Dat idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:47 schreef Mickeys het volgende:
Foto's van anderen plaats je niet ongevraagd op internet tenzij het door die persoon er zelf op is gezet.
Dat lijkt me niet aan jou om dat te bepalen maar aan je vriendin.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:49 schreef Snowfish het volgende:
Maar dan ga je toch niet zwaar overdrijven alsof je leven ervanaf hangt?
En waarom niet? Jij vind het zwaar overdrijven, maar ik denk dat jijzelf gewoon overdrijft door dit ongevraagd te doen, voorbij te gaan aan de andere.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:49 schreef Snowfish het volgende:
Zij reageert zoals zij reageert. Dat is haar recht. Dat kun jij overdreven vinden, maar dat doet niet ter zake.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:49 schreef Snowfish het volgende:
Omdat ze nu weet dat die foto erop staat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:55 schreef Snowfish het volgende:
Desbetreffende foto stond al een tijdje op internet en was niet door haar erop gezet maar door een andere kennis van haar. Intussen is ze niet doodgegaan hoor. Waarom nu wel een hoop bombarie?
Ik reageer absoluut niet agressief zoals zij dat doet. Het lijkt wel alsof ze wat te verbergen heeft. Zo komt dat nu op mij over.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zij reageert zoals zij reageert. Dat is haar recht. Dat kun jij overdreven vinden, maar dat doet niet ter zake.
Dat mag jij denken. Dat boeit totaal niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:58 schreef Snowfish het volgende:
Ik reageer absoluut niet agressief zoals zij dat doet. Het lijkt wel alsof ze wat te verbergen heeft. Zo komt dat nu op mij over.
en waarom zou dat voor hem niet boeien dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat mag jij denken. Dat boeit totaal niet.
Het topic gaat over de gevoelens van de vriendin. Niet over TS' gevoelens.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 04:59 schreef Xetran het volgende:
en waarom zou dat voor hem niet boeien dan?
Een foto vind ik niet vergelijkbaar met een privé-nummer. De foto in kwestie was trouwens niet onflatteus of (half-) naakt. Ze zit gewoon op een stoel met een biertje in dr hand bij een studenten-vereniging. Wat is daar zo erg aan. Ja dat boeit mij ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 05:01 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zou ook pislink zijn, vriendin in kwestie heeft groot gelijk.
Net als van die figuren die zomaar je telefoonnummer aan derden geven![]()
Al moet het ook niet wekenlang doorgaan natuurlijk, gedaan is gedaan.
Prive nummer aan 1 persoon of een foto aan de gehele wereld. Zie niet zoveel verschil daarin. Flatteus of niet is imho niet zo relevant, en ook niet aan jou om te beoordelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 05:05 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Een foto vind ik niet vergelijkbaar met een privé-nummer. De foto in kwestie was trouwens niet onflatteus of (half-) naakt. Ze zit gewoon op een stoel met een biertje in dr hand bij een studenten-vereniging. Wat is daar zo erg aan. Ja dat boeit mij ja.
Zoiets doe je gewoon niet. Je publiceert geen data (of aanverwante zaken) van mensen zonder hun toestemming. Je schaadt daarmee haar vertrouwen in jou.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 05:05 schreef Snowfish het volgende:
Een foto vind ik niet vergelijkbaar met een privé-nummer. De foto in kwestie was trouwens niet onflatteus of (half-) naakt. Ze zit gewoon op een stoel met een biertje in dr hand bij een studenten-vereniging. Wat is daar zo erg aan. Ja dat boeit mij ja.
Ik vind dat jij echt overdreven reageert op de reactie van die vriendin en er zelfs een topic voor moet openen. Wie is in deze nou overdreven bezig?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 05:06 schreef Snowfish het volgende:
Want ik ben echt met stomheid geslagen zoals zij reageert.
dat mag diegene gewoon vinden. hij hoeft t ook niet te begrijpen, slechts te verwijderen en accepteren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 05:31 schreef tjoptjop het volgende:
Iemand die z'n hele hebben en houwen op internet zet zal het vreemd vinden dat iemand anders dat niet ok vindt.
En een topic op Fok openenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 05:34 schreef yucon187 het volgende:
[..]
dat mag diegene gewoon vinden. hij hoeft t ook niet te begrijpen, slechts te verwijderen en accepteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |