SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Topplanquote:
ohw, dan ga ik maarquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Topplan
Ik hou van iedereen, behalve achterbakse snollen en stomme idioten
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:33 schreef HappyBob het volgende:
Ik had dit deel eigenlijk moeten kapenHelemaal vergeten
Ik kan er wel lachen dat iedereen 'm zo irritant vindtquote:
''m'quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan er wel lachen dat iedereen 'm zo irritant vindt
Ja gaat helemaal prima, top, super zonder jou.quote:
Jij maakt mijn dag altijd weer goedquote:
Ik acht de kans dat het een kerel is groter dan dat het een vrouw is.quote:
Ik dacht dat je hier niet meer zou komen..quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Beach het volgende:
kunnen we nu weer rustig de meet bespreken
Nee man. Krengen zijn vaak vrouwen hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij maakt mijn dag altijd weer goed
[..]
Ik acht de kans dat het een kerel is groter dan dat het een vrouw is.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef Beach het volgende:
kunnen we nu weer rustig de meet bespreken
Een beest is het.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh blije bob tochquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht dat je hier niet meer zou komen..
kan alsog hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht dat je hier niet meer zou komen..
Hazard Analysis and Critical Control Points.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:40 schreef Furdinand het volgende:
Bitches don't know 'bout my HACCP.
Ik word er warm van wanneer je mijn naam in mijn oor fluistertquote:
Die optie is er altijd. Maar ik dacht dus dat je de keuze al had gemaakt.quote:
Ok dat is een beetje te gayquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik word er warm van wanneer je mijn naam in mijn oor fluistert
Zolang er geen gevoelens bij zitten kan allesquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hazard Analysis and Critical Control Points.
Kan niet he, 15 centimeter ijsquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
jammer dat je niet door het ijs bent gezakt
ok ok dan is het goed!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zolang er geen gevoelens bij zitten kan alles
Nu even eten klaarmaken
Lasagne.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ok ok dan is het goed!
Wat ga je eten?
Lasagnequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ok ok dan is het goed!
Wat ga je eten?
Gewoon altijd dit gokken. 50% van de tijd heb je het goedquote:
Dude, je zei het in het vorige topic.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon altijd dit gokken. 50% van de tijd heb je het goed
Weet ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dude, je zei het in het vorige topic.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet ikMaar was gewoon een algemene opmerking
Doe me geen kwaad en laat mijn billetjes met rust.
Oké okéquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet ikMaar was gewoon een algemene opmerking
Doe me geen kwaad en laat mijn billetjes met rust.
DOE DIE ZWEEP WEGquote:
Ik heb honger.. ik ben gestest.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oké okéBobbie take a chillpillieeee.
Ik kom in vrede
Ik zal voorzichtiger doen dit keerquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DOE DIE ZWEEP WEGVORIGE KEER WAS IK BIJNA M'N OOG KWIJT!!
[..]
Ik heb honger.. ik ben gestest.
Dan moet ik dus 2 ooglapjes opdoen.. Dan zie ik niks meer en ga jij stiekem aan de voorkant zweperenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zal voorzichtiger doen dit keerEn anders doe je een ooglapje op, ben je een coole piraat.
Ghehehehehequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan moet ik dus 2 ooglapjes opdoen.. Dan zie ik niks meer en ga jij stiekem aan de voorkant zweperen
Beetje soms.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef Beach het volgende:
ben ik echt zon meeloper als cosmo zegt?
Ja zielig bohquote:
Niet grappig..quote:
Ik kon daar vroeger wel van genieten. Al die avonturen die dat konijntje meemaaktequote:
Nu zeg je zelf ook kankerquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:20 schreef Beach het volgende:
[..]
KANKER GODVERDOMME NOU EENS OP KUTHOER
Prima prima, een rustige avond, en hoe gaat het met u?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hé Lompje!Hoe maakt u het deze avond?
Uiteraard Piraat Jan, bij deze een vriendelijke groet terug!quote:
Oh z'n gangetje hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prima prima, een rustige avond, en hoe gaat het met u?
Geh, die vraag van moblo is wel heel terecht in dat topicquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vandaag gigantisch veel gepost, volgens mij is mn gemiddelde ook weer met 1 gestegen.
Oh en dit topic trouwens: IB Groep
[..]
Oh z'n gangetje hoor.Hoe is het om zo'n actieve mod te zijn?
Ik zie je vaak gastslotjes geven en dergelijke.
Whehehe, echt hoe verzint hij zoiets.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geh, die vraag van moblo is wel heel terecht in dat topic
Nah, valt wel mee hoor, die gastslotjes!alleen op spam enzo, anders krijg ik straf
Nee, het is hartstikke leuk, alleen slokt het wat tijd op
ik heb het nodigquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
Papieren agenda? hebben mensen dat nog?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Furdinand het volgende:
OMG ik heb voor het eerst sinds tijden huiswerk gemaakt!
wees trots op mij
Wejooo me so proud, bebe.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Wejooo me so proud, bebe.
quote:
Alleen in groep 8 had ik er een, die heb ik zo van na 2 weken kapot gemaakt en voor de rest altijd digitale agendaquote:
Hehe, het kan wel hoor, IB-groep vind het ook niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whehehe, echt hoe verzint hij zoiets.Al klinkt dat geld lenen wel aantrekkelijk, met zo'n lage rente en alles, boh.
Straf van de admins?Das toch lekker.. En als het veel tijd slokt, dan neem je zelf toch een paar slokken van je bier?
Eentje kopen? 50% korting!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
Papieren agenda? hebben mensen dat nog?
eetsmakelijkquote:
Guiness? Guinness? Gennes? Kennes?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, het kan wel hoor, IB-groep vind het ook niet zo'n probleem.
Heerlijkja uiteraard, dat is de manier waarop ik rol
Smakelijk boboquote:
Ik had van de week een Winnie de Pooh agenda met 50% korting gekocht. Liefde op eerste gezichtquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Guiness? Guinness? Gennes? Kennes?
Maat toch, lenen is ook weer zo. Hmm.
[..]
Smakelijk bobo
Ik iets te eten. Iets later was het zomaar verdwenen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had van de week een Winnie de Pooh agenda met 50% korting gekocht. Liefde op eerste gezicht
Klopt, ben daar zelf ook niet van.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]!
Lenen is sowieso niet goed, op een hypotheek na, in mijn ogen dan hoor!
ik zie kapotquote:
Eensquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]!
Lenen is sowieso niet goed, op een hypotheek na, in mijn ogen dan hoor!
In je maag?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik iets te eten. Iets later was het zomaar verdwenen..
Precies.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens
Lenen mag ook voor studie vind ik, omdat het een investering is in jezelf.
voor de rest sparen en anders niet kopen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef Beach het volgende:
ik doe een spelletje en als ik dood ben alt-tab ik naar fok en bij de volgende ronde speel ik dan weer
soonquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En Jezus houdt van Mrs. Robinson Roosevelt.
Oorspronkelijke titel is Mrs. Roosevelt (naar de vrouw van oud president van Amerika). Later is het, voor een film, veranderd naar Mrs. Robinsonquote:
Cat Stevensquote:
Oooh.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel is Mrs. Roosevelt (naar de vrouw van oud president van Amerika). Later is het, voor een film, veranderd naar Mrs. Robinson
Boh.quote:
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oooh.Sjeempie. Das wel stom.
Dag Bietsje.quote:
quote:
Nou, eerst zat ik in bad hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goede muziek deze avond.
[..]
Ja dat dacht ik al.Pff.
Het spijt me, straf me.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom moest jij nou weer net ervoor posten, Klinky
Kreeg je wel wát ik zei?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, eerst zat ik in bad hoorMaar nu mag ik niets meer zeggen
Maar ik ga toch zo slapen..
Ja, ik vond het ook bijzonder om te gniffelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het spijt me, straf me.
[..]
Kreeg je wel wát ik zei?Ik vond het wel grappig.
Zeg jij hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:29 schreef Furdinand het volgende:
klinker je verpest ook altijd alles
grapje toch
Hihihihi.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook bijzonder om te gniffelen
Pestkop.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik straf je door je niet te straffen
Oké, tijdens de - hier mag ik het niet over hebben - zal ik je straffen. Maar dan wel met Jan erbijquote:
Nee?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je weet wat Smegmanus zei.
Ik hou streng toezicht met mijn goedendagquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, tijdens de - hier mag ik het niet over hebben - zal ik je straffen. Maar dan wel met Jan erbij
wil je mij ook straffen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, tijdens de - hier mag ik het niet over hebben - zal ik je straffen. Maar dan wel met Jan erbij
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hou streng toezicht met mijn goedendag
Ik denk dat je meer mag doen dan alleen toezicht houden, Janquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jemig wat kromquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lees maar terug in je udowu.
watwatwatquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oef, maar dat wordt dan ook naaktpics van mijn kant...
Ik ben zo blij dat ik deze weddenschap ben aangegaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oef, maar dat wordt dan ook naaktpics van mijn kant...
Udowu wordt straks heropend dus ga maar even naar FB.quote:
Daarom wil ik dat die hele - hier mag ik het niet over hebben - niet doorgaat.quote:
hij gaat sowieso wel door maar dan met top secret locatie gastenlijst en datum.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Udowu wordt straks heropend dus ga maar even naar FB.
[..]
Daarom wil ik dat die hele - hier mag ik het niet over hebben - niet doorgaat.
neeeneeequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef Omdatappel het volgende:
Maar dat waar we het niet over mogen hebben gaat wel door.
Ik heb een nieuwe deal voor je. Als jij naar - hier mag ik het niet over hebben - komt, dan hoef je de naaktfoto's niet te leveren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom wil ik dat die hele - hier mag ik het niet over hebben - niet doorgaat.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neeeneeegeen naaktpics van mn klinkertje naar bob hoor
ik ga hem keihard dwarsbomen
Oke, ik ga er een nachtje over slapen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe deal voor je. Als jij naar - hier mag ik het niet over hebben - komt, dan hoef je de naaktfoto's niet te leveren.
Jij bent snachts gewoon wakker hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Oke, ik ga er een nachtje over slapen.
Nee, ik ga niet nachtbraken deze avond. Morgenvroeg naar de supermarkt, mijn ingrediëntjes halen, douchen, dat ding fixen en goannn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij bent snachts gewoon wakker hoor
It gayt oannnn @ klinkie morgenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet nachtbraken deze avond. Morgenvroeg naar de supermarkt, mijn ingrediëntjes halen, douchen, dat ding fixen en goannn.
Stiekem wil je gewoon naaktfoto's naar mij sturen..quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Oke, ik ga er een nachtje over slapen.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon naaktfoto's naar mij sturen..
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
You're watching me, watching Klinks?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom slaapmiddelen als je een rechterhand en een penis hebt inderdaad
jij gebruikt je fleshlight tochquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom slaapmiddelen als je een rechterhand en een penis hebt inderdaad
hallonquote:
maar ik heb geen fleshlightquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Fleshlight onder matras klemmen en gaan?
ja maar die houd ik vast met mn rechterhandquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij gebruikt je fleshlight toch
[..]
Zonde van de watermeloen, dat spul is goddelijk.quote:
Zo is Jan man.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom ben jij elke dag zo raar man
Kun je daarna nog gewoon eten hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zonde van de watermeloen, dat spul is goddelijk.
Elke dag die haat van die neger maar dan zegt ie er na weer grapje!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zonde van de watermeloen, dat spul is goddelijk.
[..]
Zo is Jan man.
Is het grapje nu een grapje of is het een grapje dat ik zeg dat het grapje een grapje is ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Elke dag die haat van die neger maar dan zegt ie er na weer grapje!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kun je daarna nog gewoon eten hoor
Wat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:06 schreef Nectar het volgende:
[..]
Elke dag die haat van die neger maar dan zegt ie er na weer grapje!
Ik heb al een idee voor wat jouw straf gaat worden tijdens de - hier mag ik het niet over hebben -quote:
Gast dat is toch gewoon onze vriendschap ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Altijd als ik binnenkom, doet hij niet echt vriendelijk, maar dan later, zegt hij grapje!
oh oke madafuckkaquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gast dat is toch gewoon onze vriendschap ?
NOOIT.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb al een idee voor wat jouw straf gaat worden tijdens de - hier mag ik het niet over hebben -
Zo doet hij ook tegen mij. Dan hebben we net sexytime gehad en gaat hij opeens computeren :squote:Op donderdag 9 februari 2012 23:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Altijd als ik binnenkom, doet hij niet echt vriendelijk, maar dan later, zegt hij grapje!
Slaaplekker ;*quote:
Slaap zacht, beste man.quote:
Dan is het in ieder geval een echte strafquote:
Slaap lekker dawgquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:13 schreef Nectar het volgende:
oh oke maar ik ga ervandoor
later homies
Slaap lekker cawtquote:
Tot ziens, huisjongen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:13 schreef Nectar het volgende:
later homies
oiiquote:
Helegaar niet, hoe moet ik me thuis verklaren dit dat alles.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan is het in ieder geval een echte strafDie zweepslagen geniet jij alleen maar van.
Daghoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:13 schreef Nectar het volgende:
later homies
De getroffen plekken goed bedekken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helegaar niet, hoe moet ik me thuis verklaren dit dat alles.
Van horen zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huh hoe weet je dat ?![]()
[..]
jawel
'wie is hier lief'quote:
No colours anymore I want them to turn black.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee geen kleurtje meer in je strikje klnkiksieuj
Omdat depri, ik had eerst oranje omdat ik dacht EK begint bijnaquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee geen kleurtje meer in je strikje klnkiksieuj
Sgatje dat is im sommer. Dat is kewl want WARM en terrasjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat depri, ik had eerst oranje omdat ik dacht EK begint bijna
Omfg, wat vuil.quote:
Ja ik was helemaal totaal in de war door een stom plaatje op 9gag. Die site ga ik dus ook niet meer bezoeken. DAT zal ze leren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sgatje dat is im sommer. Dat is kewl want WARM en terrasjes
Ik had elke keer bij dat nummer van Cat Stevens een ander nummer in m'n hoofd in het begin stukje..maar kon er nooit opkomen welk nummer. Vandaag weer eens Nick and Norah's Infinite Playlist gekeken en daar kwam Bishop Allen toevallig ook in voor. Komt het nummer van Cat Stevens net weer eens voorbij en kom ik er eindelijk achter welk nummer ik telkens verwachtquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omfg, wat vuil.Dat lied luister ik dus niet meer he.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een leuke film.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had elke keer bij dat nummer van Cat Stevens een ander nummer in m'n hoofd in het begin stukje..maar kon er nooit opkomen welk nummer. Vandaag weer eens Nick and Norah's Infinite Playlist gekeken en daar kwam Bishop Allen toevallig ook in voor. Komt het nummer van Cat Stevens net weer eens voorbij en kom ik er eindelijk achter welk nummer ik telkens verwacht
Krijg je ervan door 9Gag te bezoekenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja ik was helemaal totaal in de war door een stom plaatje op 9gag. Die site ga ik dus ook niet meer bezoeken. DAT zal ze leren.![]()
Maar waar zag je dat? Bloem en ik hebben niks gezien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja ik was helemaal totaal in de war door een stom plaatje op 9gag. Die site ga ik dus ook niet meer bezoeken. DAT zal ze leren.![]()
Rolling Stones luisteren als echte echte Beatlesfan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Krijg je ervan door 9Gag te bezoeken
Om jou beter te laten voelen
Ja bleek dus iets met championsleague ofzo te zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar waar zag je dat? Bloem en ik hebben niks gezien..
Ik luister ook bijna niet naar die hipstersquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is een leuke film.En omg, wat goed van je.
Boycotten die hipsters.
![]()
Moet vaker naar Cat Stevens luisteren, boh.
Was het iets met wat jongens met valentijn doen en meisjes? Of aan denken?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rolling Stones luisteren als echte echte Beatlesfan.Watsmismetjouman!?
[..]
Ja bleek dus iets met championsleague ofzo te zijn.Verwarrend allegaar.
Ik luister allebeiquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:34 schreef JanPiraat het volgende:
Rolling stones of Beatles mensenmaak een keuze !!!!!!!!!!!!
In de jaren 60 zou je in elkaar geslagen wordenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik luister allebeiIk ben geen Beatles of Rolling Stones fan, ik ben een muziekfan
Via Spotify of wat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik luister ook bijna niet naar die hipstersGewoon de klassiekers opzetten en genieten maar
Prachtige lijsten hier
Ja weenie Jan wel. JAN?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Was het iets met wat jongens met valentijn doen en meisjes? Of aan denken?.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In de jaren 60 zou je in elkaar geslagen worden
In de jaren '60 zou ik mij thuis voelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In de jaren 60 zou je in elkaar geslagen worden
HET IS EEN GOED NUMMERquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rolling Stones luisteren als echte echte Beatlesfan.Watsmismetjouman!?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Was het iets met wat jongens met valentijn doen en meisjes? Of aan denken?.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik luister allebeiIk ben geen Beatles of Rolling Stones fan, ik ben een muziekfan
Spotify heb ik m'n meest gebruikte playlist staanquote:
Ik deed het echtquote:
Nee?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Idee voor nieuwe UI's?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://www.fixthisfile.com/images/users/1273192738_user_male_white_blue_black.png]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Idee voor nieuwe UI's?
Ik dacht eerst dat het iets anders was dat in mijn scherm zatquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Spotify heb ik m'n meest gebruikte playlist staan
[..]
Ik deed het echt
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Idee voor nieuwe UI's?
Heb het wel geloof ik, dunno man, dunno.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:43 schreef HappyBob het volgende:
Klinky, heb jij geen Spotify?Ik zie je er niet bijstaan
Daar kan je gewoon m'n playlist zien volgens mijquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb het wel geloof ik, dunno man, dunno.
Huh spotifyvriendjes?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon m'n playlist zien volgens mij
Ik jou ook. Ik luister gewoon muziek met spotify, verder niks.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie jou gewoon bij m'n vriendjes staan
Ik heb nog niet zo lang Spotify, dus moet nu eerst nog alle nummers opzoeken. Maar nooit zoveel zin inquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik jou ook. Ik luister gewoon muziek met spotify, verder niks..
Eigenlijk is het best lekker. Alle muziek zo goed als beschikbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang Spotify, dus moet nu eerst nog alle nummers opzoeken. Maar nooit zoveel zin in
Die reclamesquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best lekker. Alle muziek zo goed als beschikbaar.
Ik ben dan misschien wat commerciëler ingesteld dat ik het niet erg vind.quote:
Ik ben sinds kort ook om jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best lekker. Alle muziek zo goed als beschikbaar.
Dat went best wel snelquote:
Heel vaak zet ik de 'radio' aan. Soortgelijke muziek. Leer je vanalles kennen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort ook om jaMaar heb nu gewoon de muziek erin sta die ik het meest luister. Als ik toe ben aan andere muziek, maak ik wel een nieuwe playlist.
[..]
Dat went best wel snelAls ik geconcentreerd bezig ben heb ik het sowieso 9 van de 10 keer niet door
Ik ga het eens proberenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Heel vaak zet ik de 'radio' aan. Soortgelijke muziek. Leer je vanalles kennen..
Het is een begin.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 01:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is hier in het dorp, dat vinden ze anders dan Amsterdam enzo. Wellicht mag ik dat over twee weken? Dunno.
ja gewoonquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel oke, met jou?
Is het koud buiten?
ja isolatiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm ik denk dat mn wollen legging de kou wel tegenhoudt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |