Gast, je loopt achter.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[UDOWU] #1155: Naar bed maar niet slapen, logisch toch?
goed argument smegje. smegje, ga eens een echt argument geven. slowchats gaan nu eenmaal vaak nergens in het bijzonder over. udowu al helemaal.
OPENEN DIE HAP ANDERS STUUR IK ZWEEFTEEF OP JE AF.en ja DAT IS EEN DREIGEMENT!
ik vind het altijd leuk om smegje te voerenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je loopt achter.Lees eerst eens terug voordat je moord en brand gaat roepen.
Ga zo door. Dan weet je zeker dat we hem dichthouden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[UDOWU] #1155: Naar bed maar niet slapen, logisch toch?
goed argument smegje. smegje, ga eens een echt argument geven. slowchats gaan nu eenmaal vaak nergens in het bijzonder over. udowu al helemaal.
OPENEN DIE HAP ANDERS STUUR IK ZWEEFTEEF OP JE AF.en ja DAT IS EEN DREIGEMENT!
ow oerbeerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ga zo door. Dan weet je zeker dat we hem dichthouden.
Ja vast.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ja, nog even zo een opmerking - topics dichtgooien omdat 1 of 2 users zich niet gedragen. beter doe je je werk dan gewoon wat beter
pics?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef Zweetteef het volgende:
niet hier over mij pratenanders stuur ik mijn moeder op je af
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:39 schreef Myraela het volgende:
Doe eens rustig afwachten schatjes. Hier in de FB kutten schiet je niets mee op.
In de herhaling dan maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef yvonne het volgende:
Oké, plastic_zak en zweetteef hebben mail gehad, daarin staan afspraken. Maaaaaaaaaaaaaaaar degeen die bans voor beide gaat uitlokken door ze te trollen, en uit te dagen gaan even hard mee in de ban.
Boeiend, het is maar een topicje op een forumquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef DrNick het volgende:
Ik wil tóch nog wat kwijt over UDOWU. Nu worden toch wel de users die "niets" deden benadeeld. Is het dan niet makkelijker om de users die zaten te baggeren, en TR's plaatsten etc. te bannen?
Ja weet ik ook wel, maar ik vind het een beetje "oneerlijk" zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Boeiend, het is maar een topicje op een forum
C'est la vie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel, maar ik vind het een beetje "oneerlijk" zo.
FOK! is ook niet eerlijk.quote:
Blijkbaar. Maar verder zie ik niks verkeerds aan dat topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:38 schreef Tmaatje het volgende:
Zijn een aantal users de anale fase nog niet voorbij?? Ranzige topics
Er is daar al een foto weggehaald zie ik ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:45 schreef Tmaatje het volgende:
Ik meende een foto te zien die niet deugde, maar goed vergissen enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |