quote:
PM dan, die heb je wel gehad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik denk dat alleen mensen die krijgen die iets fout hebben gedaan
Ow jij stuurt haar SMSjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een FOK!ker
Wat is dit jongens hier zit toch een ouderwetse rel in..
Waar is de tijd dat Fok! nog klein was we gingen uitzoeken wie en of het ranzige sms'jes waren om vervolgens de fokker in kwestie aan de schandpaal te nagelen. Beetje terug naar 2004, Smegmanus weetje wel.quote:
Meh dat schandpaal nagelen, is dat echt nodig?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat Fok! nog klein was we gingen uitzoeken wie en of het ranzige sms'jes waren om vervolgens de fokker in kwestie aan de schandpaal te nagelen. Beetje terug naar 2004, Smegmanus weetje wel.
Amenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:02 schreef Monopoly het volgende:
Als iedereen zich gewoon gedraagt dan is er niets aan de hand.
Gewoon lekker een beetje ouwehoeren over alles en niets, dan heb je een leuke SC.
Ik kan het me voorstellen dat mods ook gek worden van constante TR's , TT's die ze moeten veranderen enzo...
Key to succes: Gewoon normaal doen, en de trollen negeren.
Zie je iemand echt trollen en fucken, stuur even een DM naar een mod die dan online is, en meld dat gewoon even, dan kunnen ze die user gewoon in de gaten houden.
Ga niet rellen of stoken ofzo, dan lbijft de SC ook gewoon open en is er niets aan de hand.
Echt hè, zou je nieteens beter op je handen gaan zitten?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:27 schreef Zweetteef het volgende:
Wel beetje jammer dat alleen PZ en ik ervoor verantwoordelijk worden gehouden
Ik raad je aan om via PM of mail hier op in te gaan met een mod of admin.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:27 schreef Zweetteef het volgende:
Wel beetje jammer dat alleen PZ en ik ervoor verantwoordelijk worden gehouden
Gast, je loopt achter.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[UDOWU] #1155: Naar bed maar niet slapen, logisch toch?
goed argument smegje. smegje, ga eens een echt argument geven. slowchats gaan nu eenmaal vaak nergens in het bijzonder over. udowu al helemaal.
OPENEN DIE HAP ANDERS STUUR IK ZWEEFTEEF OP JE AF.en ja DAT IS EEN DREIGEMENT!
ik vind het altijd leuk om smegje te voerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je loopt achter.Lees eerst eens terug voordat je moord en brand gaat roepen.
Ga zo door. Dan weet je zeker dat we hem dichthouden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[UDOWU] #1155: Naar bed maar niet slapen, logisch toch?
goed argument smegje. smegje, ga eens een echt argument geven. slowchats gaan nu eenmaal vaak nergens in het bijzonder over. udowu al helemaal.
OPENEN DIE HAP ANDERS STUUR IK ZWEEFTEEF OP JE AF.en ja DAT IS EEN DREIGEMENT!
ow oerbeerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ga zo door. Dan weet je zeker dat we hem dichthouden.
Ja vast.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja, nog even zo een opmerking - topics dichtgooien omdat 1 of 2 users zich niet gedragen. beter doe je je werk dan gewoon wat beter
pics?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef Zweetteef het volgende:
niet hier over mij pratenanders stuur ik mijn moeder op je af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |