SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Isa!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:41 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ook even meespieken...een korte stoere naam voor een meisje en ik ben zelf wel van het oerhollandse...Nunog. Die is wel van kort en stoer maar iets minder van het oerhollandse.
hé die staat hier ook hoog, Lyke of Lykke.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Martje of Maartje kan natuurlijk ook.
Of Krelis/Nelis
Kobus & Krelisof krijn of Siem.
Voor mijn volgende dochterHeb ik nu Lykke op het lijstje staan
de gynaecoloog die mn oudste verwijdert heeft heette Romy.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb een zwak voor de naam Joris sinds muppet er isde gynaecoloog die haar gevacuümd heeft
heet Joris en is echt een leukerd
Hoe spreek je dat uit? Als Lijkke? Zeg maar dood lichaam?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Voor mijn volgende dochterHeb ik nu Lykke op het lijstje staan
Same here.... Wij hadden een hele lijst met meisjesnamen die we leuk vonden en jongensnamen blijft lastig. Overigens had een collega precies hetzelfde. Die hadden een hele rits jongensnamen en geen meisjesnaam en die krijgen een meisje. (zou dit soms een nieuwe manier van geslachtsbepaling zijn)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, hier zou Marthe ook afvallen omdat mijn schoonzus M artine heet. Ik vind die naam al mooi sinds ik 'm in een sprookje hoorde (dat zal ruim 20 jaar geleden zijn geweest).
Maar ik had nog wel wat andere meisjesnamen achter de hand... Jongensnamen, da's lastiger. En laten we die nou juist nodig hebben.
Tijdens onze eerste vakantie samen vertelde hij zijn favoriete namen.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Ow mèn I am so with you on the Luciaaaaaaano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |