ik mag ook nietsquote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar geen smartlap van I will always love you op mijn begrafenis zingt
Dat had mijn Poolse buurvrouw ook, nu heeft ze een houten handquote:Op maandag 13 februari 2012 17:36 schreef Renesite het volgende:
Kan niet meer in mijn vingers knippen met mijn rechter vingers. WTF... Die zijn aan het slapen of zo!!
ik was erg blij dat die van 15.38 uit Amsterdam erg rustig wasquote:Op maandag 13 februari 2012 17:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Spitstrein. Als ik eerst al moordlustig was, dan ben ik nu echt klaar om het menselijke ras volledig uit te roeien.
Ik volg alleen Person of Interest, White Collar en Fringe. En ik zie uit naar Suits, The Borgias en Touch.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik zou dat niet kunnen he, een maand op vakantie, ik ben 1 dag weg en er staan al weer 4 nieuwe serieafleveringen (desperate housewives, walking dead, shameless en being human) te popelen terwijl ik er nog 2 (spartacus, vampire diaries) had liggen.
Ik heb helemaal geen tijd voor een vriendje of welke vorm van sociaal leven dan ook!
Je moet gewoon MET je vriendje een maand op vakantie gaan, wedden dat je geen behoefte hebt aan je series....quote:Op maandag 13 februari 2012 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik zou dat niet kunnen he, een maand op vakantie, ik ben 1 dag weg en er staan al weer 4 nieuwe serieafleveringen (desperate housewives, walking dead, shameless en being human) te popelen terwijl ik er nog 2 (spartacus, vampire diaries) had liggen.
Ik heb helemaal geen tijd voor een vriendje of welke vorm van sociaal leven dan ook!
Ik heb Borgais recent seizoen 1 gedownload alleen nog niet aan begonnen, komt 2 er al aan ja?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:04 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ik volg alleen Person of Interest, White Collar en Fringe. En ik zie uit naar Suits, The Borgias en Touch.
Ja, in maart, geloof ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb Borgais recent seizoen 1 gedownload alleen nog niet aan begonnen, komt 2 er al aan ja?
quote:Boven stil zijn, beneden loungen
Klantenonderzoek deed de NS besluiten tot een nieuwe indeling van de trein. Geklets en (luidruchtig) telefoneren is een veelgehoorde klacht onder de treinreizigers. Daarom kwam de NS met de volgende indeling: boven tweezitsbankjes, een zakelijke inrichting en stiltezones waar geldt ‘stil is stil’. En beneden een ware “lounge-achtige zitplaats” met stoelen tegenover elkaar.
Boven is voor de lieve, stille, introverte kinderen ("les Garçons sensibles"). Beneden is voor de lawaaiige kutkoters.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
En dat idee gaat werken? Kinderen willen in een dubbeldekker altijd boven zitten. Dag rust!
Kinderen willen wel meer... beetje ruggegraat tonen en kinderen niet alles geven wat ze willen worden ze alleen maar sterker van...quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
En dat idee gaat werken? Kinderen willen in een dubbeldekker altijd boven zitten. Dag rust!
Precies!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kinderen willen wel meer... beetje ruggegraat tonen en kinderen niet alles geven wat ze willen worden ze alleen maar sterker van...
Zoals ikquote:Op maandag 13 februari 2012 19:19 schreef De_Directeur het volgende:
Anders worden het irritante kutvolwassenen die zich niet willen houden aan stiltecoupés, "want dat maak ik zelf wel uit".
Hai, De_Directeur.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:19 schreef De_Directeur het volgende:
Anders worden het irritante kutvolwassenen die zich niet willen houden aan stiltecoupés, "want dat maak ik zelf wel uit".
Eerlijkheid gaat boven alles. Alles eruit, dan is je hoofd ook meer leeg. Het zijn je ouders die maar één kind hebben van wie ze houden ook al denk je soms van niet doordat de raakvlakken die ze hoopten te hebben er niet zijn, maar ouder-kind liefde is iets onverklaarbaars.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Dan zullen we er zo maar ff aan gaan staan.
Moed ingesproken door de vrienden van Yvo (blijft raar) en gaan met die banaan.
Ik heb echt zó enorm veel steun aan ze............ .....
Dat zou ik niet proberen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |