Hoe spreek je dat uit? Als Lijkke? Zeg maar dood lichaam?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Voor mijn volgende dochterHeb ik nu Lykke op het lijstje staan
Same here.... Wij hadden een hele lijst met meisjesnamen die we leuk vonden en jongensnamen blijft lastig. Overigens had een collega precies hetzelfde. Die hadden een hele rits jongensnamen en geen meisjesnaam en die krijgen een meisje. (zou dit soms een nieuwe manier van geslachtsbepaling zijn)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, hier zou Marthe ook afvallen omdat mijn schoonzus M artine heet. Ik vind die naam al mooi sinds ik 'm in een sprookje hoorde (dat zal ruim 20 jaar geleden zijn geweest).
Maar ik had nog wel wat andere meisjesnamen achter de hand... Jongensnamen, da's lastiger. En laten we die nou juist nodig hebben.
Tijdens onze eerste vakantie samen vertelde hij zijn favoriete namen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Ow mèn I am so with you on the Luciaaaaaaano
Hier niet in elk gevalquote:Op maandag 13 februari 2012 10:03 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Same here.... Wij hadden een hele lijst met meisjesnamen die we leuk vonden en jongensnamen blijft lastig. Overigens had een collega precies hetzelfde. Die hadden een hele rits jongensnamen en geen meisjesnaam en die krijgen een meisje. (zou dit soms een nieuwe manier van geslachtsbepaling zijn)
Mijne ook niet, terwijl ik denk dat ik mn kind best nog eens zo zou noemen als ik niet zo heettequote:Op maandag 13 februari 2012 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn naam daarentegen ben ik in de geschiedenis van dit topic in geen enkel lijstje tegengekomen.
Mijn naam kwam toevallig op de vorige pagina naar vorenquote:Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Mijne ook niet, terwijl ik denk dat ik mn kind best nog eens zo zou noemen als ik niet zo heette
Dat deed mijn lief ook bij onze jongste. Die heeft ook een andere tweede naam dan afgesproken!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef oeke het volgende:
Haha, dat zou hem wel terug pakken, of althans zijn broer.
Zijn broer en hij gingen 10 jaar geleden zijn broers kind aangeven en toen hebben ze er nog even een extra naam aangeplakt. Moeders was er wel blij mee hoor, maar het was totaal niet overlegd.
Daarom ben ik maar meegeweestquote:Op maandag 13 februari 2012 14:41 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat deed mijn lief ook bij onze jongste. Die heeft ook een andere tweede naam dan afgesproken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |