SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 11-02-2012 11:55:16 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Door iets in een GAM topic.quote:
Sowieso een leugen!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:34 schreef Muisraket het volgende:
<stalkermodus>
[..]
Door iets in een GAM topic.
[..]
Sowieso een leugen!</stalkermodus>
Hendig sjiek ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:34 schreef Muisraket het volgende:
<stalkermodus>
[..]
Door iets in een GAM topic.
[..]
Sowieso een leugen!</stalkermodus>
Nope, ik ben naar m'n oma geweest net.quote:
Gezellig?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope, ik ben naar m'n oma geweest net.
Fantastischquote:
Dat doet me goed. Ga je vanavond naar de stad?quote:
Jup, pilsje drinken met pieterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doet me goed. Ga je vanavond naar de stad?
Mijn kloon typt wel rare dingen, ik ken helemaal geen pieter mensen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup, pilsje drinken met pieterHoop dat ik het wat beter weg krijg dan gisteren
Oké, laatste keer, daarna geef ik het op: DeJori was al ver voordat hij op FOK! kwam bevriend met bdh, dus we weten voor 100% zeker dat hij geen kloon is, kun je het alsjeblieft opgeven?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn kloon typt wel rare dingen, ik ken helemaal geen pieter mensen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanavond heb ik de verjaardag van een klasgenoot. Ik moet er heen. Zuipen om het dragelijk te maken is geen optie want ze drinken daar niet. Tips alsjeblieft?
Vroeg weggaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanavond heb ik de verjaardag van een klasgenoot. Ik moet er heen. Zuipen om het dragelijk te maken is geen optie want ze drinken daar niet. Tips alsjeblieft?
Indrinken. En goed ook!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Niet iedereen heeft die zo klaar liggen.quote:
Nooit op ingaan johquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, laatste keer, daarna geef ik het op: DeJori was al ver voordat hij op FOK! kwam bevriend met bdh, dus we weten voor 100% zeker dat hij geen kloon is, kun je het alsjeblieft opgeven?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn kloon typt wel rare dingen, ik ken helemaal geen pieter mensen.
Ik heb zo'n ding klaar liggen. Colleges zijn saai.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die zo klaar liggen.Al is in de trein zuipen zo'n gek idee nog niet.
En MR ik moet met andere meerijden
Blufquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding klaar liggen. Colleges zijn saai.
Fake-'noodgeval'? Housewarming!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die zo klaar liggen.Al is in de trein zuipen zo'n gek idee nog niet.
En MR ik moet met andere meerijden
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding klaar liggen. Colleges zijn saai.
Binnenkort samen rijden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Dacht ik daarna nog uit te gaan kan dat niet want morgen 8uur rijles. Kan het nog erger.Dan nu maar snel indrinken. Fijne avond mensen
Illegale straatraces!quote:
Ja, dat of seksquote:
Je leeft!quote:
Je hebt altijd ons nog, je beste virtuele vrindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:54 schreef shifto het volgende:
Ja, mijn sociaal leven zit momenteel even op een dieptepunt
Combinatie van eigen schuld (verwaarlozing van vrienden) en tering druk op werk en vriendin
Roadtrip dan!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je hebt altijd ons nog, je beste virtuele vrinden
Deutschland, part two.quote:
TBAquote:
Hou ik je aan!quote:
De koffie is op!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Deutschland, part two.
Oh en bdh en DeJori wtf @jullie mini-topickaap bij 'lange mensen'.
Nee, da's echt te lang. Dinges was iets boven de 1.80 als ik me herinner, weet niet meer precies hoeveel cm (6? 2?) en dat was echt een domper.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De koffie is op!
Haha, 1.80>1.75, in lengte en lieflijkheid.
Revenge van een ex van een van je facebookvrinden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:05 schreef shifto het volgende:
Omfg?! Ik check net facebook, zie ik op de frontpage allemaal fotos van een chick met een piemel in haar mond, maar uit automatisme ververs ik altijd de pagina waardoor het ineens weg was en nu weet ik niet van wie of wat
Of nou ja, te lang, te lang, verliefd is verliefd, maar in een ideale wereld heeft mijn toekomstige vriendje/vriendinnetje een ideale knuffellengte.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, da's echt te lang. Dinges was iets boven de 1.80 als ik me herinner, weet niet meer precies hoeveel cm (6? 2?) en dat was echt een domper.
Wie verdenk je het meest? Of wie heeft de ergste ex? Of misschien gewoon een gare nsfw post van 9gag?quote:
quote:
Jep, met jou?quote:
Ziekte, eten of allebei?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef DeJori het volgende:
Ik denk dat mijn buik straks gaat ontploffen.
'Bitch please', mijn kerstfeest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:20 schreef shifto het volgende:
net een 9gag gemaakt
https://9gag.com/gag/2564163
Te veel gegeten. En het is nog al snel te veel op het momentquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jep, met jou?
[..]
Ziekte, eten of allebei?
[..]
'Bitch please', mijn kerstfeest.Ben trots op je.
Ocherm, zieltje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Te veel gegeten. En het is nog al snel te veel op het momentTwee broodjes en een half bakje yoghurt.
Dankjequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dankje
Er gaan geruchten dat de grote leider is vermoord
neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:34 schreef Muisraket het volgende:
Oh en heb je het piemelfoto-mysterie al ontrafeld?
Wow!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef DeJori het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)daanslag_op_kim.html
http://www.reuters.com/article/2012/02/10/idUS232818209920120210
http://www.forbes.com/sit(...)ead-thats-the-rumor/
http://www.huffingtonpost(...)eibo_n_1268905.html?
http://news.yahoo.com/twi(...)umors-170718049.html
Het zal wel weer niets zijn, maar ik ga in ieder geval het nieuws in de gaten houden vanavond.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow!Wel nog steeds een gerucht inderdaad, maar er zal sowieso wel *iets* aan de hand zijn dus...
watquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:34 schreef Muisraket het volgende:
Oh en heb je het piemelfoto-mysterie al ontrafeld?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:13 schreef DeJori het volgende:
Of je gaat naar huis omdat je nog niet eens een glas water kan drinken.
Dan moet je twee flats verderop biertjes komen drinken ipv Fok!kenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:54 schreef shifto het volgende:
Ja, mijn sociaal leven zit momenteel even op een dieptepunt
Combinatie van eigen schuld (verwaarlozing van vrienden) en tering druk op werk en vriendin
Shifto had op FB een foto gezien in zijn timeline met daarop een meisje met een penis in haar mond, maar toen hij de pagina vernieuwde was die post weg. En toen wilde hij weten van wie de post kwam.quote:
Mogguh MohMi! Da's lang geleden!quote:
Nee we gingen nog meeten met de hele gang!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan moet je twee flats verderop biertjes komen drinken ipv Fok!ken
Dat gaat niet lukken met het contact-ontwijkende gedrag van Shifto!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee we gingen nog meeten met de hele gang!
Met een deel van de gang dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken met het contact-ontwijkende gedrag van Shifto!![]()
Dat zal em vermoedelijk worden ja. We moeten nog Pootie-Tang kijken! Moet ik alleen ff kijk-mogelijkheden regelenquote:
Pootie-Tang en Black Dynamite! Heb wel een laptop maar die is kleinquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat zal em vermoedelijk worden ja. We moeten nog Pootie-Tang kijken! Moet ik alleen ff kijk-mogelijkheden regelenIemand een laptop om mee te nemen? Mijne is nog steeds dood ivm wijn-overdosis
Ja neem wel hdd meequote:
Maakt niet uit, zolang ie aan de tv kan hangen! Kabels heb ik genoeg dus das gefixed. En neem aan hiero?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pootie-Tang en Black Dynamite! Heb wel een laptop maar die is kleinen waar wil je kijken dan?
Nee bij jou is okquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang ie aan de tv kan hangen! Kabels heb ik genoeg dus das gefixed. En neem aan hiero?Tenzij jij nog goeie ideeën hebt?
Nee, die is ook overleden...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee bij jou is okheb je geen dvd-speler?
Kijk wel of we hier een dvdspeler hebben liggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, die is ook overleden...En heb na de verhuizing nog niet de moeite genomen om mn pc aan de tv te hangen of om mijn laptop weg te brengen om gemaakt te worden /lazy-modus
Volgende week zaterdag als de rest ook kan (en iedereen zelf iets te drinken en te bikken meeneemt)??
O ja, dan ben ik op vakantie, dan kan ik nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:37 schreef DeJori het volgende:
Volgende week zaterdag is het al carnaval.
DeJori; zorgt niet alleen voor de veiligheid maar ook voor een juiste planning!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:37 schreef DeJori het volgende:
Volgende week zaterdag is het al carnaval.
Saai. Uitgaan was wel tof. Shotjes goldtrike. Ben nog nooit zo bezopen geweest, kreeg o.a. het slot niet meer van de wc en vanochtend rijles gehad, heb nog nooit zo goed gereden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:26 schreef MohMi het volgende:
Mogguh! Ook al vroeg wakker op de zaterdagHoe was je niet-leuke feestje?
Serieus?? xD Dus als ik begin met rijden is jouw tip om met een stevige kater achter het stuur te kruipen? Dat kan geregeld worden!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Saai. Uitgaan was wel tof. Shotjes goldtrike. Ben nog nooit zo bezopen geweest, kreeg o.a. het slot niet meer van de wc en vanochtend rijles gehad, heb nog nooit zo goed gereden._!
Hoe is het met jou dan? Lang niet gezien
Ja best een aanrader. Geloof me, dan komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Serieus?? xD Dus als ik begin met rijden is jouw tip om met een stevige kater achter het stuur te kruipen? Dat kan geregeld worden!![]()
![]()
Alles lekker hier hoor, kom je ook mee als we hier foute neger-films gaan kijken?
Dan ben ik weer thuis dus ik kanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:45 schreef MohMi het volgende:
Hmmzz...de vrijdag daarop dan?? Want die zaterdag daarop kan ik niet.
Heb ik ook ooit gedaanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Saai. Uitgaan was wel tof. Shotjes goldtrike. Ben nog nooit zo bezopen geweest, kreeg o.a. het slot niet meer van de wc en vanochtend rijles gehad, heb nog nooit zo goed gereden._!
Hoe is het met jou dan? Lang niet gezien
En nog gehaald ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gedaanmet mn rijexamen was ik stoned van de pillen die ik kreeg van mn oma
Poging 2 staat nu geplanned voor vrijdag de 24equote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja best een aanrader. Geloof me, dan komt het helemaal goed.En misschien niet met een kater, denk dat rijden en misselijk zijn, samen niet zo geweldig zijn..
Mooi zoLigt eraan wanneer.
Foute neger films in combinatie met fokkers is vast tof.
Ja, de derde keer pasquote:
Oke moet nog wel even kijken, laat nog wel wetenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Poging 2 staat nu geplanned voor vrijdag de 24e
Drie keer is scheepsrechtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, de derde keer pasVandaar die pillen
Oh beterquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:36 schreef bijdehand het volgende:
Weet niet hoeveelViel uiteindelijk wel mee
Is je nieuwe Tarzan 2000 er nog steeeds niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:56 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
![]()
Is dat wachten op mijn pakje toch nog nuttig besteed!
Ze zijn tegenwoordig al bij Tarzan 2000 V3.0 johquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is je nieuwe Tarzan 2000 er nog steeeds niet?
Ik voel me gebruiktquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig al bij Tarzan 2000 V3.0 joh![]()
Mijn pakje lag gewoon al beneden in mn brievenbus kom ik net achterDus ik ben er weg van, fijne zaterdag allemaal!!
Vergeet niet: morgen 18.00 uur weer melden bij de poort he! Dan zit je weekendverlof er weer opquote:
Lol que? xD Maar wel fijn dat je rijles zo goed ging!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pillen? Iets in de trant van valium neem ik aan? Nog steeds wel ernstig trouwens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gedaanmet mn rijexamen was ik stoned van de pillen die ik kreeg van mn oma
quote:
Haha.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:48 schreef MohMi het volgende:
Zo'n beetje overal behalve op Fok!Moest vandaag vroeg opstaan omdat ze een pakje komen brengen, mooi moment om eens te zien hoe het hier is ^^ Hoe is het met jou??
I lol'd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken met het contact-ontwijkende gedrag van Shifto!![]()
Wijn-overdosis? Wijn over je laptop gegooid?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat zal em vermoedelijk worden ja. We moeten nog Pootie-Tang kijken! Moet ik alleen ff kijk-mogelijkheden regelenIemand een laptop om mee te nemen? Mijne is nog steeds dood ivm wijn-overdosis
Gast!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef bijdehand het volgende:
Die pillen waren bestemd voor als je een operatie kreeg dat je dan niet zenuwachtig zou worden. Je moest er dan 1 pakken voordat je ging slapen en 2 voordat je geopereerd werd (of rij-examen moest doen). Ik pakte er 5 voor het slapen en 10 voor m'n examen dus dat was wel lomp
Barrie!quote:
Maar het hielpquote:
Vanochtend niet, nu voel ik me wel kut. Wil slapenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barrie!Heb je nou trouwens geen kater ondanks je extreme dronkenschap gisteren?
?quote:
Awww.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vanochtend niet, nu voel ik me wel kut. Wil slapen![]()
Moet je werken vandaag?
Ooh ja, goed dat je het zegt. Altijd fijn zo'n levende agenda.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vergeet niet: morgen 18.00 uur weer melden bij de poort he! Dan zit je weekendverlof er weer op
Kan je die niet zien? Zo'n foto die speciaal voor mij gemaakt isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
?
[..]
Awww.Kun je ook slapen, of moet je veel doen? Ik hoef vandaag niet te werken, maar moet eigenlijk wel een boel schoolwerk inhalen.
Ooooh die. Haha ach, lief bedoeld toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan je die niet zien? Zo'n foto die speciaal voor mij gemaakt is
Ze had als update 'Meidenavond met huppelepup', dus ik: pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ooooh die. Haha ach, lief bedoeld toch?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze had als update 'Meidenavond met huppelepup', dus ik: pics or it didn't happen
That's how I rollquote:
Ik vond die met dat kuikentje en die slang altijd gaafquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
Hahaha omg dat herinnert me aan een Chatroulette avond met een aantal compleet gestoorde jongens (bleek uit andere dingen die avond maar daar wordt niet meer over gesproken). Kwamen er twee meisjes in beeld en ik weet niet meer precies wat er allemaal gebeurde, maar wel dat het één van de mannen gelukt was om meisje A aan een borst van meisje B te laten zitten._! Sukkels.
Ja kan vanavond slapen, nu ook maar dan laat ik mezelf kennen en dat gaat te ver.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
?
[..]
Awww.Kun je ook slapen, of moet je veel doen? Ik hoef vandaag niet te werken, maar moet eigenlijk wel een boel schoolwerk inhalen.
Die is goed hè?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond die met dat kuikentje en die slang altijd gaaf
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kan vanavond slapen, nu ook maar dan laat ik mezelf kennen en dat gaat te ver.
Lekker dat je vrij bentWel jammer dat je alsnog veel voor school moet doen. Ben je nog zo in twijfel over je opleiding?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
Hahaha omg dat herinnert me aan een Chatroulette avond met een aantal compleet gestoorde jongens (bleek uit andere dingen die avond maar daar wordt niet meer over gesproken). Kwamen er twee meisjes in beeld en ik weet niet meer precies wat er allemaal gebeurde, maar wel dat het één van de mannen gelukt was om meisje A aan een borst van meisje B te laten zitten._! Sukkels.
Dan spreek je over een aantal jaar later ja. Blijf je (voorlopig) wel gewoon hiermee doorgaan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Herkenbaar.Nope, niet echt. wel over banen, maar dat is toch nog lang niet aan de orde.
Bij economie vond ik een meisje leuk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die is goed hè?
Maar echt, wij hadden een paar rare mensen erbij zitten die bleven kijken bij de vreemdste dingen. Mensen op Chatroulette.
Ja, sowieso.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan spreek je over een aantal jaar later ja. Blijf je (voorlopig) wel gewoon hiermee doorgaan?
Denken dat ik dit geloof.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij economie vond ik een meisje leuk.
We gingen toen chatrouletten, dat is leuk, zei ik.
Hoopte grappige mensen te zien.
9 van de 10 waren zich aan het aftrekken.
Ik gaf de hoop op.
Ik mag doodvallen als ik 't lieg. Best triest.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, sowieso.
[..]
Denken dat ik dit geloof.
Waarom doe je dat dan ook, dat weet je toch van tevoren? xDquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik mag doodvallen als ik 't lieg. Best triest.
Nee, dat wist ik niet, dat was het probleem. Ik dacht dat er grappige mensen waren zoals je ze op internet zag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook, dat weet je toch van tevoren? xD
Aww dan is dat echt enorm kut.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet, dat was het probleem. Ik dacht dat er grappige mensen waren zoals je ze op internet zag.
/care. Het is sowieso een fiasco geworden met haar en praat er niet over met Robin en Marleen want die weten er alles vanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww dan is dat echt enorm kut.
Wie is Bass?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
VANAVOND HARDE BASS
Hoi
Have funquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
VANAVOND HARDE BASS
Hoi
quote:Haha.En wel goed op zich.
Jaquote:Wijn-overdosis? Wijn over je laptop gegooid?
Vroeger dronken de laptops wodka. Puur. En nu? Zelfs wat wijn is comazuipen voor die dingenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef MohMi het volgende:
[..]Kun jij de 24e (je hebt het vast wel gevolgd)?? Ge heurt durbij!
[..]
JaLaptops van tegenwoordig kunnen ook niks meer hebben
quote:
No can do, moet eerst douchen, daarna iets voor school doen/lezen en daarna naar bijdehandski! Sorry.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:02 schreef DeJori het volgende:
Zijn jullie er klaar voor mij een beetje bezig te houden terwijl ik hier op mijn werk zit?
Denk het wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef MohMi het volgende:
[..]Kun jij de 24e (je hebt het vast wel gevolgd)?? Ge heurt durbij!
[..]
JaLaptops van tegenwoordig kunnen ook niks meer hebben
Gaan jullie nou alweer samen klef zitten doen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
No can do, moet eerst douchen, daarna iets voor school doen/lezen en daarna naar bijdehandski! Sorry.
NEENquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:02 schreef DeJori het volgende:
Zijn jullie er klaar voor mij een beetje bezig te houden terwijl ik hier op mijn werk zit?
Hoe laat bent u er denk ik? Ga ook zo douchenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
No can do, moet eerst douchen, daarna iets voor school doen/lezen en daarna naar bijdehandski! Sorry.
Als je dat klef wil noemen, ja. Maar normale mensen noemen het niet klefquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gaan jullie nou alweer samen klef zitten doen?
Oh dus praten met een van zijn vriendinnen = klef doen met bdh? Of heb je het over 'hoe was je week?'? Of misschien 'wil je nog een biertje'? Bitch please, die fase hebben we gehad, ondanks een bericht hiervoor dat veel extremer overkwam dan het was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gaan jullie nou alweer samen klef zitten doen?
Mijn moeder is nog niet thuis, dus weet ik nog niet. Hoor je nog wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe laat bent u er denk ik? Ga ook zo douchen
[..]
Als je dat klef wil noemen, ja. Maar normale mensen noemen het niet klef
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:02 schreef DeJori het volgende:
OMG AWESOME!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
http://9gag.com/gag/2564682
LOL SHIFTO IS GEREPOST
Ik denk Uden. Ze willen niet naar db volgens mij en N wilde ik liever nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:15 schreef DeJori het volgende:
Waar gingen jullie nou uiteindelijk stappen trouwens?
Ik hoopte datquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:33 schreef DeJori het volgende:
Ik dacht altijd dat als shifto op 9gag zou komen, het met z'n afro zou zijn.
Ik kom sowieso niet partycrashen, ook niet als je naar DB gaat. Gisteren was geen feest, en ik moet compleet hersteld zijn voor volgende week.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk Uden. Ze willen niet naar db volgens mij en N wilde ik liever niet
JAquote:
Ik ga sowieso niet naar DBquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet partycrashen, ook niet als je naar DB gaat. Gisteren was geen feest, en ik moet compleet hersteld zijn voor volgende week.
Ik ben even naar pieter geweest en heb daar een flesje bier op. Omdat ik me toen opgeblazen voelde heb ik toen we bij de B&B waren een glas waren gedronken, en deze dranken heb ik thuis weer uitgekotst.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet naar DBEn gerum man, blijf je nu thuis vanavond? Was je gister nog lang in de stad eigenlijk?
Lekker een glas waren. Maar wel kut verder hoor. Keertje niet stappen is ook geen ramp natuurlijk. Je kan iig wel werkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben even naar pieter geweest en heb daar een flesje bier op. Omdat ik me toen opgeblazen voelde heb ik toen we bij de B&B waren een glas waren gedronken, en deze dranken heb ik thuis weer uitgekotst.
Zolang ik niet eet of drink wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lekker een glas waren. Maar wel kut verder hoor. Keertje niet stappen is ook geen ramp natuurlijk. Je kan iig wel werken![]()
Dan zal jij honger hebben vanavondquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zolang ik niet eet of drink wel.
Waren is mijn favoriete drankje. Kun je halen bij het warenhuis.
Zeg dat dan gelijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Barrie wat lul je
https://9gag.com/gag/2564163
shifto
http://9gag.com/gag/2564682
repost van uur later
en kijk eens welke meer likes heeft
Omdat het lastig is om vervanging te regelen en ik me niet echt ziek voel verder.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zal jij honger hebben vanavondWaarom ga je werken als je ziek bent?
En volgens mij gaat het om de foutmelding bij bluescreenquote:
Nee ok. Had je donderdag die broodjes wel binnen kunnen houden?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat het lastig is om vervanging te regelen en ik me niet echt ziek voel verder.
Ja en die post op 9gag heeft shifto dan gemaakt ofzo?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En volgens mij gaat het om de foutmelding bij bluescreenNiet om bluescreen zelf.
Jup. En 's avonds heb ik ook nog twee broodjes op. Je moet me alleen niet vragen om een hele warme maaltijd te eten op het momentquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee ok. Had je donderdag die broodjes wel binnen kunnen houden?
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en die post op 9gag heeft shifto dan gemaakt ofzo?
Nouja, als je wat broodjes binnen kan houden is het al goed toch? Straks kan je weer gewoon eten maar dat heeft even tijd nodigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup. En 's avonds heb ik ook nog twee broodjes op. Je moet me alleen niet vragen om een hele warme maaltijd te eten op het moment
Het is goed voor me. Mijn broek zakt continu afquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet.
[..]
Nouja, als je wat broodjes binnen kan houden is het al goed toch? Straks kan je weer gewoon eten maar dat heeft even tijd nodig
Haha, daarom heb je een riem toch? Of heb je die normaal niet nodig?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het is goed voor me. Mijn broek zakt continu afJammer genoeg komt dat er gewoon weer bij als ik weer beter ben
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja die post heeft shifto gemaakt stelletje undermenschen
Kooi van Faraday.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
DJ/bdh wat was dat ene nou precies. Dat moeilijke woord. Iets met een telefoon en geen bereik.DJ zei nog dat de Taveerne dat wel niet zou hebben. Hoop dat jullie hem nu snappen want beter kan ik het niet uitleggen.
Ik heb altijd een riem om. Die is nu dus ook te groot.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, daarom heb je een riem toch? Of heb je die normaal niet nodig?En nu verlies je vocht geen vet (helaas)
Riem kan toch strakker? Anders schroeverdraaierquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb altijd een riem om. Die is nu dus ook te groot.
Hij zit al op z'n strakst, maar ik zit nu toch, dus het maakt niet uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Riem kan toch strakker? Anders schroeverdraaier
Was je van plan er een te gaan maken of zo?quote:
Ik wil bretels.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij zit al op z'n strakst, maar ik zit nu toch, dus het maakt niet uit.
Bretels zijn awesome.quote:
Ja, daaromquote:
Net als bij die ene biosquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was je van plan er een te gaan maken of zo?
Er waren eens twee jongens en die liepen door de stad. Maak het verhaal maar afquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:20 schreef DeJori het volgende:
Wat zijn jullie verdomme stil zeg. Doe eens een leuk verhaaltje vertellen
Gaan we zo'n verhaal maken waar iedereen één zin typt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er waren eens twee jongens en die liepen door de stad. Maak het verhaal maar af
'Sushi te koop, sushi te koop, rekkere sushi voor jan en arreman!' riep hij met luide stem.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gaan we zo'n verhaal maken waar iedereen één zin typt?
"Opeens kwam er een japanner om het hoekje gewandeld."
wie is arreman?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Sushi te koop, sushi te koop, rekkere sushi voor jan en arreman!' riep hij met luide stem.
Maar de twee jongens wisten dat de japanner zijn geld stiekem verdiende met andere zaken dan rekkere sushi.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
'Sushi te koop, sushi te koop, rekkere sushi voor jan en arreman!' riep hij met luide stem.
Japanners kunnen de l niet uitspreken, dan zeggen ze r (chinezen doen het andersom)quote:
I lol'dquote:
Hoewel de adem van de Japanner wel naar verse sushi rook, wat ze aan het twijfelen maakte!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar de twee jongens wisten dat de japanner zijn geld stiekem verdiende met andere zaken dan rekkere sushi.
De jongens, jan en arreman geheten, wisselden een veel betekenende blik en stopten de japanner wat geld tussen zijn broekriem.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoewel de adem van de Japanner wel naar verse sushi rook, wat ze aan het twijfelen maakte!
De Japanner wist wat hem te doen stond en nam de jongens mee naar een leeg pakhuis, waar hij en zijn vrouw (Arishimara genaamd) de benodigde spullen bijeen zochten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
De jongens, jan en arreman geheten, wisselden een veel betekenende blik en stopten de japanner wat geld tussen zijn broekriem.
Op de achtergrond speelde "You can leave you're hat on" van Joe Cocker; de sfeer was gezet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De Japanner wist wat hem te doen stond en nam de jongens mee naar een leeg pakhuis, waar hij en zijn vrouw (Arishimara genaamd) de benodigde spullen bijeen zochten.
De Japanner drukte op en knopje en daar ging een luik open, een pingpongtafel kwam tevoorschijn en de Japanner en zijn vrouw speelde de snelste match pingpong die Jan en Arreman ooit hadden gezien.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Op de achtergrond speelde "You can leave you're hat on" van Joe Cocker; de sfeer was gezet.
Desondanks dachten Jan en Arreman het toch beter te kunnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De Japanner drukte op en knopje en daar ging een luik open, een pingpongtafel kwam tevoorschijn en de Japanner en zijn vrouw speelde de snelste match pingpong die Jan en Arreman ooit hadden gezien.
Samen liepen zij naar een zijde van de tafel om zo twee tegen twee te gaan spelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Desondanks dachten Jan en Arreman het toch beter te kunnen.
Toen merkte de Japanse man op dat er een fout in het verhaal zat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Samen liepen zij naar een zijde van de tafel om zo twee tegen twee te gaan spelen.
"Een fout! Onmogerijk!"quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen merkte de Japanse man op dat er een fout in het verhaal zat.
'Zij' gebruikte haar dingdong als pingpongbatje!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zijn vrouw bleek namelijk een man te zijn
Dingdong, daar ging de belquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
'Zij' gebruikte haar dingdong als pingpongbatje!
Het was de courier die een kapsalon kwam brengen.quote:
ze gingen meteen elkaars haren doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het was de courier die een kapsalon kwam brengen.
Met knoflooksausquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ze gingen meteen elkaars haren doen
Met hun nieuwe knoflookkapsels gingen zij klaar staan om aan de pingpongmatch te beginnen.quote:
de Jappanners lachte hen uit om hun kapsels. Echter beseften zij nog niet de kracht van knoflookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Met hun nieuwe knoflookkapsels gingen zij klaar staan om aan de pingpongmatch te beginnen.
ja preciesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En als zelfs jij het niet weet
Die kracht joeg iedereen uit het topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
de Jappanners lachte hen uit om hun kapsels. Echter beseften zij nog niet de kracht van knoflook
omgquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef bijdehand het volgende:
DJ, MR EN IK HEBBEN NET THE NAKED GUN GEKEKEN![]()
![]()
![]()
![]()
Grote vraag is nu of ze het ook leuk vond?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:16 schreef bijdehand het volgende:
DJ, MR EN IK HEBBEN NET THE NAKED GUN GEKEKEN![]()
![]()
![]()
![]()
Moest inderdaad lachen maar die humor, echt..., het is zo voorspelbaar en slecht dat het weer leuk wordt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Grote vraag is nu of ze het ook leuk vond?
Wat was de belediging?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:36 schreef bijdehand het volgende:
DJ, ik ben gister beledigd en die belediging treft jou ook
S. zei iets over Scrubs en ik denk dat ik de rest moet vergetenquote:
Dit was geen mening, dit was aanzetten tot geweld.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:43 schreef DeJori het volgende:
Iedereen heeft recht op vrijheid van meningsuiting, maar voor scrubshaters moeten ze echt een uitzondering maken
Nooooooo.quote:
Waren jullie nog uit geweest?quote:
Gelukkig, die sneeuw is nu niet leuk meer.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef bijdehand het volgende:
Sneeuw stopt
en was thuis rond 4was wek chill
Je wil niet weten hoe ik rolquote:
Raarquote:
De knikkerbaanquote:
Ja zo rol ikquote:
Lacht u mij uit?quote:
Dat zeggen ze allemaalquote:
Dat doe ik wel, barriewarriequote:
Nee, soms slaan mensen mij.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus iedereen lacht je altijd maar toe?
Dat doen ze ook maar één keer tochquote:
Dag DJquote:
Ben je er weer een beetje bovenop gekomen na die grove belediging van gisteren?quote:
En als het aardig is bedoeld?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doen ze ook maar één keer toch
je moet weten dat dat bijna niet mogelijk isquote:Op zondag 12 februari 2012 16:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ben je er weer een beetje bovenop gekomen na die grove belediging van gisteren?
Dan sla ik ze aardig terugquote:Op zondag 12 februari 2012 16:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En als het aardig is bedoeld?
Ik zal je zsm troostenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
je moet weten dat dat bijna niet mogelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |