nee jij bent je aan het voorbereiden op de laatste etappe van de 11 kroegentochtquote:
ik ook hoor, wat is bij jou op tijd?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:06 schreef Steve het volgende:
Ik ga wel weer op tijd richting huis aan..
Tja, helaas in Nederland. Daar zal ik nooit meer komen, denk ik. Maar het lijkt me wel heel leuk.quote:
Vrijwilliger bij het Rode Kruis, dus jahquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:23 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Tja, helaas in Nederland. Daar zal ik nooit meer komen, denk ik. Maar het lijkt me wel heel leuk.
Peter, doe je dat vaker, EHBO service?
en iedereen direct ook al gegevens laten invullen op www.frisofeest.nl/matchmaker ?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:24 schreef Steve het volgende:
Zo, ook eens de Eindhovense homokroegen van binnen gezien..
schoolvoorbeeld van drugs are bad >)quote:Op zondag 12 februari 2012 03:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Whitney was ook een levend lijk..
2 dagen geleden: http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
Is dat niet wat voor jou om te doen?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef Steve het volgende:
Wat een heerlijk flauwe humor soms bij het tonpraoten..
Wat een snelle reactie!quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een snelle reactie!Heb jij Fok for Android ofzo?!
Maar zo van "Joa ik wazze bie Rotterdam woar ik miene ex teugekwam ik zeg van nimme gij lijn vijf dan nimme ik veuretoan een waif!!"
(en dan vindt iedereen die grap leuk en barst los en lachen en alles)
en dan het orkest: "Tadaaaa!!!!" en de rest "Alaaaaf!!!"
Tenminste, zoiets is het toch?
Hoe hetero van je.... mag je van Tomasso ook in de kleedkamer gluren?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zaterdag naar de Kuip, kijken naar Feyenoord - RKC.
Nou, als Guidetti en Clasie aan het omkleden zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe hetero van je.... mag je van Tomasso ook in de kleedkamer gluren?
Guidetti is best lekker... mwaar wat een irritant ventjequote:Op zondag 12 februari 2012 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, als Guidetti en Clasie aan het omkleden zijn.
Mond dicht en hoofd in het kussen...quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Guidetti is best lekker... mwaar wat een irritant ventje
Die is best leuk inderdaadquote:
Irritant? Hoezo?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Guidetti is best lekker... mwaar wat een irritant ventje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |