abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107927676
Er zijn maar weinig coureurs met zo een salaris. Als ze er al zijn dit jaar :)

¤ 24.501.344,97 per jaar. Misschien Alonso? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 13 februari 2012 @ 13:30:18 #102
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107927745
Aha.

Ja in F1 2011 krijg je maar een contract van 7 Miljoen bij een team als McLaren maar ik weet niet hoe realistisch dat is :P
pi_107927755
quote:
1. Fernando Alonso (Ferrari) 30M¤
2. Jenson Button (McLaren) 10M¤
3. Lewis Hamilton (McLaren) 10M¤
4. Felipe Massa (Ferrari) 10M¤
5. Nico Rosberg (Mercedes) 8M¤
6. Michael Schumacher (Mercedes) 8M¤
7. Sebastian Vettel (Red Bull) 8M¤
8. Mark Webber (Red Bull) 8M¤
9. Heikki Kovalainen (Lotus) 3M¤
10. Jarno Trulli (Lotus) 3M¤
11. Rubens Barrichello (Williams) 2,2M¤
12. Timo Glock (Virgin) 2M¤
13. Nick Heidfeld (Renault) 2M¤
14. Kamui Kobayashi (Sauber) 1M¤
15. Adrian Sutil (Force India) 1M¤
16. Vitaly Petrov (Renault) 500k¤
17. Jaime Alguersuari (Toro Rosso) 400k¤
18. Sébastien Buemi (Toro Rosso) 400k¤
19. Narain Karthikeyan (HRT) 250k¤
20. Jérôme d’Ambrosio (Virgin) 200k¤
21. Paul di Resta (Force India) 200k¤
22. Vitantonio Liuzzi (HRT) 200k¤
23. Pastor Maldonado (Williams) 200k¤
24. Sergio Perez (Sauber) 200k¤
Lijstje van vorig jaar. :)
vosss is de naam,
  maandag 13 februari 2012 @ 14:04:07 #104
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107928793
pff a 52% hou je niks aan over joh!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_107930023
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:06 schreef Marks het volgende:

[..]

Dat blijft toch een raar verhaal. Moet je maar eens de review kijken van 2004 , dat is echt leuk om terug te zien en veel dingen weet je niet meer. Een paar weken terug had ik die van 2004 en toen zag ik dat Trulli Alonso verslagen heeft...

Een beetje offtopic misschien, maar ik ben nu met een review van 1996 bezig en ik dacht dat ik veel van Verstappen wist, maar DIT... fantastisch en echt een muilkorf voor alle Verstappen bashers
Dat zijn van die momenten, daar had men bij de grote teams toch echt direct even Verstappen bovenaan de wishlist moeten zetten.
Mooi filmpje, maar weinig Verstappen in beeld. Wel leuk om te zien op YouTube dat vooral de commentaren van Murray Walker zo lovend zijn over Verstappen. Dat filmpje van Maleisië 2001 is daar ook zo'n mooi voorbeeld van, of Canada 2000 :D

Murray had sowieso wel een paar favorieten waar je hoort hoe hij geniet van bepaalde coureurs, wat dat betreft moet je ook Olav Mol ook niet bashen, hoeveel fouten hij ook maakt volgens sommigen, de passie bij Murray en Mol is vergelijkbaar !! :)
  maandag 13 februari 2012 @ 14:53:09 #106
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107930381
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:43 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Mooi filmpje, maar weinig Verstappen in beeld. Wel leuk om te zien op YouTube dat vooral de commentaren van Murray Walker zo lovend zijn over Verstappen. Dat filmpje van Maleisië 2001 is daar ook zo'n mooi voorbeeld van, of Canada 2000 :D

Murray had sowieso wel een paar favorieten waar je hoort hoe hij geniet van bepaalde coureurs, wat dat betreft moet je ook Olav Mol ook niet bashen, hoeveel fouten hij ook maakt volgens sommigen, de passie bij Murray en Mol is vergelijkbaar !! :)
Idd, respect voor Olav hoor... jammer dat ze niet meer echt op locatie zitten (is vast niet de keuze van Olav zelf) :(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 13 februari 2012 @ 15:17:18 #107
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_107931280
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:53 schreef nils7 het volgende:

[..]

Idd, respect voor Olav hoor... jammer dat ze niet meer echt op locatie zitten (is vast niet de keuze van Olav zelf) :(
Nee, van RTL. Kost teveel geld. Zelfs nu met af en toe constant reclame draaien ze nog verlies volgens mij. Word ook heel spannend wat er gebeurt als de rechten van RTL aflopen. Eigenlijk moet je weer een grote sponsor vinden die de tv-uitzending sponsort ipv een team.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_107931329
Mol is een leuke commentator, jammer dat hij geen verstand van F1 heeft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 13 februari 2012 @ 15:28:19 #109
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107931650
Inderdaad. Ik keek het op de BBC omdat iedereen zei dat de BBC beter verslag deed maar stiekem vind ik het met Olav minder saai dan Brundle :) Alleen die reclame he...
pi_107931824
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Mol is een leuke commentator, jammer dat hij geen verstand van F1 heeft.
:')

Dat ie dingen vaak fout of pas veel te laat ziet omdat ie 100 schermpjes in zijn eentje in de gaten moet houden wil niet zeggen dat ie er geen verstand van heeft.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_107931932
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:34 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

:')

Dat ie dingen vaak fout of pas veel te laat ziet omdat ie 100 schermpjes in zijn eentje in de gaten moet houden wil niet zeggen dat ie er geen verstand van heeft.
Nee, dat laat hij helemaal los daarvan ook blijken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_107932286
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zoals?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_107932287
Voorbeelden?
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

<>
pi_107932431
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:28 schreef Quisho het volgende:
Inderdaad. Ik keek het op de BBC omdat iedereen zei dat de BBC beter verslag deed maar stiekem vind ik het met Olav minder saai dan Brundle :) Alleen die reclame he...
BBC was alleen echt beter met Murray Walker, maar die maakte ook veel versprekingen etc en dat is geen enkel probleem.
Afgelopen jaar zat men bij de BBC vaak te lullen over allerlei randzaken in plaats van het gevecht wat op dat moment aan de gang was. Mol heeft het meer over de gevechten die op dat moment in beeld zijn.

Misschien zullen er meer kijkers komen met Guido volgend seizoen wat ook weer gunstig kan zijn voor RTL om door te gaan met uitzenden.
  maandag 13 februari 2012 @ 15:51:23 #115
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107932489
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:28 schreef Quisho het volgende:
Op de BBC zijn ze erg chauvinistisch!
OMG als Lewis een wind laat dan hoor je ze nog een kwartier lang erover.
Hun voorbeschouwing is wel subliem vind ik en op de vaderlandseliefde na is de verslaggeving wel goed.

Het aantal kijkers in NL zullen wel behoorlijk gedaald zijn sinds Schumi en Verstappen gestopt zijn (en ja ik weet dat Schumi terug is maar denk niet dat meteen al zn "fans" (wel zn echte natuurlijk) weer zijn gaan kijken).
Weet iemand dat toevallig?
N/A
  maandag 13 februari 2012 @ 16:19:02 #116
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107933558
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:50 schreef Marks het volgende:

[..]

Misschien zullen er meer kijkers komen met Guido volgend seizoen wat ook weer gunstig kan zijn voor RTL om door te gaan met uitzenden.
Guido z'n rol als derde/reserve rijder is minimaal, hij mag zes tot acht vrijdagen rondrijden.
Dat gaat RTL echt niks opleveren.

Bovendien heeft negen van de tien Nederlanders geen flauw idee wie Guido van der Garde is. Laat staan dat ze speciaal de televisie aan gaan zetten om hem in een samenvatting van een vrijdag training aan het werk te zien.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef nils7 het volgende:

[..]

Het aantal kijkers in NL zullen wel behoorlijk gedaald zijn sinds Schumi en Verstappen gestopt zijn.
Ja, kijkcijfers gedaald (logisch gevolg na de exit van Verstappen) en kosten gestegen.
Daarnaast valt RTL-GP onder het kleine RTL-7, dat niet het budget en resources heeft die bijvoorbeeld voor RTL-4 beschikbaar zijn (bron: Voetbal International).

[ Bericht 15% gewijzigd door Kleffe_Dop op 13-02-2012 16:27:03 ]
pi_107933721
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Guido Giedo z'n rol als derde/reserve rijder is minimaal, hij mag zes tot acht vrijdagen rondrijden.

Bovendien heeft negen van de tien Nederlanders geen flauw idee wie Guido Giedo van der Garde is. Laat staan dat ze speciaal de televisie aan gaan zetten om hem in een samenvatting van een vrijdag training aan het werk te zien.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 13 februari 2012 @ 16:24:15 #118
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107933758
^Oh no I didn't... 11.gif
pi_107934129
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Guido z'n rol als derde/reserve rijder is minimaal, hij mag zes tot acht vrijdagen rondrijden.

Bovendien heeft negen van de tien Nederlanders geen flauw idee wie Guido van der Garde is. Laat staan dat ze speciaal de televisie aan gaan zetten om hem in een samenvatting van een vrijdag training aan het werk te zien.

[..]

Ja, kijkcijfers gedaald (logisch gevolg na de exit van Verstappen) en kosten gestegen.
Daarnaast valt RTL-GP onder het kleine RTL-7, dat niet het budget en resources heeft die bijvoorbeeld voor RTL-4 beschikbaar zijn (bron: Voetbal International).
Ik zeg ook VOLGEND seizoen, ervan uitgaande dat dit jaar een eerste stap is van iets groters. En misschien kan hij dit jaar zelfs al de laatste races Trulli vervangen? Reken maar dat er dan wel interesse komt in Giedo hoor.
pi_107934355
Even voor de duidelijkheid.

Guido:

Giedo:

:+
Feel free to ignore my comments.
pi_107934547
Trulli bagatelliseert testdag Van der Garde: “Puur voor ervaring”

quote:
Jarno Trulli is niet bang om zijn stoeltje bij Caterham voor 2012 op het laatste moment nog te verliezen. De Italiaan voelt sinds vorige week de hete adem van Giedo van der Garde in zijn nek. De Nederlander testte een dag in Jerez, ten koste van Trulli. Teamgenoot Heikki Kovalainen reed wel twee dagen.

Trulli verbindt daar geen conclusies aan. “Op het laatste moment heeft het team Van der Garde gecontracteerd en het is belangrijk dat een derde rijder ervaring opdoet met de auto, dus lieten ze hem een dag rijden. Hij heeft het qua aantal kilometers behoorlijk gedaan en we gaan nu de komende tests inroosteren, want het was wel de planning dat ik zou testen.”
  maandag 13 februari 2012 @ 17:23:05 #122
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107936049
quote:
3s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:37 schreef Michael_Moore het volgende:
Even voor de duidelijkheid.

Guido:
[ afbeelding ]

Giedo:
[ afbeelding ]

:+

Die stokoude Guido meme was er denk ik voor verantwoordelijk. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef Marks het volgende:

[..]

Ik zeg ook VOLGEND seizoen, ervan uitgaande dat dit jaar een eerste stap is van iets groters. En misschien kan hij dit jaar zelfs al de laatste races Trulli vervangen? Reken maar dat er dan wel interesse komt in Giedo hoor.
Ah.. ik dacht dat je het aanstaande seizoen bedoelde. Maar goed, een race stoeltje zou de kijkcijfers natuurlijk geen kwaad doen.
Maar verwacht geen Verstappen achtige toestanden, de gebeurde bij Doornbos en Albers ook niet.

Het feit dat Verstappen zijn carrière begon bij het grote Benetton met super talent Michael Schumacher als teamgenoot was vrij uniek en heeft meteen publiciteit opgeleverd.
  maandag 13 februari 2012 @ 18:01:24 #123
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_107937363
quote:
Das een flink bedrag om je nationale coureur in de F1 te helpen :o

En dan te bedenken dat dat Maldonado ''maar'' dit krijgt :')
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:30 schreef vosss het volgende:

23. Pastor Maldonado (Williams) 200k¤

Lijstje van vorig jaar. :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 13 februari 2012 @ 19:54:50 #124
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107942122
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:51 schreef nils7 het volgende:

[..]

Op de BBC zijn ze erg chauvinistisch!
OMG als Lewis een wind laat dan hoor je ze nog een kwartier lang erover.
Hun voorbeschouwing is wel subliem vind ik en op de vaderlandseliefde na is de verslaggeving wel goed.

Het aantal kijkers in NL zullen wel behoorlijk gedaald zijn sinds Schumi en Verstappen gestopt zijn (en ja ik weet dat Schumi terug is maar denk niet dat meteen al zn "fans" (wel zn echte natuurlijk) weer zijn gaan kijken).
Inderdaad ja, de preshow is een stuk beter dan van RTL7, die besteed alleen aandacht aan de kleine teams en Alard interviewt alleen coureurs zoals Maldonado omdat ze simpelweg niet bij de grotere teams kunnen komen en de BBC kan dat wel. En de brundle walk is ook wel leuk.

Maar ik kijk het liever op TV dan op een internet stream van slechte kwaliteit dus ik ga dit jaar maar de meeste races weer gewoon op RTL kijken.

En de reactie van Olav is ook wel geweldig soms :P
Zo heb ik Brundle nog nooit gehoord
  maandag 13 februari 2012 @ 20:10:56 #125
184465 Migue
Sensuele man
pi_107942985
Olav Mol goed vinden :')
quote:
5s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Is dat online te bekijken ergens? :@ :9
Voor media wel, ik weet niet of het ook voor het grote publiek toegankelijk is. Je kan de website van Daimler proberen. Waar je ook heel veel prachtige foto's van Daimler kan vinden, is in het boek Racing for Mercedes-Benz van Hartmut Lehbrink. Behalve mooie foto's, ook een super naslagwerk met alle fabriekscoureurs van Mercedes-Benz tot 2009 of 2010.
pi_107943562
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef Migue het volgende:
Olav Mol goed vinden :')

[..]

Voor media wel, ik weet niet of het ook voor het grote publiek toegankelijk is. Je kan de website van Daimler proberen. Waar je ook heel veel prachtige foto's van Daimler kan vinden, is in het boek Racing for Mercedes-Benz van Hartmut Lehbrink. Behalve mooie foto's, ook een super naslagwerk met alle fabriekscoureurs van Mercedes-Benz tot 2009 of 2010.
Olav gooit er tenminste goede emotie bij als er een mooi gevecht is, zoals Walker dat ook ooit deed.
Wel vind ik dat er gewoon iemand bij Mol in de studio moet zitten... Met zn 2en zie je gewoon meer dan alleen. En ik weet ook wel dat hij al hulp heeft, maar gewoon iemand die naast hem zit om commentaar te geven zou de show goed doen.

Veel mensen hebben het over de de mooie preshows van BBC, wat ik zeker begrijp, maar ik vind het bijna sneu voor de RTL crew die dit jaar ook erg mooie dingen hebben gedaan. Zo hadden ze allerlei coureurs gevraagd wat ze de mooiste bochtencombinatie vinden en aan het eind van het seizoen aan Tilke gevraagd om daar een baan van te maken. Toch leuk bedacht, meet een fractie van het budget van BBC vergeet dat niet... Zie ook
pi_107954741
Ik zeg het je, Ruud moet gewoon terug ni de voorbeschouwing in de studio met wat leuke gasten en dan rick en allard in de pits en olav ook op het circuit.

Dat vond ik leuk.

Nu kijk ik de voorbeschouwing van de BBC, de race bij Olav, reclame bij de BBC (of ja, juist niet dan bedoel ik, tijdens reclame zap ik naar BBC :+ ) en de nabeschouwing kijk ik ook BBC.

Ruud moet terug :(
vosss is de naam,
pi_107954964
OW en ik lees net dat "Senna" een paar BAFTA's gewonnen heeft.

Heeft iemand die al gezien? Is het wat?

Ik heb hier wel die dubbeldvd liggen van een aantal jaar geleden (een over racen en 1 over meer zn proveleven geloof ik), dat vond ik ook een mooie dvd.

Is deze nieuwe docu beter/mooiere beelden etc? :)
vosss is de naam,
pi_107955397
Is die al uit 2010 of hoe zie ik dat? :?
En waarom wint die film in 2012 dan awards? :?

Of heb ik de verkeerde docu voor? :@
vosss is de naam,
pi_107956232
Ow wacht even, die heb ik al gezien een keer.

Nog maar een keer kijken dan, ik kan nou toch nog niet naar bed ivm switch middag naar nachtdienst :)

=edit=
Afgezet. Die heb ik vorig jaar ofzo nog gezien.

Ik ga nog een keer The Official Tribute to Senna kijken, dubbel dvd. In mijn herinnering was die mooier :)

[ Bericht 35% gewijzigd door vosss op 14-02-2012 01:00:06 ]
vosss is de naam,
  dinsdag 14 februari 2012 @ 01:01:02 #131
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_107956506
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:56 schreef vosss het volgende:
Ik zeg het je, Ruud moet gewoon terug ni de voorbeschouwing in de studio met wat leuke gasten en dan rick en allard in de pits en olav ook op het circuit.

Dat vond ik leuk.

Nu kijk ik de voorbeschouwing van de BBC, de race bij Olav, reclame bij de BBC (of ja, juist niet dan bedoel ik, tijdens reclame zap ik naar BBC :+ ) en de nabeschouwing kijk ik ook BBC.

ja en het pitsspel in de studio en Jack "the dentist"Plooy en arlette met de prijsvraag of was dat SBS?

Helaas is Mol blind als een mol,
de BBC iets te chauvinistisch en
RTL te droog en te duits

Toen sporza het uitzond was dat lachen, die commentator zei twee zinnen per ronde ofzo, verder alleen VRoemvroem

Is er geen bernieTV ofzo dat je je eigen camera's kan selecteren en verschillende commentaarstreams ofzo
Feyenoord!!! * Barça
pi_107957644
Op de BBC iPlayer is er een "onboard only" stream waar geen commentaar op zit.
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_107957649
Moet je een iPhone hebben voor die iPlayer? :@

Of is dat gewoon een website of iets? :@
vosss is de naam,
  dinsdag 14 februari 2012 @ 03:50:46 #134
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_107957669
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 23:56 schreef vosss het volgende:

Dat vond ik leuk.

Ik vond die Ruud juist een beetje droge veldvulling in z'n laatste jaren. Maar ja, beter dan die krullende zoutzak die er nu zit...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 03:54:57 #135
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_107957672
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 03:32 schreef ari_zahav het volgende:
Op de BBC iPlayer is er een "onboard only" stream waar geen commentaar op zit.
Zag vorig jaar weleens filmpjes op youtube van een gast die de hele race vanaf de vleugel van Schumi had, al vanaf het uitrijden van de garage. Niet dat dat mij nou zo boeit, maar gewoon omdat het kan he

Enige wat ik zo snel kan vinden, maar zo iets: standaardbeeld klein, eigen selectie groot

Waar te regelen?

hmmm 2 uur Takusan

[ Bericht 5% gewijzigd door Bonobo11 op 14-02-2012 04:04:58 ]
Feyenoord!!! * Barça
pi_107959727
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 00:49 schreef vosss het volgende:
Ow wacht even, die heb ik al gezien een keer.

Nog maar een keer kijken dan, ik kan nou toch nog niet naar bed ivm switch middag naar nachtdienst :)

=edit=
Afgezet. Die heb ik vorig jaar ofzo nog gezien.

Ik ga nog een keer The Official Tribute to Senna kijken, dubbel dvd. In mijn herinnering was die mooier :)
Ik vond er toch enkele zwaar indrukwekkende beelden bij zitten, vooral het gedeelte over Ratzenberger vond ik wel heftig. Daar zaten beelden bij die nog nooit eerder waren vertoond.
pi_107961269
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 03:33 schreef vosss het volgende:
Moet je een iPhone hebben voor die iPlayer? :@

Of is dat gewoon een website of iets? :@
Is zeg maar de Britse versie van Uitzending Gemist. Dus als Nederlander kan je over het algemeen niet kijken via de iPlayer. Of je moet een Britse proxy hebben.
pi_107962367
Mercedes presenteert auto op 21 februari
quote:
Mercedes will present its new car to the media before the start of next week’s Barcelona test session. Michael Schumacher, Nico Rosberg and team chiefs will assemble in the Circuit de Catalunya pit lane from 8:20am, with testing then continuing from 9am (GMT +1).

The new car has been branded F1 W03, dropping the ‘MGP’ label now that the outfit has modified its name from Mercedes GP to Mercedes AMG.

The Brackley squad began its winter testing programme in Jerez but used the 2011 car in a bid to obtain more accurate comparisons for the modified Pirelli tyres as well as further development time with the new chassis.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mercedes’ Barcelona testing programme for next week is as follows:

Tuesday - Michael Schumacher
Wednesday - Nico Rosberg
Thursday - Michael Schumacher
Friday - Nico Rosberg
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_108011077
Sneak preview van de nieuwe Mercedes
quote:
Mercedes heeft een sneak preview gegeven van de nieuwe auto die volgende week gepresenteerd zal worden op het circuit van Barcelona. Het team plaatste woensdag één foto van de nieuwe wagen op Facebook en zette een andere op Twitter.

Veel laten deze twee foto's niet zien van de F1 W03, zoals de nieuwe wagen wordt genoemd, maar de contouren van de auto zijn wel duidelijk zichtbaar. Op dinsdag 21 februari om 8:20 uur wordt de opvolger van de MGP W02 in zijn geheel onthuld in de pits van het Circuit de Catalunya. Michael Schumacher rijdt er vervolgens als eerste mee, tijdens de eerste testdag. Nico Rosberg maakt op woensdag zijn eerste meters met de nieuwe Mercedes.

Tijdens de test in Jerez reed Mercedes nog met de oude auto.

pi_108012795
Ook een getrapte neus gok ik zo :)
vosss is de naam,
pi_108014971
Zeker weten :r Als je de lijn van de monocoque en die van het puntje van de neus naar elkaar probeert te trekken, kom je op een behoorlijk niveau verschil uit ! Zo te zien aan de 2 kleine wangen denk ik wel dat de getrapte neus een soort V-shape krijgt zoals STR dat ook heeft.
pi_108015201
Ik kan verdomme niet meer wachten.

Alleen al daarom heb ik een hekel aan die kutwinter. Omdat er dan geen F1 is :(

De zomer zou het hele jaar moeten duren en een F1 seizoen ook :9~ :D
vosss is de naam,
pi_108016951
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:21 schreef vosss het volgende:

Ik volg al zo'n 20 jaar het langebaanschaatsen tijdens de wintermaanden.
Dat sluit nagenoeg naadloos aan op het F1-seizoen. :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:24:38 #144
34586 kepler
No bounce, no play
pi_108017466
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:21 schreef vosss het volgende:

ik vind de winter in de F1 ook altijd wel leuk. Beetje alle geruchten lezen, testtijden vergelijken, etc. :D

Duurt alleen beetje lang...
The line is a dot to you!
pi_108038326
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Ik volg al zo'n 20 jaar het langebaanschaatsen tijdens de wintermaanden.
Dat sluit nagenoeg naadloos aan op het F1-seizoen. :)
Ik al meer dan 30 jaar :), maar een aantal races in de winter (zoals met de A1GP) zou niet verkeerd zijn.
pi_108038674
Zou mooi zijn als RTL7 in de wintermaanden en zomer stop (3/4 weken geen F1) Historische GP's zou gaan uitzenden.

GP's die ik wel terug zou willen zien:

Zandvoort 1984
Spanje 1986, gevecht tussen Mansell en Senna met close-finish
Canada 1995 (Alesi zijn eerste en enige overwinning)
Adelaide 1994
Spa 1998, hoef ik niet uit te leggen, toch ?
Monaco 1995
Hockenheim 2000, Barrichello zijn beste race + eerste overwinning
Canada 2000, Mooiste race van Verstappen met een 5e plek
Maleisië 2001, Nog zo'n gave race

Dat zijn er wel genoeg wat mij betreft :)
pi_108039454
Mercedes had vorig jaar al een neus die een beetje getrapt leek,
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:23:01 #148
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_108041062
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:03 schreef Meike26 het volgende:
Zou mooi zijn als RTL7 in de wintermaanden en zomer stop (3/4 weken geen F1) Historische GP's zou gaan uitzenden.

GP's die ik wel terug zou willen zien:

Zandvoort 1984
Spanje 1986, gevecht tussen Mansell en Senna met close-finish
Canada 1995 (Alesi zijn eerste en enige overwinning)
Adelaide 1994
Spa 1998, hoef ik niet uit te leggen, toch ?
Monaco 1995
Hockenheim 2000, Barrichello zijn beste race + eerste overwinning
Canada 2000, Mooiste race van Verstappen met een 5e plek
Maleisië 2001, Nog zo'n gave race

Dat zijn er wel genoeg wat mij betreft :)
Stuur ze een email.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:53:00 #149
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_108041932
Volgens Newey houdt Mercedes iets verborgen aan de voorkant van de auto:
quote:
Red Bull-designer Newey: "Mercedes wil iets geheim houden"
Vijf dagen voor de officiële presentatie van de W03 gaf Mercedes de eerste twee kiekjes vrij van de nieuwe wagen. De Duitsers bewandelden een andere route dan haar concurrenten, door niet voor de eerste test de nieuwe wagen klaar te hebben, maar langer te werken en pas volgende week voor het eerst te testen met de nieuwe wagen.

Michael Schumacher zal volgende week dinsdag als eerste de wagen aan de tand voelen in Barcelona. Daar vinden de komende twee weken de laatste twee testsessies plaats voor de start van het seizoen in Australië op 18 maart.

De foto's die vrijgegeven zijn laten weinig vernieuwingen zien op dit moment, aangezien deze allemaal donker zijn. Red Bull-designer Adrian Newey verdenkt het Duitse team ervan een speciaal wapen nog niet prijs te willen geven.

Newey: "Ik neem aan dat ze iets willen verbergen voor de concurrentie. Het zal iets zijn dat makkelijk en snel te kopiëren valt, anders probeer je niet zo erg dit geheim te houden. Het lijkt erop dat er iets speciaals aan de hand is met de voorkant van de wagen.

De Corriere dello Sport refereert aan een medewerker bij Ferrari die zegt dat dit lijkt op hetzelfde programma als toen Brawn GP in 2009 met de dubbele diffuser kwam. Ross Brawn staat tevens bekend 'als Assepoester' in het geheim houden van speciale vindingen door op het laatste moment hier pas mee te gaan testen.
http://www.f1today.nl/201(...)s-geheim-houden.html
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_108042045
Ze doen vandaag al een shakedown op Silverstone :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')