
Bij mij gaat het niet op slot, maar eerder valt wat ik er boven instop er onder weer uit, so to speakquote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, van dat comfort food vreten.... dat werkt bij mij dus niet.
Alles gaat op slot.
Diep ademen, even slikken en gaaaaan...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond komen pap en ma langs om foto's te kijken ... en die weten nog van niks.
Ik zal ze moeten vertellen dat de enige jongen die mijn vader in 33 jaar ooit goedgekeurd heeft (en die ik voor durfde te stellen een maand geleden) toch niet de ware/juiste/ene bleek te zijn.
En ik kan niet praten met mijn ouders hierover. Of ergens over wat homoseksualiteit raakt.
Yay. Fun photo night
Nee geen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:48 schreef Cavalinho het volgende:
Wat jammer Ang3l,dat je ouders niet goed openstaan daarvoor. Heb je nog broers/zussen?
Hahaha true true. Heb eventueel nog wat msn praat en klaagmuren.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het moet zou ik ook op seksueel vlak wel alles met mijn moeder kunnen bespreken (met mijn vader niet hoor), maar dan zou ik echt alle schaamte en awkwardness moeten overwinnen
. Ik ga voor dat soort dingen wel naar vrienden
.
Als we tijdens het filmavondje met elkaar naar bed gaan dan ga je dat naderhand met mij bespreken?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het moet zou ik ook op seksueel vlak wel alles met mijn moeder kunnen bespreken (met mijn vader niet hoor), maar dan zou ik echt alle schaamte en awkwardness moeten overwinnen
. Ik ga voor dat soort dingen wel naar vrienden
.
Klopt. Sommige littekens zitten er...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb dat niet. En hoezeer ze de laatste jaren ook bijgedraaid zijn (vader, moeder had er al minder moeite mee) dat wat er ooit stuk gemaakt is komt nooit meer goed. En dat ligt ook aan mij.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 13 februari 2012 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als we tijdens het filmavondje met elkaar naar bed gaan dan ga je dat naderhand met mij bespreken?
Littekens. Blokkades.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Sommige littekens zitten er...
Zolang de andere partij dit ook ziet is het in mijn ogen 'prima'.
Zullen we t dan meteen filmen, de seks?quote:
Snap ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Littekens. Blokkades.
Ik heb jarenlang gelogen (niet uit de kast) en ben dara mee gestopt. Maar omdat net niet geaccepteerd werd ben ik werr doorgegaan met liegen. Iets anders, want nu was bekend dat ik homo was, maar dan lieg je weer over t feit dat je naar je vriendje gaat etc. Tot aan het samenwonen toe heb ik andere verhalen verteld.
En sinds uit huis gaan is dat allemaal wel wat beter geworden die acceptatie. En ik weet dat ik t er met mijn moeder over zou kunnen hebben. Plus het feit dat mijn vader tegen haar zei dat ie deze jongen echt heel aardig vond, voor het eerst, en dat hij me aan de telefoon een fijn 2012 wenste "En Yvo ook, veel liefde en plezier" dat deed me echt heel erg veel...... dat heeft ie nooit en te nimme rgezegd. Hij heeft tijdens hun ontmoeting op 1 avond meer tegen hem gezegd dan in 3 jaar tegen mijn ex.
Dus om nu te moeten vertellen dat hij anderhalve week later me opbelde om te melden dat hij er vandoor ging met een ander............ dat breekt echt mijn hart. En dat gaat dat van hen ook breken, dat weet ik zeker.
(en toen werd m'n toetsenbord nat en ik zit GVD op m'n werk)
Ik wil niet dat ze gelijk krijgen in deze "wereld" van homo's. Wat bullshit is want zulke dingen gebeuren net zo goed in de hetero wereld. I know.
Xanax!!!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:17 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ken dat wel. Ik heb wel wodka-jus gedronken om te kunnen eten. Bleef binnen en daarna gaan dingen wel makkelijker. Maar ik ben natuurlijk op slag dronken bij een slok wodka, dat helpt.
Maar kun je niet gewoon tijdelijk aan de Xanax ofzo om een en ander te doorbreken?
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord, heb jij dat ja?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er 6 jaar over gedaan een nieuwe catch toe te laten. En het feit dat ik hem voorgesteld heb aan mijn vader wil echt zeggen dat ik overtuigd was dat dit hem was. Is. Ben.Was. Is. Weet ik veel.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Snap ik.
Dat is wat mijn moeder ook nog wel eens zegt: 'ik ben soms wel wat bang, niet om jou, maar om de wereld waar je in komt'. Doet best zeer inderdaad. Maar ik denk dat je niet bang voor jezelf hoeft te zijn - jij kan er niets aan doen. Dat zouden ze in mijn ogen ook moeten kunnen begrijpen en zien. Jij bent bedonderd. Dit had ook Chantal de Vries kunnen zijn.
Jij hebt helaas niet geboft. Jij leert hiervan - iedereen leert door schade en schande. Hoop dat je vader dat ziet en kan zien dat er ook goede mannen rondlopen en daarnaast dat het een het ander niet hoeft uit te sluiten met een eventuele nieuwe goede leuke catchAl zou je daar absoluut geen zin in hebben nu.
Als je maar geen smartlap van I will always love you op mijn begrafenis zingtquote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Xanax!!!
De Whitney-killer!
We willen Ang3l niet kwijt!
Hebben we meteen een leuke film voor de volgende filmavond!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we t dan meteen filmen, de seks?
Kunnen we dat bekritiseren en zo!
Ik heb anders ook wel en pizaatje voor je als je wiltquote:Op maandag 13 februari 2012 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Spullen pakken en op naar Eindhoven. En iets eten op het station.
Ja en Erik wil altijd bovenopquote:
Je hebt deze drempel gehad. Worked out fine with dad (maar oke.. is.was.ja.dat) Wie weet ziet je vader in dat er goede jongens zijn waardoor het wellicht wat soepeler gaat lopen. Wellicht tussen nu en 3 jaar dan? (quote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 6 jaar over gedaan een nieuwe catch toe te laten. En het feit dat ik hem voorgesteld heb aan mijn vader wil echt zeggen dat ik overtuigd was dat dit hem was. Is. Ben.Was. Is. Weet ik veel.
Een nieuwe catch?
Hmmz.
Xanax mocht ook al niet!quote:Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja en Erik wil altijd bovenop
Zo iets soortgelijks heeft mijn moeder bij mijn coming-out ook gezegd jah..quote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Snap ik.
Dat is wat mijn moeder ook nog wel eens zegt: 'ik ben soms wel wat bang, niet om jou, maar om de wereld waar je in komt'.
Niet nodig hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb anders ook wel en pizaatje voor je als je wilt
ik mag ook nietsquote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar geen smartlap van I will always love you op mijn begrafenis zingt
Dat had mijn Poolse buurvrouw ook, nu heeft ze een houten handquote:Op maandag 13 februari 2012 17:36 schreef Renesite het volgende:
Kan niet meer in mijn vingers knippen met mijn rechter vingers. WTF... Die zijn aan het slapen of zo!!
ik was erg blij dat die van 15.38 uit Amsterdam erg rustig wasquote:Op maandag 13 februari 2012 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Spitstrein. Als ik eerst al moordlustig was, dan ben ik nu echt klaar om het menselijke ras volledig uit te roeien.
Ik volg alleen Person of Interest, White Collar en Fringe. En ik zie uit naar Suits, The Borgias en Touch.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik zou dat niet kunnen he, een maand op vakantie, ik ben 1 dag weg en er staan al weer 4 nieuwe serieafleveringen (desperate housewives, walking dead, shameless en being human) te popelen terwijl ik er nog 2 (spartacus, vampire diaries) had liggen.
Ik heb helemaal geen tijd voor een vriendje of welke vorm van sociaal leven dan ook!
Je moet gewoon MET je vriendje een maand op vakantie gaan, wedden dat je geen behoefte hebt aan je series....quote:Op maandag 13 februari 2012 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik zou dat niet kunnen he, een maand op vakantie, ik ben 1 dag weg en er staan al weer 4 nieuwe serieafleveringen (desperate housewives, walking dead, shameless en being human) te popelen terwijl ik er nog 2 (spartacus, vampire diaries) had liggen.
Ik heb helemaal geen tijd voor een vriendje of welke vorm van sociaal leven dan ook!
Ik heb Borgais recent seizoen 1 gedownload alleen nog niet aan begonnen, komt 2 er al aan ja?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik volg alleen Person of Interest, White Collar en Fringe. En ik zie uit naar Suits, The Borgias en Touch.
Ja, in maart, geloof ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb Borgais recent seizoen 1 gedownload alleen nog niet aan begonnen, komt 2 er al aan ja?
quote:Boven stil zijn, beneden loungen
Klantenonderzoek deed de NS besluiten tot een nieuwe indeling van de trein. Geklets en (luidruchtig) telefoneren is een veelgehoorde klacht onder de treinreizigers. Daarom kwam de NS met de volgende indeling: boven tweezitsbankjes, een zakelijke inrichting en stiltezones waar geldt ‘stil is stil’. En beneden een ware “lounge-achtige zitplaats” met stoelen tegenover elkaar.
Boven is voor de lieve, stille, introverte kinderen ("les Garçons sensibles"). Beneden is voor de lawaaiige kutkoters.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
En dat idee gaat werken? Kinderen willen in een dubbeldekker altijd boven zitten. Dag rust!
Kinderen willen wel meer... beetje ruggegraat tonen en kinderen niet alles geven wat ze willen worden ze alleen maar sterker van...quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
En dat idee gaat werken? Kinderen willen in een dubbeldekker altijd boven zitten. Dag rust!
Precies!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kinderen willen wel meer... beetje ruggegraat tonen en kinderen niet alles geven wat ze willen worden ze alleen maar sterker van...
Zoals ikquote:Op maandag 13 februari 2012 19:19 schreef De_Directeur het volgende:
Anders worden het irritante kutvolwassenen die zich niet willen houden aan stiltecoupés, "want dat maak ik zelf wel uit".
Hai, De_Directeur.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:19 schreef De_Directeur het volgende:
Anders worden het irritante kutvolwassenen die zich niet willen houden aan stiltecoupés, "want dat maak ik zelf wel uit".
Eerlijkheid gaat boven alles. Alles eruit, dan is je hoofd ook meer leeg. Het zijn je ouders die maar één kind hebben van wie ze houden ook al denk je soms van niet doordat de raakvlakken die ze hoopten te hebben er niet zijn, maar ouder-kind liefde is iets onverklaarbaars.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Dan zullen we er zo maar ff aan gaan staan.
Moed ingesproken door de vrienden van Yvo (blijft raar) en gaan met die banaan.
Ik heb echt zó enorm veel steun aan ze............ .....
Dat zou ik niet proberen.quote:
Man, jij bent niemand tot last!!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:55 schreef Ang3l het volgende:
De buuf was zaterdag al hier. Ik wil mensne niet tot last zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |