SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 11-02-2012 11:55:16 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Door iets in een GAM topic.quote:
Sowieso een leugen!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:34 schreef Muisraket het volgende:
<stalkermodus>
[..]
Door iets in een GAM topic.
[..]
Sowieso een leugen!</stalkermodus>
Hendig sjiek ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:34 schreef Muisraket het volgende:
<stalkermodus>
[..]
Door iets in een GAM topic.
[..]
Sowieso een leugen!</stalkermodus>
Nope, ik ben naar m'n oma geweest net.quote:
Gezellig?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nope, ik ben naar m'n oma geweest net.
Fantastischquote:
Dat doet me goed. Ga je vanavond naar de stad?quote:
Jup, pilsje drinken met pieterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat doet me goed. Ga je vanavond naar de stad?
Mijn kloon typt wel rare dingen, ik ken helemaal geen pieter mensen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup, pilsje drinken met pieterHoop dat ik het wat beter weg krijg dan gisteren
Oké, laatste keer, daarna geef ik het op: DeJori was al ver voordat hij op FOK! kwam bevriend met bdh, dus we weten voor 100% zeker dat hij geen kloon is, kun je het alsjeblieft opgeven?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn kloon typt wel rare dingen, ik ken helemaal geen pieter mensen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanavond heb ik de verjaardag van een klasgenoot. Ik moet er heen. Zuipen om het dragelijk te maken is geen optie want ze drinken daar niet. Tips alsjeblieft?
Vroeg weggaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Vanavond heb ik de verjaardag van een klasgenoot. Ik moet er heen. Zuipen om het dragelijk te maken is geen optie want ze drinken daar niet. Tips alsjeblieft?
Indrinken. En goed ook!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Niet iedereen heeft die zo klaar liggen.quote:
Nooit op ingaan johquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, laatste keer, daarna geef ik het op: DeJori was al ver voordat hij op FOK! kwam bevriend met bdh, dus we weten voor 100% zeker dat hij geen kloon is, kun je het alsjeblieft opgeven?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn kloon typt wel rare dingen, ik ken helemaal geen pieter mensen.
Ik heb zo'n ding klaar liggen. Colleges zijn saai.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die zo klaar liggen.Al is in de trein zuipen zo'n gek idee nog niet.
En MR ik moet met andere meerijden
Blufquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding klaar liggen. Colleges zijn saai.
Fake-'noodgeval'? Housewarming!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die zo klaar liggen.Al is in de trein zuipen zo'n gek idee nog niet.
En MR ik moet met andere meerijden
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding klaar liggen. Colleges zijn saai.
Binnenkort samen rijden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Dacht ik daarna nog uit te gaan kan dat niet want morgen 8uur rijles. Kan het nog erger.Dan nu maar snel indrinken. Fijne avond mensen
Illegale straatraces!quote:
Ja, dat of seksquote:
Je leeft!quote:
Je hebt altijd ons nog, je beste virtuele vrindenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:54 schreef shifto het volgende:
Ja, mijn sociaal leven zit momenteel even op een dieptepunt
Combinatie van eigen schuld (verwaarlozing van vrienden) en tering druk op werk en vriendin
Roadtrip dan!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:56 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je hebt altijd ons nog, je beste virtuele vrinden
Deutschland, part two.quote:
TBAquote:
Hou ik je aan!quote:
De koffie is op!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Deutschland, part two.
Oh en bdh en DeJori wtf @jullie mini-topickaap bij 'lange mensen'.
Nee, da's echt te lang. Dinges was iets boven de 1.80 als ik me herinner, weet niet meer precies hoeveel cm (6? 2?) en dat was echt een domper.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De koffie is op!
Haha, 1.80>1.75, in lengte en lieflijkheid.
Revenge van een ex van een van je facebookvrinden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:05 schreef shifto het volgende:
Omfg?! Ik check net facebook, zie ik op de frontpage allemaal fotos van een chick met een piemel in haar mond, maar uit automatisme ververs ik altijd de pagina waardoor het ineens weg was en nu weet ik niet van wie of wat
Of nou ja, te lang, te lang, verliefd is verliefd, maar in een ideale wereld heeft mijn toekomstige vriendje/vriendinnetje een ideale knuffellengte.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, da's echt te lang. Dinges was iets boven de 1.80 als ik me herinner, weet niet meer precies hoeveel cm (6? 2?) en dat was echt een domper.
Wie verdenk je het meest? Of wie heeft de ergste ex? Of misschien gewoon een gare nsfw post van 9gag?quote:
quote:
Jep, met jou?quote:
Ziekte, eten of allebei?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:01 schreef DeJori het volgende:
Ik denk dat mijn buik straks gaat ontploffen.
'Bitch please', mijn kerstfeest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:20 schreef shifto het volgende:
net een 9gag gemaakt
https://9gag.com/gag/2564163
Te veel gegeten. En het is nog al snel te veel op het momentquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jep, met jou?
[..]
Ziekte, eten of allebei?
[..]
'Bitch please', mijn kerstfeest.Ben trots op je.
Ocherm, zieltje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Te veel gegeten. En het is nog al snel te veel op het momentTwee broodjes en een half bakje yoghurt.
Dankjequote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dankje
Er gaan geruchten dat de grote leider is vermoord
neequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:34 schreef Muisraket het volgende:
Oh en heb je het piemelfoto-mysterie al ontrafeld?
Wow!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef DeJori het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)daanslag_op_kim.html
http://www.reuters.com/article/2012/02/10/idUS232818209920120210
http://www.forbes.com/sit(...)ead-thats-the-rumor/
http://www.huffingtonpost(...)eibo_n_1268905.html?
http://news.yahoo.com/twi(...)umors-170718049.html
Het zal wel weer niets zijn, maar ik ga in ieder geval het nieuws in de gaten houden vanavond.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow!Wel nog steeds een gerucht inderdaad, maar er zal sowieso wel *iets* aan de hand zijn dus...
watquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:34 schreef Muisraket het volgende:
Oh en heb je het piemelfoto-mysterie al ontrafeld?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:13 schreef DeJori het volgende:
Of je gaat naar huis omdat je nog niet eens een glas water kan drinken.
Dan moet je twee flats verderop biertjes komen drinken ipv Fok!kenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:54 schreef shifto het volgende:
Ja, mijn sociaal leven zit momenteel even op een dieptepunt
Combinatie van eigen schuld (verwaarlozing van vrienden) en tering druk op werk en vriendin
Shifto had op FB een foto gezien in zijn timeline met daarop een meisje met een penis in haar mond, maar toen hij de pagina vernieuwde was die post weg. En toen wilde hij weten van wie de post kwam.quote:
Mogguh MohMi! Da's lang geleden!quote:
Nee we gingen nog meeten met de hele gang!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan moet je twee flats verderop biertjes komen drinken ipv Fok!ken
Dat gaat niet lukken met het contact-ontwijkende gedrag van Shifto!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee we gingen nog meeten met de hele gang!
Met een deel van de gang dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken met het contact-ontwijkende gedrag van Shifto!![]()
Dat zal em vermoedelijk worden ja. We moeten nog Pootie-Tang kijken! Moet ik alleen ff kijk-mogelijkheden regelenquote:
Pootie-Tang en Black Dynamite! Heb wel een laptop maar die is kleinquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat zal em vermoedelijk worden ja. We moeten nog Pootie-Tang kijken! Moet ik alleen ff kijk-mogelijkheden regelenIemand een laptop om mee te nemen? Mijne is nog steeds dood ivm wijn-overdosis
Ja neem wel hdd meequote:
Maakt niet uit, zolang ie aan de tv kan hangen! Kabels heb ik genoeg dus das gefixed. En neem aan hiero?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pootie-Tang en Black Dynamite! Heb wel een laptop maar die is kleinen waar wil je kijken dan?
Nee bij jou is okquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang ie aan de tv kan hangen! Kabels heb ik genoeg dus das gefixed. En neem aan hiero?Tenzij jij nog goeie ideeën hebt?
Nee, die is ook overleden...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee bij jou is okheb je geen dvd-speler?
Kijk wel of we hier een dvdspeler hebben liggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, die is ook overleden...En heb na de verhuizing nog niet de moeite genomen om mn pc aan de tv te hangen of om mijn laptop weg te brengen om gemaakt te worden /lazy-modus
Volgende week zaterdag als de rest ook kan (en iedereen zelf iets te drinken en te bikken meeneemt)??
O ja, dan ben ik op vakantie, dan kan ik nietquote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:37 schreef DeJori het volgende:
Volgende week zaterdag is het al carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |