abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109194962
Ik heb ruzie gekregen met een vriendin. Zij overdrijft zwaar naar mijn mening. Ik heb een klein fototje van haar op een forum gezet en het was verder heel onschuldig. Toen zij daar lucht van kreeg moest ik het per direkt en onmiddelijk van haar verwijderen. Zij reageerde zo fel alsof haar leven ervanaf hing. "nee ik vraag ook niet van jou om hte te begrijpen" was haar reactie. Zo dat was ook lekker vaag zeg. Ik vraag mij nogsteeds af waar zij in godsnaam bang voor is. Wie heeft hier soortgelijke ervaringen?
.. was in use.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 04:47:20 #2
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109194972
Foto's van anderen plaats je niet ongevraagd op internet tenzij het door die persoon er zelf op is gezet.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109194976
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:47 schreef Mickeys het volgende:
Foto's van anderen plaats je niet ongevraagd op internet tenzij het door die persoon er zelf op is gezet.
Dat idd.
Die vriendin heeft groot gelijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109194980
Maar dan ga je toch niet zwaar overdrijven alsof je leven ervanaf hangt?
.. was in use.
pi_109194984
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:49 schreef Snowfish het volgende:
Dat lijkt me niet aan jou om dat te bepalen maar aan je vriendin.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 04:51:02 #6
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109194985
quote:
En waarom niet? Jij vind het zwaar overdrijven, maar ik denk dat jijzelf gewoon overdrijft door dit ongevraagd te doen, voorbij te gaan aan de andere.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109194993
Desbetreffende foto stond al een tijdje op internet. En was niet door haar erop gezet maar door een kennis van haar. Intussen is ze niet doodgegaan hoor. Waarom nu wel een hoop bombarie?
.. was in use.
pi_109194996
quote:
Zij reageert zoals zij reageert. Dat is haar recht. Dat kun jij overdreven vinden, maar dat doet niet ter zake.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_109194999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:55 schreef Snowfish het volgende:
Desbetreffende foto stond al een tijdje op internet en was niet door haar erop gezet maar door een andere kennis van haar. Intussen is ze niet doodgegaan hoor. Waarom nu wel een hoop bombarie?
Omdat ze nu weet dat die foto erop staat.
Als een vriend/kennis een foto van mij ongevraagd op het net zou zetten, zou ik eisen dat die foto nu meteen verwijderd wordt, en die persoon zou ik wellicht niet meer als vriend beschouwen. Zoiets doe je niet.
pi_109195004
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:55 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zij reageert zoals zij reageert. Dat is haar recht. Dat kun jij overdreven vinden, maar dat doet niet ter zake.
Ik reageer absoluut niet agressief zoals zij dat doet. Het lijkt wel alsof ze wat te verbergen heeft. Zo komt dat nu op mij over.
.. was in use.
pi_109195008
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:58 schreef Snowfish het volgende:
Ik reageer absoluut niet agressief zoals zij dat doet. Het lijkt wel alsof ze wat te verbergen heeft. Zo komt dat nu op mij over.
Dat mag jij denken. Dat boeit totaal niet.
pi_109195010
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat mag jij denken. Dat boeit totaal niet.
en waarom zou dat voor hem niet boeien dan? :')
pi_109195012
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:59 schreef Xetran het volgende:
en waarom zou dat voor hem niet boeien dan? :')
Het topic gaat over de gevoelens van de vriendin. Niet over TS' gevoelens.
pi_109195018
Ik zou ook pislink zijn, vriendin in kwestie heeft groot gelijk.

Net als van die figuren die zomaar je telefoonnummer aan derden geven :r

Al moet het ook niet wekenlang doorgaan natuurlijk, gedaan is gedaan.
pi_109195024
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:01 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zou ook pislink zijn, vriendin in kwestie heeft groot gelijk.

Net als van die figuren die zomaar je telefoonnummer aan derden geven :r

Al moet het ook niet wekenlang doorgaan natuurlijk, gedaan is gedaan.
Een foto vind ik niet vergelijkbaar met een privé-nummer. De foto in kwestie was trouwens niet onflatteus of (half-) naakt. Ze zit gewoon op een stoel met een biertje in dr hand bij een studenten-vereniging. Wat is daar zo erg aan. Ja dat boeit mij ja.
.. was in use.
pi_109195025
Want ik ben echt met stomheid geslagen zoals zij reageert.
.. was in use.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 05:07:23 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_109195028
prachtig backfire topic dit.....maar vriendin heeft groot gelijk

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 17-03-2012 05:22:31 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_109195037
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:05 schreef Snowfish het volgende:

[..]

Een foto vind ik niet vergelijkbaar met een privé-nummer. De foto in kwestie was trouwens niet onflatteus of (half-) naakt. Ze zit gewoon op een stoel met een biertje in dr hand bij een studenten-vereniging. Wat is daar zo erg aan. Ja dat boeit mij ja.
Prive nummer aan 1 persoon of een foto aan de gehele wereld. Zie niet zoveel verschil daarin. Flatteus of niet is imho niet zo relevant, en ook niet aan jou om te beoordelen.

Ik blijf er bij dat vriendin gelijk heeft, maar dat het onzinnig is om er een enorme halszaak van te maken.
pi_109195039
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:05 schreef Snowfish het volgende:
Zoiets doe je gewoon niet. Je publiceert geen data (of aanverwante zaken) van mensen zonder hun toestemming. Je schaadt daarmee haar vertrouwen in jou.
pi_109195040
of ze overdrijft doet niet ter zake. je gaat niet ongevraagd pics van een ander ergens plaatsen.
al stond de pic in kwestie al ergens anders online, of op 10 andere plekken, of JIJ vind dat ze
er goed op staat, of dat JIJ denkt dat het haar niet kan schaden, dat doet er gewoon allemaal niet toe.

als zij niet wil dat jij m daar plaatst, is dat haar goed recht en moet je m direct verwijderen, klaar.
je had haar sowieso van tevoren om toestemming moeten vragen, dat vooropgesteld.
dan had ze nog duidelijk kunnen maken dat ze dat niet op prijs stelt. nu is het leed al grotendeels
geschied en vind ik het dan ook niet vreemd dat ze zo reageert.

[ Bericht 13% gewijzigd door yucon187 op 17-03-2012 05:23:04 ]
Dat dus!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 05:22:13 #21
78498 classpc
I don't like change
pi_109195046
Ik kan het me wel voorstellen. Ik zou ook niet willen dat privé foto's van mij overal gepost worden.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zaterdag 17 maart 2012 @ 05:28:35 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109195048
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:06 schreef Snowfish het volgende:
Want ik ben echt met stomheid geslagen zoals zij reageert.
Ik vind dat jij echt overdreven reageert op de reactie van die vriendin en er zelfs een topic voor moet openen. Wie is in deze nou overdreven bezig?
pi_109195050
Aan de andere kant is de reactie van TS opzich best te begrijpen. Iedereen pleurt alles tegenwoordig maar online op facebook, myspace. hyves e.d. dat dat de nieuwe 'standaard' aan het worden is ipv enige discretie.

Iemand die z'n hele hebben en houwen op internet zet zal het vreemd vinden dat iemand anders dat niet ok vindt.
pi_109195055
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:31 schreef tjoptjop het volgende:
Iemand die z'n hele hebben en houwen op internet zet zal het vreemd vinden dat iemand anders dat niet ok vindt.
dat mag diegene gewoon vinden. hij hoeft t ook niet te begrijpen, slechts te verwijderen en accepteren.
Dat dus!
pi_109195056
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:34 schreef yucon187 het volgende:

[..]

dat mag diegene gewoon vinden. hij hoeft t ook niet te begrijpen, slechts te verwijderen en accepteren.
En een topic op Fok openen :P
pi_109195058
Ze heeft een ieder geval een goede reden om tegen je uit te vallen. Dat is voor genoeg vrouwen nog teveel gevraagd hoor :)

Ontopic:
Krijg wat karakter, zeg sorry en heb goedmaakseks :9~
pi_109195203
niet echt handig TS
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109195722
vriendin heeft groot gelijk. waarom vraag je zoiets niet? omdat je er al vanuit ging dat ze 't niet tof zou vinden misschien?
pi_109195753
quote:
Desbetreffende foto stond al een tijdje op internet. En was niet door haar erop gezet maar door een kennis van haar. Intussen is ze niet doodgegaan hoor. Waarom nu wel een hoop bombarie?
Als je een foto, ook al was ie al gepubliceerd, zomaar nogmaals publiceert en in een andere context plaatst en van commentaar voorziet kan ik me het probleem wel voorstellen..

Net zo goed als je hier niet zomaar foto's van je klasgenoten, collega's, familieleden, etc. zou moeten neerplempen. Ook al heb je die foto's van Facebook ofzo geplukt..
  zaterdag 17 maart 2012 @ 09:58:48 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109196858
je hebt er nu iig voor gezorgd dat ze niet meer anoniem op het internet kan gaan...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109197024
quote:
3s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 09:58 schreef Re het volgende:
je hebt er nu iig voor gezorgd dat ze niet meer anoniem op het internet kan gaan...
Dat kon ze al niet, want het was een repost als ik TS goed begrijp.

Maar goed TS, say sorry, mea culpa, mea maxima culpa...en get over it...both of you :)
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:49:22 #32
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109197711
"Vriendin overdrijft zwaar."

Nee. Ze staat volledig in haar recht om zo te reageren.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:57:33 #33
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_109197862
Wat jij niet begrijpt is het volgende: Eenmaal een gezette foto op internet is heel erg lastig om het er weer af te halen. Mits publiekelijk toegang. Gebruikers kunnen de foto kopieëren en opnieuw uploaden, printen, plakken weet ik wat.

En dat kan best grote gevolgen hebben.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:58:12 #34
261316 p0mpoensoep
Pompoen en soep
pi_109197871
Ik geef haar groot gelijk, en misschien heeft ze wel iets te verbergen ja. Maar ik zou het ook niet leuk vinden, net zoals dat mensen me gaan taggen op facebook bij uitgaansfoto's waar ik er als een debiel op sta. Vráág het dan op z'n minst even. }:|
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:04:58 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109198006
Geef haar het goede voorbeeld en plaats een foto van jezelf. In jouw gedachtengang geen probleem, dus overdrijf niet door 'nee' te zeggen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:17:38 #36
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_109198226
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 04:44 schreef Snowfish het volgende:
Toen zij daar lucht van kreeg moest ik het per direkt en onmiddelijk van haar verwijderen. Zij reageerde zo fel alsof haar leven ervanaf hing.
Ging je zitten discussieren erover, ofzo?

Ze staat volledig in haar recht, maar dat kan wel normaal, en zonder uit haar plaat te gaan. Dus hoe was haar reactie precies? Stemverheffen, met deur gooien, weet ik veel? Dat is onterecht.

Maar ze hoeft het niet aan jou uit te leggen, waarom ze dat wil. Het is gewoon niet netjes om een foto van een vriend/vriendin op internet te zetten, en als jij daar een discussie over begint, dan ben je niet slim bezig.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_109198243
TT veranderen naar 'TS overdrijft zwaar'?

Damn zeg, die vriendin staat volledig in haar recht!
Ja doei.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:21:24 #38
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109198296
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
TT veranderen naar 'TS overdrijft zwaar'?

Damn zeg, die vriendin staat volledig in haar recht!
Dit dus! }) ~O> })
pi_109198432
TS zien we niet meer....
pi_109198479
quote:
Je hebt een bepaalde grens overschreven, dat is het enige wat hier voor jou te begrijpen valt. Dat de reden waarom niet met jou gedeeld wordt is niet meer dan logisch; je hebt iets gedaan zonder rekening te houden met.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 11:50:20 #41
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_109198887
Jezus, TS, ben je debiel ofzo?
Als je niet snapt wat je fout doet, dan spoor je echt niet.

Hier man, je speculeert nou zelfs al dat ze iets te verbergen heeft. Op basis van niks. Dat tekent precies wat er mis mee is. Ga je diep schamen man. Die meid is volkomen terecht over de rooie.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 13:03:11 #42
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_109200454
Je vriendin heeft gelijk.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_109201092
quote:
Vraag het haar anders in plaats van ons :*
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_109203723
Waarom heb je die foto geplaatst?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:32:53 #45
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109204000
Het hangt een beetje van de foto af natuurlijk. maar vooral omdat de foto al online stond vind ik dat TS gelijk heeft en dat mens niet moet mauwen.

En al die mensen in het topic die het er mee eens zijn :')_!
Thinking about thinking of you.
pi_109204044
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 05:34 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

En een topic op Fok openen :P
Wellicht kan de vriendin in kwestie dat wél waarderen :')
pi_109204109
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:32 schreef shifto het volgende:
Het hangt een beetje van de foto af natuurlijk. maar vooral omdat de foto al online stond vind ik dat TS gelijk heeft en dat mens niet moet mauwen.

En al die mensen in het topic die het er mee eens zijn :')_!
Het heeft te maken met vertrouwen. Dat is keihard anaal genomen door TS. Het maakt niet uit wat je post; het gaat erom dat je niet het recht hebt (wettelijk (portretrecht) en moreel) om materiaal van anderen te plaatsen zonder hun toestemming.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:38:38 #48
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109204147
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:36 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het heeft te maken met vertrouwen. Dat is keihard anaal genomen door TS. Het maakt niet uit wat je post; het gaat erom dat je niet het recht hebt (wettelijk (portretrecht) en moreel) om materiaal van anderen te plaatsen zonder hun toestemming.
Het is maar hoe zwaar je het wil zien. Voor zover wij weten is het een foto is de disco waar die chick met een duckface opstaat en schaamt zich nu omdat het ergens stond waar ze er wel op aangesproken werd, terwijl de foto al op sugababes ofzo stond :')
Thinking about thinking of you.
pi_109204167
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:49 schreef SonicVolcano het volgende:
"Vriendin overdrijft zwaar."

Nee. Ze staat volledig in haar recht om zo te reageren.
Gelijk hebben en volkomen doordraaien zijn 2 dingen die we ff los moeten zien. TS zijn retard vriendinnetje heeft gelijk maar als ze altijd zo reageert op iets wat haar niet bevalt wens ik TS nog heel veel succes in de toekomst. :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_109204231
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:23 schreef Audreyoot het volgende:
Waarom heb je die foto geplaatst?
Goeie vraag, wat voor foto was het? Een gewaagde foto? Een duckface foto? Ja wat voor foto en waarom plaatste je hem?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')