Ik zal er die vrijdag wel zijn als t goed is. Incl 2 engeltjes.quote:
We shall see.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Begrijpelijk.. Zolang het maar tijdelijk is!
.
.
Ik ken nog wel iemandquote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin om iets kapot te maken. Of iemand.
Gatver.. de 'oj ik heb een feitje ik ga het zeggen hihi' druipt er vanafquote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mijn sollicitatiegesprek ging t aan t eind:
"We hebben gehoord dat ej homo bent, maar dat maakt hier niks uit."
Zeg 't dan ook niet, lul.
En hoezo "we hebben gehoord?"
Bleek dat de HRM mevrouw die hier nu werkte ook bij mijn afstudeerplek werkte ten tijde dat ik daar zat.
Dus die had mijn naam herkend en vond t blijkbaar nuttig dat te melden ...En dan ben je van HRM he.....
Mja. En dat een collega dat doet of zo, kan.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gatver.. de 'oj ik heb een feitje ik ga het zeggen hihi' druipt er vanaf
Je komt tzt maar gewoon weer terug hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We shall see.
Het ging in Januari toch ook gewoon goed?
Dat is echt het enige positieve van vandaag, dat die kutsneeuw tenminste grotendeels weg is.quote:
Mja. Soep en zo. En brood.quote:
scheelde 100 gastenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We shall see.
Het ging in Januari toch ook gewoon goed?
Niezo happenquote:Op maandag 13 februari 2012 16:23 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom zouden we geen last van spanning hebben?
Ikzelf eet normaal lekker en goed, maar er zijn momenten dat de boel gewoon "op slot" gaat.
Hahaha, heb ik niet. Heb de goede afwijking mij nooit te vol willen eten en zo...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn eetprobleem gaat meet de tegenovergestelde richting in. Te veel ende zo.
Heeft bij mij niks te maken met homo-zijn hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:21 schreef Renesite het volgende:
Wat hebben die homo's met eetproblemen
Dat bestaat bij mij wel. Altijd nadat ik een wokrestaurant heb bezocht en zoquote:
Ja precies.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:23 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom zouden we geen last van spanning hebben?
Ikzelf eet normaal lekker en goed, maar er zijn momenten dat de boel gewoon "op slot" gaat.
Checkquote:Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Paracetamol ben ik niet zo moeilijk mee (al neem ik 'm alleen als ik echt met koppijn zit en het me tegenhoudt in iets wat ik moet doen, studie of slapen ofzo). Omdat ik weet dat een paracetamol niet echt veel schade aan kan richten.
Andere pillen ben ik niet zo voor als ik het idee heb dat ik het ook zonder kan.
Nope. Hou niet van pillen en chemische oplossingen voor natuurlijke problemen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef Steve het volgende:
Pillen ben ik zelf nooit zo snel mee. Voordat er zelfs al een paracetamol ingaat bij me... Waarmee ik niet wil zeggen dat pillen soms niet ook een positieve werking kunnen hebben.. Maar als ik me goed herinner is Ang3l ook niet iemand die snel naar iets als Xanax zal grijpen.
.
Zo bedoel ik het niet. Maar hoorde in het verleden dat Cosmo ook vaak gedoe had met eten. Ik hoor eigenlijk nooit mannen erover.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft bij mij niks te maken met homo-zijn hoor.
Al mijn stress, pijn, wat dan ook gaat altijd rechtstreeks naar mijn maag/buik.
Toevallig (of niet) ook het zwakste orgaan van mijn sterrenbeeld
En mijn moeder, zelfde sterrenbeeld, heeft hetzelfde.
Dit is de waarheid trouwens. Ik herinner me een broodje Köfte ter grote van een boomstamquote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik zie er wel uit alsof ik niet eet, maar normaal kan ik TMM bijna van tafel eten hoor.
Vanochtend had ik ook relatief ondefinieerbare plakkerige...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Stress gaat bij mij ook meteen in mijn buik zitten met kramp en andere onsmakelijke dingen enzo.
Mja, van dat comfort food vreten.... dat werkt bij mij dus niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn eetprobleem gaat meet de tegenovergestelde richting in. Te veel ende zo.
quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is de waarheid trouwens. Ik herinner me een broodje Köfte ter grote van een boomstam.
Misschien omdat de hetero mannen het er gewoonweg niet over hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Maar hoorde in het verleden dat Cosmo ook vaak gedoe had met eten. Ik hoor eigenlijk nooit mannen erover.
Ja, een gemis.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien omdat de hetero mannen het er gewoonweg niet over hebben.
Bij mij gaat het niet op slot, maar eerder valt wat ik er boven instop er onder weer uit, so to speakquote:Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, van dat comfort food vreten.... dat werkt bij mij dus niet.
Alles gaat op slot.
Diep ademen, even slikken en gaaaaan...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond komen pap en ma langs om foto's te kijken ... en die weten nog van niks.
Ik zal ze moeten vertellen dat de enige jongen die mijn vader in 33 jaar ooit goedgekeurd heeft (en die ik voor durfde te stellen een maand geleden) toch niet de ware/juiste/ene bleek te zijn.
En ik kan niet praten met mijn ouders hierover. Of ergens over wat homoseksualiteit raakt.
Yay. Fun photo night
Nee geen.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:48 schreef Cavalinho het volgende:
Wat jammer Ang3l,dat je ouders niet goed openstaan daarvoor. Heb je nog broers/zussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |