Geen idee, maar tegenwoordig zijn ze inventief genoeg. Ik vind het wel wat apart.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:16 schreef vencodark het volgende:
Dat is wel waar, maar wat wil die dan doen? Even zijn bankrekening plunderen?
Het is wel gevoelig ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee, maar tegenwoordig zijn ze inventief genoeg. Ik vind het wel wat apart.
Die prijzen kunnen mede betaald worden dankzij de televisie shows.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Really? Dat zou raar zijn toch?
Ja, maar je doet niet mee vanwege de televisie maar vanwege de prijs.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die prijzen kunnen mede betaald worden dankzij de televisie shows.
Dus is dat gek?
Hoezo? Je betaalt toch inleg? Of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die prijzen kunnen mede betaald worden dankzij de televisie shows.
Dus is dat gek?
En hoe komen ze aan meer deelnemers? Door reclame te maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo? Je betaalt toch inleg? Of zeg ik nu iets heel doms?
Ja, maar reclame maken is wat anders dan een "programma".quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan meer deelnemers? Door reclame te maken.
Dat is televisie o.a.
Zul je nog best vaak jeuk hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:43 schreef Ang3l het volgende:
Wat jeukt het toch bij me als iemand baaaaaaasketbal zegt.
Het is basketbal. Niet baasketbal.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:45 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Zul je nog best vaak jeuk hebben.
Ben jij Vlaams?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef Partingglass het volgende:
Ik ken het hier ispreekt ook iedereen van kloon ipv clown of kojboy ipv cowboy dat soort dingen. moet er juist mee lachen
Mijn schoonfamilie is Limburgs, ik herken dit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef Partingglass het volgende:
Ik ken het hier ispreekt ook iedereen van kloon ipv clown of kojboy ipv cowboy dat soort dingen. moet er juist mee lachen
Mee lachenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef Partingglass het volgende:
En toch staan er best geinige tussen. Zoals die in de waterbaan. Al zou het voor mij niet zo hoeven.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Ripley het volgende:
om nog even terug te komen op de onromantische aanzoeken:
http://www.oddee.com/item_98074.aspx
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:06 schreef Ripley het volgende:
om nog even terug te komen op de onromantische aanzoeken:
http://www.oddee.com/item_98074.aspx
Sowieso, the Fresh Prince keek ik altijd toen ik klein was.quote:
Ik vind het springkussen wel leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch staan er best geinige tussen. Zoals die in de waterbaan. Al zou het voor mij niet zo hoeven.
Ja, die ook wel. Vrouwtje schrikt zich dood.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het springkussen wel leuk.
Kunt beter maar niet op de aftiteling letten soms.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, the Fresh Prince keek ik altijd toen ik klein was.
En in de ondertiteling stond dan bij het beginnummer 'smell you later' vertaald als 'tot ruikens!' en dat vond ik toen zo lame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |