Dat was handiger geweest als je het iets subtieler had uitgelegd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:33 schreef Ridocar het volgende:
Vriendin overdrijft zwaar
Ik mis een post van mij.
Mocht ik denken waarover het gaat: Nee, het interesseert me niet hoe TS heet of hoe 'ie eruit ziet. Ik wilde 'm alleen de spiegel voorhouden door te laten zien dat anonimiteit iets is dat je zelf in de hand wilt hebben...
Wat nou DG, je zit zelf al maandenlang te trollen in het topic. Op een gegeven moment worden mensen jou gewoon zat hoor -_-quote:Op zondag 18 maart 2012 18:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Hierbij wil ik graag melding maken van het gedrag van de onderstaande user:
[..]
Dat doen we al maanden, maar DG is vooral bezig op elke slak zout te gooien. Hij zit alleen maar te trollen zonder zelf ook maar wat toe te voegen. Hij verteld nooit hoe het met hem gaat, nooit reageert hij eens een keer leuk op een ander. Het is alleen maar mensen afzeiken wat ie doet. En dat is jammerquote:
Wat doe je nu zelf?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat doen we al maanden, maar DG is vooral bezig op elke slak zout te gooien. Hij zit alleen maar te trollen zonder zelf ook maar wat toe te voegen. Hij verteld nooit hoe het met hem gaat, nooit reageert hij eens een keer leuk op een ander. Het is alleen maar mensen afzeiken wat ie doet. En dat is jammer
je zeikt iemand af.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Melding maken in een topic waar je dingen in kunt melden? Sorrie, maar je logica ontgaat me
quote:
En jij met de rest.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]magnetronkoffie is enigszins obsessief met me bezig.
Ik ontken ook niet dat je ergens een melding van maaktquote:
Weet je nog wat daniel zei vorige week en wat ik zei?quote:
Sorrie maar dat zijn geen synomiemen of zo maanvis. wattis je punt?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat je ergens een melding van maakt. Afzeiken is eigenlijk altijd iets melden toch?
Ik zit niet 24/7 op fok, dat zal ik dan wel gemist hebbenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Weet je nog wat daniel zei vorige week en wat ik zei?
Dat je mensen afzeikt. Blijkbaar heb je het zelf niet door. Maar nu ik het gezegd heb kun je daarop lettenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie maar dat zijn geen synomiemen of zo maanvis. wattis je punt?
Ik zeik mensen af? Jaja, het is goed met je. Ik heb niet zo'n zin met jou in discussie te gaan alleen maar omdat je je aangebrand voelt maanvis. Ga maar bij een ander.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat je mensen afzeikt. Blijkbaar heb je het zelf niet door. Maar nu ik het gezegd heb kun je daarop letten.
magnetronkoffie leest mijn pm's niet zoals hij vorige week claimde tegen daniel toen hij hetzelfde zei. Heb hem overigens nog nooit een pm gestuurd, maar goed magnetronkoffie wat wil je nu eigenlijk?quote:
Waarschijnlijk wil 'ie dat je gewoon niet zo heel zuur bent en gewoon wat leuker meedoet in het topic, zonder bij iedere scheet hier te komen jammeren dat er iets staat wat je niet bevalt. TR's zijn daar een prima genoeg middel voor. Verder houden we wel van je hoor, stiekem.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
magnetronkoffie leest mijn pm's niet zoals hij vorige week claimde tegen daniel toen hij hetzelfde zei. Heb hem overigens nog nooit een pm gestuurd, maar goed magnetronkoffie wat wil je nu eigenlijk?
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Verder houden we wel van je hoor, stiekem.
Bij dergelijke topiques komt de brandweerman in mij naar boven; gewoon dat stukje heide helemaal af laten branden en ondertussen de omgeving nathouden zodat het niet over slaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Kiezen we voor kinderen of om zelf leuk te leven?
Volgens mij mag deze wel eens opgeschoond worden. Weinig interessants aan het eeuwige Ffleaming / fuifduif / is het getrol gedoe.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:34 schreef Copycat het volgende:
Sorry Re, ik ga me de rest van de dag gedragen. Beloofd!
Jammerquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:34 schreef Copycat het volgende:
Het virtuele bovenste knoopje los, hoe herkenbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:34 schreef Copycat het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
in tegenstelling tot jouw flauwe poging om een flamende puber neer te zetten, wat overigens wonderwel lukt (maar maak je geen zorgen, je bent al aardig wat notes aan het verzamelen dus blijf nog even zo doorgaan alsjeblieft) weet ik hoe copycat is en heeft zij mijn waardering omdat ze prima weet wie er bullshit lult en wie een echt probleem heeft. Al is jouw probleem natuurlijk overduidelijk, dat ben je zelfquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:40 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het virtuele bovenste knoopje los, hoe herkenbaar.
Tja Ffleaming copycat betaalt gewoon meer lidmaatschapsgeld dan jij en is actiever betrokken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:42 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Wees niet bang, achterklap is niets voor mij, regel jij hier je zaakjes maar schoonheid.
Och ik waardeer ze echt wel hoor, net als Re, generatiegenoot en een stabiele uitgenaste versie van mezelf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja Ffleaming copycat betaalt gewoon meer lidmaatschapsgeld dan jij en is actiever betrokken.
Jij hebt dan ook geen virtueel bovenste knoopjequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:28 schreef Maanvis het volgende:
ik heb wel 4 sterren maar ik krijg nooit een voorkeursbehandeling.
een watte?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen virtueel bovenste knoopje
?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef Re het volgende:
maanvis (knoopje ---> vrouw, ofzo) is tenminste recht door zee en schuilt niet achter een of andere kutkloon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |