Ja, blijft het zo trouwens of weet je dat niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:52 schreef Ripley het volgende:
robindon deed het okay maar werd steeds minder. Tot ze het met BN-ers deden en de cijfers verdubbelden
Ik vind het zelf ookw el jammer hoor
Maar tegenwoordig is het wel simpeler om als doodgewone talentloze Nederlander BN-er te worden, dus dat heft t dan weer een beetje opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt. Toen had je tenminste ook spelprogramma's met doodgewone Nederlanders.
Het komt gewoon veel nepper / kunstmatiger / gemaakter overquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is het wel simpeler om als doodgewone talentloze Nederlander BN-er te worden, dus dat heft t dan weer een beetje op
Ja, jij wel. Maar de meeste kijkers dus nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Kluts het volgende:
Ik haat die programma's waaraan van die uitgerangeerde D-artiesten aan meedoen.
Hoeren zijn het, allemaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:56 schreef Kluts het volgende:
Ik haat die programma's waaraan van die uitgerangeerde D-artiesten aan meedoen. BN-ers, my ass.Gewoon mensen die voor hun idee te weinig op tv komen.
DAT HEEFT EEN REDEN, JE BENT NIET LEUK GENOEG!
Zo kijken mijn ouders al jaren naar Ik hou van Holland.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Maar de meeste kijkers dus niet
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo kijken mijn ouders al jaren naar Ik hou van Holland.Dat was het 1e seizoen nog wel leuk maar zo'n show wordt op den duur ook eentonig.
In de NLse films ook, overal weer die Barry Astmaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeren zijn het, allemaal.
Overigens zie je ook steeds meer dezelfde koppen overal. Vooral die Nick en Simon, kom je niet meer vanaf.
Vooral die Jeroen van Shitbrugge is echt vreselijk nep en gemaakt. "Zie mij grappig zijn, hahahaha".quote:
Of Carice van Houten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de NLse films ook, overal weer die Barry Astma.
Ja dat is de huidge hype. Eerst was het Carice.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de NLse films ook, overal weer die Barry Astma.
Of Johnny de Mol.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral die Jeroen van Shitbrugge is echt vreselijk nep en gemaakt. "Zie mij grappig zijn, hahahaha".
[..]
Of Carice van Houten.
Draadstaal is goedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooral die Jeroen van Shitbrugge is echt vreselijk nep en gemaakt. "Zie mij grappig zijn, hahahaha".
[..]
Of Carice van Houten.
Ja, dus? Daar heb ik het toch niet over?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Maar de meeste kijkers dus niet
Ik moet toegeven dat ik Black Out niet eens echt heel erg slecht vond. Nou ja, het was leuk om naar te kijken opzich. Maar het was allemaal jatwerk van Amerikaanse gangsterfilms. Maar wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is de huidge hype. Eerst was het Carice.
Ze wissleen zo af en toe
Nooit gezien, weet wel wat het is maar omdat ik zijn kop al niets vind, kijk ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Draadstaal is goed
De rest wat hij doet om geld te verdienen bagger.
Brrr...semi-spontane grapjes enzo. Zelden zo'n nep iemand op tv gezien. Ik geloof hem gewoon niet. Zo iemand die in het echt gewoon vreselijk saai en arrogant is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef Kluts het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge.Echt van die lach of ik schiethumor.
Ja echt he, dat gevoel heb ik ook bij hem, zo gemaakt "kijk mij eens leuk zijn maar eigenlijk ben ik een enorme eikel".quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brrr...semi-spontane grapjes enzo. Zelden zo'n nep iemand op tv gezien. Ik geloof hem gewoon niet. Zo iemand die in het echt gewoon vreselijk saai en arrogant is.
Hij is op zich best gezellig in het echt en niet geforceerd. Die paar keer dat ik hem tenminste heb gesproken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Brrr...semi-spontane grapjes enzo. Zelden zo'n nep iemand op tv gezien. Ik geloof hem gewoon niet. Zo iemand die in het echt gewoon vreselijk saai en arrogant is.
Works for mequote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja echt he, dat gevoel heb ik ook bij hem, zo gemaakt "kijk mij eens leuk zijn maar eigenlijk ben ik een enorme eikel".
Dus hij is nep.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is op zich best gezellig in het echt en niet geforceerd. Die paar keer dat ik hem tenminste heb gesproken.
Gewoon leuk en zeker niet proberen in elke zin een grap te maken zoals hij in interviews wel doet.
Bassie is in het echt ook geen grappige clown.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus hij is nep.
Maar het is ook helemaal niet te zeggen dat die vent ook zo is, zoals ik het in beeld heb. Ik vind hem in Ik hou van Holland gewoon niet leuk. Misschien achter de schermen wel, dat kan hij dan ook weleens op tv laten zien.
Waarvan 80% in scene is gezet. Of dacht je dat ze elke dag weer bij een random deur aanbellen en een excentriek persoon weten te vinden?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:08 schreef Kluts het volgende:
Het enige programma wat ik echt leuk vind is Man bijt hond.
Gewoon heerlijke kneuterig over onbekende mensen met gekkigheden waarvan je je afvraagt, hoe kómen ze erop. Of Nu we er toch zijn, vind ik ook wel een leuk programma.
Nee tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarvan 80% in scene is gezet. Of dacht je dat ze elke dag weer bij een random deur aanbellen en een excentriek persoon weten te vinden?
Ik was even cynisch.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bassie is in het echt ook geen grappige clown.
Het is niet nep het is zijn werk. Tenminste ik noem dat niet nep.
Straks ga je me nog vertellen dat Jambers zijn kandidaten speciaal ging zoeken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarvan 80% in scene is gezet. Of dacht je dat ze elke dag weer bij een random deur aanbellen en een excentriek persoon weten te vinden?
Als je het in scene zet niet he. Dan moet je alleen acterenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.Maar dan moet je ze nog wel vinden.
dat vind ik niet in scene zetten eerlijk gez3egd. De mensen zijn echt en zeggen echtw at ze zelf willen, dat er is voorgeproduceerd waarz e aanbellen is vrij normaal lijkt me.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat in scene gezet is, in de zin van acteur en compleet gescript. Tuurlijk zal er wel wat leuk knip- en plakwerk aan te pas komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je het in scene zet niet he. Dan moet je alleen acteren![]()
Maar goed Man bijt hond is inderdaad zo een rand geval.
Maar mensen dichten dat over het algemeen een te authentiek idee aan vast.
Dat doen ze dus knap
Tja ik denk wel degelijk dat je een voor de camera/toneel personage hebt en een prive.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was even cynisch.Beweer niet serieus dat ie nep is. Maar ik vind het hem niet sympathiek maken.
Dat Bassie buiten zijn clown-zijn niet grappig was, was ook al een tijdje bekend. Hij is natuurlijk als clown echt een personage. Jeroen is geen personage dus dat vind ik nog een tikje anders eigenlijk.
Net als met de postcodeloterij. Aanbellen, persoon is thuis, even voorstellen, binnenkomen, hoera ik heb gewonnen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
dat vind ik niet in scene zetten eerlijk gez3egd. De mensen zijn echt en zeggen echtw at ze zelf willen, dat er is voorgeproduceerd waarz e aanbellen is vrij normaal lijkt me.
Ja, ik spreek dan minder van een personage. Je moet natuurlijk wel een beetje extra leuk doen soms, dat begrijp ik best. Maar in het geval van Jeroen vind ik zijn gedoe in IHVH erg overdreven en nep dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja ik denk wel degelijk dat je een voor de camera/toneel personage hebt en een prive.
Bij Bassie zal dat van het ene uiterste in het andere zijn en bij andere is het wat subtieler maar het zal een personage zijn naar mijn idee.
Het is ook dikke prima dat je hem niks vindt. Ik kijk ook niet naar zijn programma'squote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik spreek dan minder van een personage. Je moet natuurlijk wel een beetje extra leuk doen soms, dat begrijp ik best. Maar in het geval van Jeroen vind ik zijn gedoe in IHVH erg overdreven en nep dus.
Bij genoeg andere BN-ers zal ik dan minder snel hebben.
Wat ik zo raar vind daarbij is de cheque die in beeld komt met daarop dus de postcode uiteraard, maar ook de naam van de deelnemer met voorletter. Een kwaadwillend persoon kan je dan wel heel makkelijk vinden, vind dat wel een beetje apart.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als met de postcodeloterij. Aanbellen, persoon is thuis, even voorstellen, binnenkomen, hoera ik heb gewonnen!
Dat wordt van tevoren ook een beetje geoefend en besproken toch?
Oh fijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is ook dikke prima dat je hem niks vindt. Ik kijk ook niet naar zijn programma's
Dat is wel waar, maar wat wil die dan doen? Even zijn bankrekening plunderen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vind daarbij is de cheque die in beeld komt met daarop dus de postcode uiteraard, maar ook de naam van de deelnemer met voorletter. Een kwaadwillend persoon kan je dan wel heel makkelijk vinden, vind dat wel een beetje apart.
Ooit het verhaal gehoord dat het in de voorwaarde staat van de loterij dat je het op tv in ontvangst moet nemen anders krijg je het niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vind daarbij is de cheque die in beeld komt met daarop dus de postcode uiteraard, maar ook de naam van de deelnemer met voorletter. Een kwaadwillend persoon kan je dan wel heel makkelijk vinden, vind dat wel een beetje apart.
Really? Dat zou raar zijn toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ooit het verhaal gehoord dat het in de voorwaarde staat van de loterij dat je het op tv in ontvangst moet nemen anders krijg je het niet.
Weet niet hoe waar het is.
Geen idee, maar tegenwoordig zijn ze inventief genoeg. Ik vind het wel wat apart.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:16 schreef vencodark het volgende:
Dat is wel waar, maar wat wil die dan doen? Even zijn bankrekening plunderen?
Het is wel gevoelig ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee, maar tegenwoordig zijn ze inventief genoeg. Ik vind het wel wat apart.
Die prijzen kunnen mede betaald worden dankzij de televisie shows.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Really? Dat zou raar zijn toch?
Ja, maar je doet niet mee vanwege de televisie maar vanwege de prijs.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die prijzen kunnen mede betaald worden dankzij de televisie shows.
Dus is dat gek?
Hoezo? Je betaalt toch inleg? Of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die prijzen kunnen mede betaald worden dankzij de televisie shows.
Dus is dat gek?
En hoe komen ze aan meer deelnemers? Door reclame te maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Je betaalt toch inleg? Of zeg ik nu iets heel doms?
Ja, maar reclame maken is wat anders dan een "programma".quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan meer deelnemers? Door reclame te maken.
Dat is televisie o.a.
Zul je nog best vaak jeuk hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Wat jeukt het toch bij me als iemand baaaaaaasketbal zegt.
Het is basketbal. Niet baasketbal.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:45 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Zul je nog best vaak jeuk hebben.
Ben jij Vlaams?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef Partingglass het volgende:
Ik ken het hier ispreekt ook iedereen van kloon ipv clown of kojboy ipv cowboy dat soort dingen. moet er juist mee lachen
Mijn schoonfamilie is Limburgs, ik herken dit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef Partingglass het volgende:
Ik ken het hier ispreekt ook iedereen van kloon ipv clown of kojboy ipv cowboy dat soort dingen. moet er juist mee lachen
Mee lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef Partingglass het volgende:
En toch staan er best geinige tussen. Zoals die in de waterbaan. Al zou het voor mij niet zo hoeven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Ripley het volgende:
om nog even terug te komen op de onromantische aanzoeken:
http://www.oddee.com/item_98074.aspx
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Ripley het volgende:
om nog even terug te komen op de onromantische aanzoeken:
http://www.oddee.com/item_98074.aspx
Sowieso, the Fresh Prince keek ik altijd toen ik klein was.quote:
Ik vind het springkussen wel leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch staan er best geinige tussen. Zoals die in de waterbaan. Al zou het voor mij niet zo hoeven.
Ja, die ook wel. Vrouwtje schrikt zich dood.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het springkussen wel leuk.
Kunt beter maar niet op de aftiteling letten soms.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, the Fresh Prince keek ik altijd toen ik klein was.
En in de ondertiteling stond dan bij het beginnummer 'smell you later' vertaald als 'tot ruikens!' en dat vond ik toen zo lame.
Limburgs. Ik doe mijn best met dat maffe taaltje van jullie.quote:
Of jij lult gewoon even normaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:22 schreef Partingglass het volgende:
Gewoon je snapper een tandje hoger instellen. Komt wel goed
Wat jullie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:20 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Limburgs. Ik doe mijn best met dat maffe taaltje van jullie.
Wolter Kroes!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
http://meldpuntlimburgers.nl/
Aangifte gedaan.
Dank U! Ben benieuwd of ze na al die meldingen over deze manspersoon me dan echt eens met de hollandgestapo komen opzoekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Aangifte gedaan.
Die dan zijn excuses aanbied. Zwakko. Als je dan denkt de grappenmaker te moeten zijn houd dan voet bij stuk en dan niet terug krabbelen als je ineens bedenkt misschien een stuk afzetmarkt kwijt te raken.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Aangifte gedaan.
Je bent aan het jokken, meneertje. Je melding zou dan in de lijst erbij moeten staan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Aangifte gedaan.
Dat zongen wij ook altijd jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:45 schreef STING het volgende:
Het is een kwestie van geduld
Tot de Maas heel Limburg vult
Dank uquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zongen wij ook altijd ja
je mist wel een regel trouwens:
Ti's een kwestie van geduld
Rustig wachten op de dag
Kunnen we die zooi daar niet gewoon nuken? Niemand die het mist. En alleen brabo's hebben last van de fallout en dat zijn toch bijna-limbo's.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Aangifte gedaan.
Tactical nuke ftwquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kunnen we die zooi daar niet gewoon nuken? Niemand die het mist. En alleen brabo's hebben last van de fallout en dat zijn toch bijna-limbo's.
Kom ik je potdomme met 5 armen en 3 ogen en gemuteerd groen haar stalken hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kunnen we die zooi daar niet gewoon nuken? Niemand die het mist. En alleen brabo's hebben last van de fallout en dat zijn toch bijna-limbo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |