Hoop dat ze met het aantrekken van Willis en Costa een dikke stap voorwaats kunnen zetten komend seizoen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:53 schreef sanger het volgende:
Volgens Newey houdt Mercedes iets verborgen aan de voorkant van de auto:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:04 schreef nils7 het volgende:
Was Costa niet verantwoordelijk voor de post-Byrne ferraris?
Mooi geluidquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:30 schreef M.Melandri het volgende:
Personeelsbestand is ook flink uitgebreid omdat RBR zich niet aan de afspraken wist te houden.
Eerste filmpje van shakedown
Ziet er redelijk extreem uit zo, al is de foto te slecht om het echt goed te zien.quote:
Daar ben ik ook mee bezig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Mooi geluid.
Dit jaar toch maar weer 'ns naar Spa.
succes om daar nog iets te vinden op een zaterdag middagquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:11 schreef Meike26 het volgende:
Wat mij nu zo leuk lijkt, zaterdag in de naiddag richting de Ardennen rijden en en hotel of slaapplaats zien te vinden. Zondags lekker de race ergens kijken, maakt niet uit welke zender, geluid uit en ramen open
Had ik zelf meegenomen van huisquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:10 schreef vosss het volgende:
Geen 5 euro voor een halve liter bij die hamburger en worst?
Hij vergat Vitaly!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:32 schreef Seß het volgende:
Artikel daaronder op Nusport: "Trulli vreest Van der Garde niet".Goeie wissel! Ik zie Petrov graag losgaan, misschien krijgen we dan wat meer actie in de achterhoede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |