abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109194962
Ik heb ruzie gekregen met een vriendin. Zij overdrijft zwaar naar mijn mening. Ik heb een klein fototje van haar op een forum gezet en het was verder heel onschuldig. Toen zij daar lucht van kreeg moest ik het per direkt en onmiddelijk van haar verwijderen. Zij reageerde zo fel alsof haar leven ervanaf hing. "nee ik vraag ook niet van jou om hte te begrijpen" was haar reactie. Zo dat was ook lekker vaag zeg. Ik vraag mij nogsteeds af waar zij in godsnaam bang voor is. Wie heeft hier soortgelijke ervaringen?
.. was in use.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 04:47:20 #2
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109194972
Foto's van anderen plaats je niet ongevraagd op internet tenzij het door die persoon er zelf op is gezet.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109194976
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:47 schreef Mickeys het volgende:
Foto's van anderen plaats je niet ongevraagd op internet tenzij het door die persoon er zelf op is gezet.
Dat idd.
Die vriendin heeft groot gelijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109194980
Maar dan ga je toch niet zwaar overdrijven alsof je leven ervanaf hangt?
.. was in use.
pi_109194984
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:49 schreef Snowfish het volgende:
Dat lijkt me niet aan jou om dat te bepalen maar aan je vriendin.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 04:51:02 #6
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109194985
quote:
En waarom niet? Jij vind het zwaar overdrijven, maar ik denk dat jijzelf gewoon overdrijft door dit ongevraagd te doen, voorbij te gaan aan de andere.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109194993
Desbetreffende foto stond al een tijdje op internet. En was niet door haar erop gezet maar door een kennis van haar. Intussen is ze niet doodgegaan hoor. Waarom nu wel een hoop bombarie?
.. was in use.
pi_109194996
quote:
Zij reageert zoals zij reageert. Dat is haar recht. Dat kun jij overdreven vinden, maar dat doet niet ter zake.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109194999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:55 schreef Snowfish het volgende:
Desbetreffende foto stond al een tijdje op internet en was niet door haar erop gezet maar door een andere kennis van haar. Intussen is ze niet doodgegaan hoor. Waarom nu wel een hoop bombarie?
Omdat ze nu weet dat die foto erop staat.
Als een vriend/kennis een foto van mij ongevraagd op het net zou zetten, zou ik eisen dat die foto nu meteen verwijderd wordt, en die persoon zou ik wellicht niet meer als vriend beschouwen. Zoiets doe je niet.
pi_109195004
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zij reageert zoals zij reageert. Dat is haar recht. Dat kun jij overdreven vinden, maar dat doet niet ter zake.
Ik reageer absoluut niet agressief zoals zij dat doet. Het lijkt wel alsof ze wat te verbergen heeft. Zo komt dat nu op mij over.
.. was in use.
pi_109195008
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:58 schreef Snowfish het volgende:
Ik reageer absoluut niet agressief zoals zij dat doet. Het lijkt wel alsof ze wat te verbergen heeft. Zo komt dat nu op mij over.
Dat mag jij denken. Dat boeit totaal niet.
pi_109195010
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat mag jij denken. Dat boeit totaal niet.
en waarom zou dat voor hem niet boeien dan? :')
pi_109195012
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:59 schreef Xetran het volgende:
en waarom zou dat voor hem niet boeien dan? :')
Het topic gaat over de gevoelens van de vriendin. Niet over TS' gevoelens.
pi_109195018
Ik zou ook pislink zijn, vriendin in kwestie heeft groot gelijk.

Net als van die figuren die zomaar je telefoonnummer aan derden geven :r

Al moet het ook niet wekenlang doorgaan natuurlijk, gedaan is gedaan.
pi_109195024
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:01 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zou ook pislink zijn, vriendin in kwestie heeft groot gelijk.

Net als van die figuren die zomaar je telefoonnummer aan derden geven :r

Al moet het ook niet wekenlang doorgaan natuurlijk, gedaan is gedaan.
Een foto vind ik niet vergelijkbaar met een privé-nummer. De foto in kwestie was trouwens niet onflatteus of (half-) naakt. Ze zit gewoon op een stoel met een biertje in dr hand bij een studenten-vereniging. Wat is daar zo erg aan. Ja dat boeit mij ja.
.. was in use.
pi_109195025
Want ik ben echt met stomheid geslagen zoals zij reageert.
.. was in use.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 05:07:23 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_109195028
prachtig backfire topic dit.....maar vriendin heeft groot gelijk

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-03-2012 05:22:31 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_109195037
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:05 schreef Snowfish het volgende:

[..]

Een foto vind ik niet vergelijkbaar met een privé-nummer. De foto in kwestie was trouwens niet onflatteus of (half-) naakt. Ze zit gewoon op een stoel met een biertje in dr hand bij een studenten-vereniging. Wat is daar zo erg aan. Ja dat boeit mij ja.
Prive nummer aan 1 persoon of een foto aan de gehele wereld. Zie niet zoveel verschil daarin. Flatteus of niet is imho niet zo relevant, en ook niet aan jou om te beoordelen.

Ik blijf er bij dat vriendin gelijk heeft, maar dat het onzinnig is om er een enorme halszaak van te maken.
pi_109195039
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:05 schreef Snowfish het volgende:
Zoiets doe je gewoon niet. Je publiceert geen data (of aanverwante zaken) van mensen zonder hun toestemming. Je schaadt daarmee haar vertrouwen in jou.
pi_109195040
of ze overdrijft doet niet ter zake. je gaat niet ongevraagd pics van een ander ergens plaatsen.
al stond de pic in kwestie al ergens anders online, of op 10 andere plekken, of JIJ vind dat ze
er goed op staat, of dat JIJ denkt dat het haar niet kan schaden, dat doet er gewoon allemaal niet toe.

als zij niet wil dat jij m daar plaatst, is dat haar goed recht en moet je m direct verwijderen, klaar.
je had haar sowieso van tevoren om toestemming moeten vragen, dat vooropgesteld.
dan had ze nog duidelijk kunnen maken dat ze dat niet op prijs stelt. nu is het leed al grotendeels
geschied en vind ik het dan ook niet vreemd dat ze zo reageert.

[ Bericht 13% gewijzigd door yucon187 op 17-03-2012 05:23:04 ]
Dat dus!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 05:22:13 #21
78498 classpc
I don't like change
pi_109195046
Ik kan het me wel voorstellen. Ik zou ook niet willen dat privé foto's van mij overal gepost worden.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 05:28:35 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109195048
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:06 schreef Snowfish het volgende:
Want ik ben echt met stomheid geslagen zoals zij reageert.
Ik vind dat jij echt overdreven reageert op de reactie van die vriendin en er zelfs een topic voor moet openen. Wie is in deze nou overdreven bezig?
pi_109195050
Aan de andere kant is de reactie van TS opzich best te begrijpen. Iedereen pleurt alles tegenwoordig maar online op facebook, myspace. hyves e.d. dat dat de nieuwe 'standaard' aan het worden is ipv enige discretie.

Iemand die z'n hele hebben en houwen op internet zet zal het vreemd vinden dat iemand anders dat niet ok vindt.
pi_109195055
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:31 schreef tjoptjop het volgende:
Iemand die z'n hele hebben en houwen op internet zet zal het vreemd vinden dat iemand anders dat niet ok vindt.
dat mag diegene gewoon vinden. hij hoeft t ook niet te begrijpen, slechts te verwijderen en accepteren.
Dat dus!
pi_109195056
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:34 schreef yucon187 het volgende:

[..]

dat mag diegene gewoon vinden. hij hoeft t ook niet te begrijpen, slechts te verwijderen en accepteren.
En een topic op Fok openen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')