Ik vind t wel altijd lastig als er verschillende uitspraken zijn van een naamquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mensen die blijven volhouden dat het Micheal is
of Rasjelquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik vind t wel altijd lastig als er verschillende uitspraken zijn van een naam
want is Michael uitgesproken als Mie-cha-el of als Maikel
Rachel als Raagel of Raitsjel
misschien is 't bedoeld als korte versie van Russel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:59 schreef MiniVla het volgende:
Hier kwam deze week een geboortekaartje binnen:
"Hoera het is een zoon en hij heet Russ."
What's next? Zwitser? Chinees?
Nee niet eens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:22 schreef trui het volgende:
[..]
misschien is 't bedoeld als korte versie van Russel?
Thomas is nou niet bepaald een 'moderne' naam vind ik. en hoe weet jij of ze Russ niet als korte versie van Russel bedoelen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:24 schreef MiniVla het volgende:
[..]
Nee niet eens.
Het is wel zo dat ie drie namen heeft, waarvan 1 redelijk moderne (Thomas) en twee eindigen op "us". Dus denk dat het daar naar verwijst zeg maar. Maar ik dacht ook al: doe dan Russel en noem 'm dan zelf liefkozend Russ ofzo.
Dus: Thomas ....us .....us
We noemen 'm "Russ".
1. Sonjaquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zoek stigmatiserende namen voor fictieve kindjes in m'n onderzoek.Wie helpt?
1) Meisje van 13, zit op het gymnasium, heeft een autochtone afkomst, houdt van lezen
2) Meisje van 13, zit op het laagste niveau van het vmbo, heeft een autochtone afkomst, houdt van msn'en
3) Jongen van 14, zit op de havo, heeft een autochtone afkomst, houdt van gamen
4) Jongen van 14, zit op de havo, heeft een autochtone afkomst, houdt nergens van
Niet al te bizar graag, want ik moet het gepubliceerd krijgen.
1. Simone, Jasmijn of Elisequote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zoek stigmatiserende namen voor fictieve kindjes in m'n onderzoek.Wie helpt?
1) Meisje van 13, zit op het gymnasium, heeft een autochtone afkomst, houdt van lezen
2) Meisje van 13, zit op het laagste niveau van het vmbo, heeft een autochtone afkomst, houdt van msn'en
3) Jongen van 14, zit op de havo, heeft een autochtone afkomst, houdt van gamen
4) Jongen van 14, zit op de havo, heeft een autochtone afkomst, houdt nergens van
Niet al te bizar graag, want ik moet het gepubliceerd krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |