abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 februari 2012 @ 13:19:32 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107888731
Kwam toevallig dit filmpje tegen met inhaalacties. Zitten zeer fraaie tussen:

Altijd onderweg naar het avontuur
pi_107889391
Waarom is het een sport op Youtube om verschikkelijke muziek onder een video te zetten ? Net zoals dat er vaak Metallica of Guns'n Roses in de meest verschrikkelijke kwaliteit er op word gekwakt.

Verder wel mooie filmpje... En ik herkende tot 2 maal toe Brands Hatch.. Paddock Hill Bend O+
pi_107889478
[]Waarom is het een sport op Youtube om verschikkelijke muziek onder een video te zetten ?[/q]

Geen idee. Ik erger mij daar ook enorm aan :( :r!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 12 februari 2012 @ 13:43:03 #79
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_107889687
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef vosss het volgende:
Waarom is het een sport op Youtube om verschikkelijke muziek onder een video te zetten ?
quote:
Geen idee. Ik erger mij daar ook enorm aan :( :r!!
Jij ergert je wel aan meer dingen: Hamilton, Alonso, Vettels vingertje, die pruis genaamd Schumacher, Tilke banen, ¤ccle$stone. Zijn er uberhaupt wel dingen die je niet ergeren :D

:P

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 12-02-2012 13:53:51 (fokking domme zinnen :() ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_107889757
Je vraagt je bijna af waarom ik het in godsnaam nog kijk niet? :P :D!
vosss is de naam,
pi_107892587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:33 schreef Katlaah het volgende:

[..]

Vraag me af hoe vaak de rest van de paddock daarom heeft gelachen, want echt, te zielig was die smoes van hem :')
Tja... Wat veel mensen misschien niet weten, is dat Trulli gewoon even Alonso heeft verslagen in 2004 toen ze teamgenoot waren...
En, het ´´smoesje´´ van Trulli zijn stuurbekrachtiging, neem ik wel gewoon serieus. Zelf mag ik graag racegames spelen, bijvoorbeeld F1 2010 en nu F1 2011. De besturing van F1 2011 is echt compleet anders en ik heb bij mijn stuurtje veel kleine aanpassingen moeten doen om het ´´gevoel´´ van f1 2010 zo veel mogelijk terug te krijgen. Bijvoorbeeld: bij F1 2011 moet je 2x zover insturen voor dezelfde output qua sturen, dat heb ik dus aangepast zodat ik nu bij f1 2011 even scherp moet insturen als bij f1 2010...Als ik niet die mogelijkheid had, maar slechts een paar aanpassingen kon doen, kan ik me voorstellen dat ik er goed zat van zou worden. En ik denk dat het bij Trulli wel een beetje zo is. Ik hoop ook echt voor hem dat hij wel een goed gevoel krijgt bij zijn ineuwe stuurinrichting. Mocht hij dan nog steeds zoek worden gereden door Heikki, dan mag hij plaatsmaken voor Guido:) Maar ik zie het dus zeker niet als smoes...

Het blijft dan wel een discussie wat dan een betere coureur is: iemand die snel is in alle auto's waar hij instapt (Raikonnen, Senna, Montoya, Hamilton) of iemand die zeer veel aanpassingen nodig heeft en zich echt goed moet voelen, met denk ik Schumacher en mogelijk dan ook Trulli als voorbeelden.
  zondag 12 februari 2012 @ 19:54:38 #82
184465 Migue
Sensuele man
pi_107903069
quote:
2s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef kepler het volgende:

[..]

F1 is nog steeds wel de top van de autosport. Yuji Ide zal zeker goed kunnen sturen, maar blijkbaar niet goed genoeg voor de F1 :)

Prutser is het zeker niet :D
Dat is maar net mijn punt. Gelukkig staart niet iedereen zich blind op F1 en heeft Yuji Ide dus alsnog een mooie carrière in Japan voort kunnen zetten. Zou Sakon Yamamoto ook moeten doen.
pi_107917609
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:57 schreef Marks het volgende:

[..]

Tja... Wat veel mensen misschien niet weten, is dat Trulli gewoon even Alonso heeft verslagen in 2004 toen ze teamgenoot waren...

Ahum:
quote:
4 Fernando Alonso Spanish Renault 59
5 Juan Pablo Montoya Colombian Williams-BMW 58
6 Jarno Trulli Italian Toyota 46
Volgens die gegevens heeft Alonso Trulli verslagen en niet andersom :)
vosss is de naam,
pi_107917863
Australie
Alonso 3de
Trulli 7de

Maleisie
Alonso 7de
Trulli 5de

Bahrein
Alonso 6de
Trulli 4de

San Marino
Alonso 4de
Trulli 5de

Spain
Alonso 4de
Trulli 3de

Monaco
Alonso retired
Trulli 1ste

Europe
Alonso 5de
Trulli 4de

Canada
Alonso retired
Trulli retired

United States
Alonso retired
Trulli 4de

France
Alonso 2de
Trulli 4de

Great Britain
Alonso 10de
Trulli retired

Germany
Alonso 3de
Trulli 11de

Hungary
Alonso 3de
Trulli retired

Belgium
Alonso retired
Trulli 9de

Italy
Alonso retired
Trulli 10de

China
Alonso 4de
Trulli -

Japan
Alonso 5de
Trulli -

Brazil
Alonso 4de
Trulli -

Ik zie bij het nakijken van de gegevens pas dat Trulli een paar races voor het einde vervangen werd door JV.

In die laatste 3 races heeft Alonso bij elkaar geraced een totaal van 14 punten.
In het eindklassement had Alonso 59 punt en Trulli 46.

59-14 = 45 punten.

Dus je hebt gelijk. Trulli heeft als je zo kijkt wel degelijk gewonnen van Alonso.
Dat wist ik niet :@
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 februari 2012 @ 00:24:06 #85
Maffe Fries
pi_107917941
De enige jaren dat Trulli Alonso voor is gebleven zijn 2001 en 2009. Het jaar 2002 tel ik niet mee omdat Alonso toen geen racestoeltje had.
pi_107918082
Zoals je kan zien werd Trulli in 2004 de laatste 3 races kennelijk vervangen door Villeneuve.

Als je die laatste 3 results van Alonso niet meetelt dan stond Trulli na Italië dus wel voor met 46 om 45 punten op Alonso.

Dus toen heeft ie eik ook wel gewonnen van Alonso.

Weet iemand nog waarom Trulli vervangen werd? Was ie gecrashed of iets? :@
Zo te zien reed hij de laatste 3 races ook niet bij een ander team en waarom zou Renault iemand voor het eind van het seizoen aan de kant zetten als ie op dat moment voorstaat op zn teamgenoot? :@

Mijn geheugen laat me even in de steek :@
vosss is de naam,
pi_107918143
quote:
Mindful of how much Alonso had outperformed him in 2003, Trulli improved markedly the next year.

For the first half of the season he was the better of the two Renault drivers, racking up regular points and podiums. At Monaco he finally took his first victory after a brilliant display from pole position.

Having performed so well, the Italian was eager to stick with the team for 2005, but his relationship with team-boss Briatore soured. A last corner error which allowed Ferrari's Rubens Barrichello onto the podium in France enraged the team, and from that point his days with the French manufacturer were numbered.

For the second half of 2004, Trulli failed to gain any points and was consistently off the pace during races. He later accused the team of favouring Alonso, but the reasons why his 2004 season deteriorated have never been properly identified.

He was sacked three races before the end of the season and replaced by 1997 World Champion Jacques Villeneuve. Trulli had already agreed to drive for Toyota in 2005, and his early exit from Renault allowed him to take up his new seat for the last two races of the 2004 season, replacing Ricardo Zonta.
Owja, zo zat dat. Gewoon ontslagen.
vosss is de naam,
pi_107918282
Na Frankrijk heeft Trulli nooit meer een goede wagen gekregen vanwege ruzies.. En Flavio's O+ voor Alonso
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107918690
Ik lees net overigens een mooi stukje geschiedenis over Mercedes in de Formule 1.
Waarschijnlijk hebben jullie het ook al gelezen, maar voor diegene die het nog niet gezien had, hier staat ie:

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=38758

Het wachten is op het moment dat Schumacher het hele veld op een ronde zet (m.u.v. Kimi natuurlijk 8-) op Spa-Francorchamps _O_

Mooi stukje met mooie foto's in elk geval :Y
vosss is de naam,
pi_107918775
Overigens heeft Senna tijdens de test van afgelopen week in zn uppie bijna net zoveel kilometers gereden als het team van Ferrari zie ik :o

Senna 1102,572km
Ferrari 1195,560km

In rondes is dat 249 voor Senna en 270 voor Ferrari.

:)
vosss is de naam,
  maandag 13 februari 2012 @ 09:38:20 #91
184465 Migue
Sensuele man
pi_107921503
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:02 schreef vosss het volgende:
Mooi stukje met mooie foto's in elk geval :Y
Die komen uit het archief van Daimler AG, staat bomvol met de meest prachtige foto's van de mooiste mensen en stoerste races.
pi_107922060
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:33 schreef vosss het volgende:

[..]

Owja, zo zat dat. Gewoon ontslagen.
Dat blijft toch een raar verhaal. Moet je maar eens de review kijken van 2004 , dat is echt leuk om terug te zien en veel dingen weet je niet meer. Een paar weken terug had ik die van 2004 en toen zag ik dat Trulli Alonso verslagen heeft...

Een beetje offtopic misschien, maar ik ben nu met een review van 1996 bezig en ik dacht dat ik veel van Verstappen wist, maar DIT... fantastisch en echt een muilkorf voor alle Verstappen bashers
Dat zijn van die momenten, daar had men bij de grote teams toch echt direct even Verstappen bovenaan de wishlist moeten zetten.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 februari 2012 @ 10:25:06 #93
Maffe Fries
pi_107922441
quote:
11s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:07 schreef vosss het volgende:
Overigens heeft Senna tijdens de test van afgelopen week in zn uppie bijna net zoveel kilometers gereden als het team van Ferrari zie ik :o

Senna 1102,572km
Ferrari 1195,560km

In rondes is dat 249 voor Senna en 270 voor Ferrari.

:)
Hij deed dan ook op een van de testdagen een racesimulatie met een dubbele raceafstand :P
pi_107924794
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:38 schreef Migue het volgende:

[..]

Die komen uit het archief van Daimler AG, staat bomvol met de meest prachtige foto's van de mooiste mensen en stoerste races.
Is dat online te bekijken ergens? :@ :9
vosss is de naam,
pi_107925150
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:20 schreef vosss het volgende:
knip

Ik zie bij het nakijken van de gegevens pas dat Trulli een paar races voor het einde vervangen werd door JV.

In die laatste 3 races heeft Alonso bij elkaar geraced een totaal van 14 punten.
In het eindklassement had Alonso 59 punt en Trulli 46.

59-14 = 45 punten.

Dus je hebt gelijk. Trulli heeft als je zo kijkt wel degelijk gewonnen van Alonso.
Dat wist ik niet :@
Hier kun je hele overzicht van Trulli's resultaat ten opzichte van zijn teamgenoten vinden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_107925458
En hier een filmpje van de laatste testdag

[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_107925463
Ow da's makkelijker, ik zat alles met de hand op te zoeken :')
vosss is de naam,
pi_107926094
Het contract van PDVSA met Williams is uitgelekt

quote:
..

In it, Maldonado seems to have a performance contract, which only the Williams team can terminate, when and if they see fit. In fact, PDVSA is merely a money tool, paying £29,4 million for 2012. This amount increases over the next three years to a total of £40 million by the end of 2015. In the contract, under article 2.1, it clearly states, that:
..
“This Agreement shall commence on the Commencement Date and, subject to early termination according to the provisions of this Agreement, continue in force until 31 December 2015 a date that this Agreement shall automatically be canceled without compensation to whosoever of parties except for antecedent breach of any variant.”

And in article 5.3:
..
“Once a candidate has been nominated and appointed by Williams, his appointment may be terminated only by Williams.”
  maandag 13 februari 2012 @ 13:20:30 #99
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_107927440
Betalen ze dat aan Maldonado of is dat voor het team?
pi_107927660
Voor het team :)
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')