De woensdagstream:SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
Jammer dat Maarten er niet meer is.quote:
quote:
d'r was trouwens weer een kruis te zien.. maar heeft dat met hadewych te maken eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef Twinky het volgende:
Art: "de mol heeft zich niet alleen hoeven voelen."
niet Hadewych dus.
Neequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:12 schreef Wrijfhout het volgende:
Zie moeten gewoon die 3 rechter of 3 linker verplaatsen...
dit. Wat een domme actie van hemquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef n0ir het volgende:
William is zo niet de mol, maakt als enige een goeie opmerking
Of juist wel want ze heeft een baby in haar buikquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef Twinky het volgende:
Art: "de mol heeft zich niet alleen hoeven voelen."
niet Hadewych dus.
Jammer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:13 schreef tochweerhenk het volgende:
Gewoon alle stukken hout in zee gooien.
Een patroon met een fout erinquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef n0ir het volgende:
Hadewych noemt alle namen behalve die van Liesbeth, ze heeft niks gedaan. Een patroon getekend
PJH uber alleschquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoor liever Karel zeggen: "Tijd... voor de test."
Hadevis? Visbeth?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
Dit was zo'n stomme opdracht dat ik vind dat er in die 'vis' een hint moet zitten.
Er zwemt een vis in de buik van Hadewijch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
Dit was zo'n stomme opdracht dat ik vind dat er in die 'vis' een hint moet zitten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef Borizzz het volgende:
Liesbeth wordt te verdacht gemaakt, geen mol voor mij.
Liesbeth gedraagt zich alsof ze een iq van een vis heeft, dus zou best kunnen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef Maartel het volgende:
Deze aflevering valt het me ook heel erg op. Zulke verdacht-makende montages komen meestal niet voor bij de mol.. shitquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef Borizzz het volgende:
Liesbeth wordt te verdacht gemaakt, geen mol voor mij.
Misschien de preview voor volgende week?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet er nog iets schokkends gebeuren deze aflevering?
Duurt nog wel 6 minuten toch? hmmmquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet er nog iets schokkends gebeuren deze aflevering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |